آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟ | خطرات لیزر | مرکز لیزر برکه

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟

طی سی سال گذسته در جهان محبوبیت لیزر موهای زائد به شدت افزایش یافته. این درمان چند سالی است که وارد کشور ما هم شده است و شما امروز می توانید از جدیدترین و بهترین خدمات لیزر موهای زائد، همسان با سایر نقاط جهان استفاده کنید. ( آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟ )

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟
آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟

اما به دلیل همین تازگی، لیزر هنوز کمی برای مردم ناشناخته است. باور های بسیاری در مورد لیزر وجود دارد که واقعیت ندارند. باور هایی که ناشی از بی اطلاعی در مورد این درمانند یا ناشی از اغراق های تبلیغاتی برای جلب مشتری هستند.

برای آشنایی بیشتر این مقاله را مطالعه نمایید.

اما اگر قصد دارید موهای زائد بدن خود را لیزر کنید، بهتر است اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید. در ادامه به چهار افسانه ی غیر واقعی در مورد درمان لیزر موهای زائد می پردازیم و حقیقت آنها را به شما می گوییم. با ما همراه باشید.

  • لیزر، موهای زائد را برای همیشه از بین می برد

لیزر موهای زائد روشی نیست که بتواند موهای زائد را برای همیشه نابود کند. البته هیچ تکنولوژی و درمان دیگری هم تا به امروز به این تاثیر دست نیافته است. تحقیقات انجام شده و سازمان های استاندارد اعلام کرده اند که لیزر درمانی نیست که رشد موهای زائد را تا ابد متوقف کند.

اما جایی که این امر پیچیده می شود آن جاست که درمان لیزر موهای زائد می تواند کاهش دائمی رشد مو را به همراه داشته باشد. فرق آنها با هم چیست؟ برای اینکه بتواند موهای زائد را برای همیشه از بین ببرد، دستگاه لیزر باید موهای زائد را از ناحیه ی تحت درمان کاملا بردارد، بدون اینکه رشد مجددی صورت بگیرد. اما برای اینکه بتواند رشد مو ها را به شدت کاهش دهد، لیزر تنها باید تعداد موهای زائد را در ناحیه درمان کمتر کند.( آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟ )

هرچند نتایج درمان لیزر موهای زائد می تواند بسیار گوناگون باشد( بر اساس عواملی مانند نوع دستگاه لیزر مورد استفاده، رنگ پوست، رنگ مو، طول و تعداد جلسات لیزر، ضخامت مو و غیره)، اما درمان لیزر موهای زائد می تواند تا 80 درصد رشد موهای زائد را کاهش دهد.

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟
آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟

به یاد داشته باشید که لیزر نمی تواند موهای زائد را برای همیشه نابود کند. پس از تکمیل دوره ی لیزر، برای پایداری اثر احتیاج است تا هر شش ماه الی یکسال یکبار، برای یک جلسه ی ترمیمی دوباره به مرکز لیزر مراجعه کنید. این کار برای این است که اثر درمان برای توقف رشد مو، روی پوست باقی بماند.( آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟ )

  • کیت های خانگی لیزر به اندازه ی دستگاههای تخصصی مراکز لیزر موهای زائد اثرگذارند

کیت های لیزر موهای زائد خانگی گوناگونی در بازار موجود هستند، اما هنوز هم هیچکدام از این کیت ها حتی نزدیک به قدرت اثرگذاری دستگاه های حرفه ای لیزر موجود در مراکز رفع موهای زائد نیستند.

بر اساس محدودیت های اعمال شده توسط سازمان نظارت سلامت جهانی، دستگاه های لیزر خانگی نمی توانند بیش از یک حد مشخصی قدرت داشته باشند. چراکه اشعه ی مورد استفاده در این دستگاه ها خطرناک است و اگر درمان لیزر موهای زائد توسط تکنسین متخصص انجام نشود می تواند صدمات جدی به پوست وارد کند. بنابراین کیت های خانگی لیزر حتما باید از دستگاه های حرفه ای ضعیف تر باشند.

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟
آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟

به خاطر همین قدرت کمتر و اینکه مصرف کننده های خانگی تخصصی در زمینه ی لیزر کردن پوست برای موهای زائد ندارند، کیت های خانگی هرگز اثر گذاری دستگاه های حرفه ای را ندارند.( آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟ )

برای آشنایی بیشتر با لیزر موهای زائد خانگی این مقاله را مطالعه کنید.

البته کیت های خانگی لیزر موهای زائد می تواند برای برخی از افراد مفید و سودمند باشد، اما هرگز انتظار نداشته باشید که بتوانید نتایجی را که از مراکز تخصصی لیزر موهای زائد می گیرید را، از کیت های خانگی هم بگیرید.

  • لیزر موهای زائد درد ندراد

متاسقانه این باور هم کاملا درست نیست. حس لیزر موهای زائد معمولا شبیه این است که یک باند پلاستیکی مدام به پوستتان بچسبد و کنده شود، تازه همراه با حس سوزش.

اساس عملکرد لیزر موهای زائد به هر حال با سوزاندن ریشه های مو است. پس بخشی از حرارت هم بالاخره باعث احساس سوزش پوست می شود. بنابراین نمی توان گفت لیزر درد ندارد.  اما دستگاه های جدید لیزر با استفاده از سیستم خنک کننده که بلافصله پس از هر شات لیزر سطح پوست را خنک می کند، این درد و سوزش را به حداقل رسانده است.  ( آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟ )

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟
برای آشنایی بیشتر با مقوله ی درد موهای زائد این مقاله را مطالعه کنید.

باور اینکه لیزر بدون درد است از  اینجا ناشی می شود که چون لیزر نسبت به سایر روش های رفع موهای زائد مانند الکترولیزر کم درد تر است، مردم معمولا آن را بدون درد تصور می کنند.

  • لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باعث نازایی می شود

این هم یکی دیگر از ان افسانه هایی است که بیشتر از اینکه بر اساس اطلاعات علمی باشد، بر پایه ی ترس ها و نگرانی های غیر منطقی است. لیزر موهای زائد طراحی شده است تا تنها فولیکول( عامل رشد مو) را هدف قرار دهد و به هیچ بافت پوستی عمیقتری نفوذ نکند. آنهم نه به آن عمیقی که به بافت ها و اندام های بدن برسد.

این امر در هر نقطه ی دیگری از بدنتان هم که لیزر می کنید صادق است. اشعه ی لیزر مورد استفاده در دستگاه های لیزر، بسیار کنترل شده با برد و طول موج محدود است تا هرگز نتواند بر بافت های عمیق اثری بگذارد.( آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟ )

یادتان باشد : لیزر موهای زائد در هر نقطه از بدن که باشد، باعث نازایی نمی شود.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

چنانچه قصد دارید موهای زائد بدن خود را لیزر کنید، سعی کنید بهترین مرکز را برای این کار انتخاب نمایید. امروزه مراکز زیادی خدمات لیزر موهای زائد را به شما ارائه می دهند، اما به همه ی آنها اعتماد نکنید. چنانچه تکنسین لیزر تخصص و تجربه ی کافی نداشته باشد، یا دستگاه های لیزر به درستی تنظبم نشده باشد یا حتی دستگاه قدیمی باشد، لیزر می تواند آسیب های جدی به پوست شما وارد کند.

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟
آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟
مرکز لیزر برکه با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات لیزر موهای زائد به شما عزیزان می باشد. مجهز بودن به بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا در کنار تخفیف های استثنایی، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در شهر تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر با لیست تعرفه های قیمت و تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و با برکه تماس بگیرید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments