آیا لیزر موهای زائد موثر است؟

آیا لیزر موهای زائد موثر است؟ | بهترین روش رفع موهای زائد | بهترین مرکز لیزر اصفهان + فیلم

آیا لیزر موهای زائد موثر است؟

آیا لیزر موهای زائد موثر است؟

دیگر همه می دانند که بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد، لیزر است. اما هنوز افراد بسیار زیادی هستند که در مورد لیزر موهای زائد مطمئن نیستند و این سوال را از خود می پرسند که آیا لیزر موهای زائد موثر است؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر در مورد اثر گذاری لیزر مطمئن نیستید، بهتر است از دوستان و نزدیکانتان که تجربه ی لیزر را داشته اند سوال کنید. نظراتی که با آنها موجه می شوید احتمالا جملاتی از قبیل این خواهند بود که :

  • خیلی خوب بود، مدت هاست موهای زائدی روی پاهایم رشد نکرده
  • بعد از لیزر پوستم صاف و صیقلی شده. شفاف و یکدست
  • مدت هاست از ژیلت استفاده نکردم و کمترین نشانه ای هم از موهای زائد روی بدنم نیست
  • حس می کنم جذابیت ظاهریم خیلی بیشتر شده و اعتماد به نفسم خیلی بالا اومده
  • هم خیلی کوتاه بود و هم اصلا درد نداشت
  • قطعا ارزشش رو داشت

و نظراتی از این دست!!

آیا لیزر موهای زائد موثر است؟
آیا لیزر موهای زائد موثر است؟

اما می دانیم که شما هم ممکن است به راحتی به واسطه ی این حرف ها اعتمادتان جلب نشود. بهترن روش برای اینکه بتوانید در مورد جواب این سوال که آیا لیزر موهای زائد موثر است؟ ، اعتماد کامل پیدا کنید، تحقیق کردن در مورد آن است. یعنی دقیقا همین کاری که حالا دارید انجام می دهید.

در ادامه بیشتر به مقوله ی لیزر موهای زائد می پردازیم تا با همه ی جوانب آن آشنا شویم. اگر می خواهید اطلاعات نسبتا مناسبی از درمان لیزر موهای زائد به دست آورید در ادامه با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

هناگمی که برای لیزر به یک مرکز لیزر موهای زائد مراجعه کنید، البته در صورت معتبر بودن آن مرکز، ابتدا یک متخصص پوست شرایط پوست و موی شما را برسی می کند. سپس از شما در مورد بیماری احتمالی که دارید و هر گونه دارویی که مصرف می کنید سوال می پرسد. همه ی این معاینات برای این است که در ابتدا تشخیص دهد آیا اصلا لیزر موهای شما مناسب و بی خطر هست یا نه. چرا که لیزر می تواند مثلا عارضه ای همچون عفونت پوستی را تشدید کرده و گسترش دهد.

آیا لیزر موهای زائد موثر است؟
آیا لیزر موهای زائد موثر است؟

سپس بر اساس گزارش پزشک تکنسین متخصص دستگاه لیزر را برای شما تنظیم مجدد می کند. یعنی طول موج و بردش را تغییر می دهد.

فرآیند از بین رفتن موهای زائد با لیزر به این صورت است که تکنسین اشعه ی لیزری را که از دستگاه لیزر تولید می شوند، از طریق قلم یا تفنگ مخصوص بر سطح پوست ناحیه ی تحت درمان می تاباند. او این کار را انجام می دهد تا لیزر به صورت همسان و یکدست به همه ی بخش های پوست برسد.

نکته : ممکن است نگران این باشید که چون لیزر اشعه ی خطرناکی است به پوستتان آسیب برساند و ان را بسوزاند. به یاد داشته باشید که اشعه ی لیزر مورد استفاده در دستگاه لیزر موهای زائد، به شدت کنترل شده و کوتاه برد است. پس هیچ گاه نمی تواند به بافت های پوستی عمیق آسیبی برساند.

برای آشنایی بیشتر با فرآیند لیزر موهای زائد این مقاله را مطالعه کنید.

اشعه ی لیزر در حقیقت مجموعه ای از پرتوهای نوری به شدت متراکم و فشرده است. چون این اشعه طبیعتا از جنس نور است، خود به خود جذب نواحی تیره تر و کم نور تر می شود. با تابیدن این اشعه روی پوست، لیزر جرب نقاطی می شود که رنگدانه یا ملانین تیره تری دارند. معمولا نقاطی که بر سطح پوست رنگدانه های تیره تری دارند، ریشه های مو ها هستند.

به همین خاطر است که لیزر مستقیما جذب موهای زائد شده و هیچ گونه آسیب و صدمه ای به بافت پوستی اطراف نمی رساند.

از این جهت لیزر یکی از کم خطر ترین درمان هاست.

آیا لیزر موهای زائد موثر است؟
آیا لیزر موهای زائد موثر است؟

حال اشعه ی لیزر جذب شده در ریشه ی مو به حرارت و انرژی گرمایی تبدیل می شود و فولیکول که عامل رشد موهای زائد است را از طریق سوزاندن از بین می برد. از بین رفتن فولیکول طی دفعات متعدد و جلسات متوالی، کم کم باعث تضعیف ریشه و از بین رفتن موهای زائد برای همیشه می شود.

نکته : اگر به تازگی پوست خود را برنزه کرده اید، بهتر است موهای زائد خود را لیزر نکنید. چراکه برنزه بودن پوست باعث می شود اختلاف رنگی بین پوست و مو کاهش یابد و لیزر نتواند پوست را از مو تشخیص دهد و جذب پوست شود و آن را بسوزاند.

 

خطرات لیزر موهای زائد

لیزر در کل یکی از کم خطر ترین درمان ها با عوارض جانبی بسیار کم و سطحی است. البته اگر به درستی انجام شود. عوارض جانبی لیزر عموما بسیار سطحی و ساده هستند و خود به خود حداکثر طی چند ساعت تا چند روز از بین می روند.

عوارض عمومی لیزر عبارتند از:

  • قرمزی پوست
  • التهاب پوست
  • کبودی سطحی

اما اگر لیزر به درستی و توسط تکنسین متخصص انجام نشود می تواند صدمات جدی به پوست شما وارد کند. لذا همواره در انتخاب مرکز معتبر لیزر دقت کافی داشته باشید. عوارض جانبی جدی لیزر عبارتند از:

آیا لیزر موهای زائد موثر است؟
آیا لیزر موهای زائد موثر است؟
  • تاول
  • کبودی جدی
  • خونریزی
  • زخم
  • سوختگی
  • عفونت
  • تشدید عفونت
برای آشنایی بیشتر با خطرات لیزر موهای زائد این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

مراکز لیزر زیادی در سراسر کشور وجود دارند. از قضا تعداد آنها کم هم نیست. بلکه لیزر آن چنان همه گیر شده که حتی برخی سالن های آرایشی و زیبایی هم خدمات لیزر موهای زائد ارائه می کنند! اما به یاد داشته باشید که لیزر در عین سادگی، درمانی است که به دقت و ظرافت و تجربه و مهم تر از همه تخصص احتیاج دارد. پس به هر مرکز لیزری اعتماد نکنید.

مرکز تخصصی لیزر اصفهان، یکی از بهترین شعبات مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایران است. این مرکز با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی لیزر موهای زائد به شما عزیران می باشد. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا ( الکساندرایت آپوجی -دایود آلیو ) ، در کنار تخفیف های استثنایی، مرکز لیزر اصفهان را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در این شهر تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان از اینجا با ما تماس بگیرید.
مترجم و محقق : ندا ناصری
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments