لیزر بیکینی و خطر ناباروی زنان و کاهش نعوظ و اسپرم در مردان آیا واقعیت داره؟ درد داره؟ لیزر موهای زائد برزیلی در مرکز لیزر برکه

از بین بردن موهای زائد برزیلی درد داره؟ لیزر موهای زائد برزیلی در مرکز لیزر برکه

از بین بردن موهای زائد برزیلی درد داره؟ لیزر موهای زائد برزیلی در مرکز لیزر برکه

از بین بردن موهای زائد برزیلی درد داره؟ لیزر موهای زائد برزیلی در مرکز لیزر برکه

از بین بردن موهای زائد برزیلی درد ناک تر از لیزر خط بیکینی نیست.  لیزر برزیلی بسیار شبیه به لیزر بیکینی است که در منطقه بزرگ تری انجام می شود.  همه موهای زائد از دو طرف ، لبیا ها ، پرینه و قسمت باقیمانده از ناحیه بیکینی در جلو لیزر می شوند.

از بین بردن موهای زائد مناطق حساس بدن با روش برزیلی در طول سال های اخیر به طور فزاینده ای مورد توجه واقع شده است.  زیرا هم مردان و هم زنان به طور یکسان از احساس تمیزی و صافی پوست خود  لذت می برند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در حال حاضر، به لطف لیزر برزیلی در مرکز لیزر برکه شما دیگر مجبور نیستید با استفاده از اپیلاسیون در مناطق حساس بدن ، خود را زجر بدهید و درد زیادی بکشید.

استفاده از دستگاه های لیزر با تکنولوژی بالا مشکل درد و ناراحتی بیماران را از بین برده است.  حالا دیگر استفاده از ژل موضعی خنک کننده از ناراحتی مراجعه کنندگان کم می کند.  از بین بردن موهای زائد برزیلی در مقایسه با روش های مشابه مانند کندن موها و یا اپیلاسیون ، قابل تحمل تر است.

دستگاه لیزر الکساندرایت مدیو استار 2018 دارای سیستم خنک کننده است و از گرم شدن پوست بیمار جلوگیری می کند.  در نتیجه بیمار دردی را احساس نخواهد کرد.  به علاوه این روش کاملاً استریل انجام می شود و امکان انتقال بیماری وجود ندارد.  زیرا هند پیس این دستگاه برای هر بیمار جدید با سلفون یکبار مصرف پوشانده می شود.

به طور کلی استفاده از دستگاه الساندرایت در مراکز لیزر درمانی تهران اسکین راحت و بدون درد است.  و نتایج آن زیبایی شما را افزایش می دهد و اعتماد به نفس شما را بالا می برد.  

یکی از عوارض احتمالی لیزر موهای زائد برزیلی به خصوص برای آقایان که حجم موی بالایی دارند ، این است که با توجه به جنس پوست ، ممکن است هنگام انجام این روش با دستگاه های قدیمی ، احساس ناراحتی کنند.

با این حال قاعده کلی ما در مقیاس درد از 1 تا 10 است که شما باید آن را در حدود 5 احساس کنید. شما فقط  گرمای خفیفی را احساس می کنید. اگر احساس درد و ناراحتی شما بیشتر از این است ، لطفا اجازه دهید که اپراتور لیزر از مشکل شما با خبر شود.  اپراتور لیزر باید بتواند تنظیمات لیزر را مطابق با خواسته شما تنظیم کند. مهم است که شما در حین لیزر درمانی احساس راحتی بکنید.

بخش هایی از موها در قسمت برزیلی ، لبیا و پرینه ممکن است ضخیم تر باشد.  بنابراین مهم است که تنظیمات لیزر به خصوص در جلسات اول کاهش یابد تا مشتری احساس ناراحتی نکند.  تنظیمات لیزر را می توانید در جلسات بعدی افزایش دهید ، اما تنها زمانی که برای مراجعه کننده ناراحت کننده نباشد.

راه حل دیگر برای اینکه مراجعه کننده ما درد کمتری را احساس کند این است که پالس ها را در مناطق حساس به آرامی انجام دهید.   حتی در صورت نیاز به زمان بیشتری برای کار در این مناطق ،  در میان  پالس ها  درخواست استراحت کنید.

درمان با لیزر برای رفع موهای زائد درد ناک نیست.  اکثریت قریب به اتفاق مردم می گویند پیش بینی و فکر درد ناشی از لیزر موهای زائد قبل از انجام آن بد ترین بخش آن است.  اگر شما در ناحیه برزیلی اپیلاسیون انجام داده اید و یا در گذشته از اپیلاتور استفاده کرده اید ،  لیزر درمانی را خیلی راحت تر تحمل خواهید کرد.

 

لیزر در منطقه برزیلی چه احساسی دارد؟

از بین بردن موهای زائد برزیلی درد داره؟ لیزر موهای زائد برزیلی در مرکز لیزر برکه

احساس لیزر موهای زائد از شخصی به فرد دیگر بسیار متفاوت است.  عوامل مختلفی وجود دارد که بر لیزر درمانی تأثیر می گذارد.  عواملی از قبیل رنگ مو ، چگالی مو ، نوع پوست و آستانه درد افراد بر نحوه درمان هر فرد تأثیر می گذارد.  احساس درد  لیزر پس از هر جلسه کاهش می یابد.  زیرا موها پس از هر جلسه لیزر درمانی نرم تر و روشن تر می شوند.

پیشرفت های تکنولوژی لیزر در طول سال ها ، سیستم های خنک کننده بسیار عالی به ما ارائه می کند تا به کم کردن ناراحتی در طول جلسه لیزر درمانی کمک کند.

لیزر مانند مجموعه ای از پالس های ریز و گرم بر روی پوست احساس می شود. هنگامی که جلسات لیزر درمانی شروع می شود ، ابتدا تعداد کمی از پالس ها ممکن است کمی تیز احساس شوند ، اما در جلسات بعدی به راحتی مدیریت می شوند. این به این علت است که بدن شما پس از یک مدت به این احساس عادت می کند. در درمان های بعدی گرما را نیز کمتر احساس خواهید کرد.

 

جلسه لیزر موهای برزیلی چه مدت طول می کشد؟

یک جلسه لیزر در منطقه برزیلی در مرکز لیزر برکه حدود  20 دقیقه طول می کشد.

دستگاه لیزر الکساندرایت مدیو استار MeDioStar   ، جدید ترین نسل لیزر است که با اتکاء به توان بالای مهندسی شرکت اسکلپیون آلمان  دارای بالاترین سطح کیفیت در میان لیزر های موهای زاید میباشد. این دستگاه لیزر با بالا ترین سرعت ، راحتی و سرعت عمل بالا  این امکان را برای پزشکان فراهم می کند که  لیزر  کل بدن را  در کوتاه ترین زمان امکان پذیر سازند.  سرعت عمل دستگاه الکساندرایت سبب رضایت بیشتر کاربران می گردد.

 

قبل از جلسه لیزر برزیلی چه کاری باید انجام بدهم؟از بین بردن موهای زائد برزیلی درد داره؟ لیزر موهای زائد برزیلی در مرکز لیزر برکه

  • روز قبل از جلسه لیزر درمانی شیو کنید.
  • مطمئن شوید که همه موهای ناحیه برزیلی را به خوبی شیو کرده اید.
  • قبل از لیزر موهای زائد کافئین مصرف نکنید.
  • یک قرص مسکن بخورید.
  • اگر از آنتی بیوتیک یا داروی دیگری استفاده می کنید ، قبل از شروع درمان به پزشک خود اطلاع دهید.
  • جلسه لیزر درمانی را به یک هفته قبل و یا یک هفته بعد از پریودی موکول کنید.
  • مهمتر از همه ، ریلکس باشید. در مرکز لیزر برکه شما در دستان مطمئنی هستید.

از بین بردن موهای زائد برزیلی درد داره؟ لیزر موهای زائد برزیلی در مرکز لیزر برکه

طبیعی است که قبل از شروع دوره درمان لیزر در این منطقه نگران و صبی باشید. منطقه برزیلی بخش بسیار حساس بدن شما است. لذا ضروری است که درمان ها راحت ، ایمن و آرام باشند.  ما هرهفته در مرکز لیزر برکه چندین بار لیزر برزیلی انجام می دهیم. همچنین اپراتورهای خانم برای مراجعین خانم و اپراتورهای مرد برای مراجعین آقا در نظر گرفته شده اند.

اگر شما در مورد هر جنبه ای از این درمان مطمئن نیستید لطفا یک مشاوره با یکی از متخصصین لیزر ما برای دریافت اطلاعات بیشتر داشته باشید.  تماس با ما

فصل پاییز و زمستان بهترین زمان برای از بین بردن موهای زائد مناطق حساس بدن است.  زیرا در فصل گرما و شنا دیگر دغدغه دیده شدن موهای نازیبای بدن خود را نخواهید داشت.

در مراکز تهران اسکین موهای زائد شما با استفاده از لیزر به راحتی از بین می روند و درمان می شوند.

مطمئن باشید در مراکز لیزر درمانی ما لیزر برزیلی در کوتاه ترین مدت انجام خواهد شد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

پزشکان متخصص در مراکز تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به مرکز های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با مراکز تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments