لیزر موهای زائد خانگی

چرا لیزر موهای زائد خانگی را توصیه نمی کنیم

چرا لیزر موهای زائد خانگی را توصیه نمی کنیم

لیزر موهای زائد خانگی، روشی است که افراد معمولا از ترس هزینه های مراکز لیزر موهای زائد، معمولا آن را انتخاب می کنند.این ترس از قیمت ها و هزینه های گزاف، باور غلطی است که به دلیل عدم اطلاع از فرآیند لیزرینگ در میان مردم شایع شده. اما در حقیقت اینطور نیست.

لیزر موهای زائد خانگی
لیزر موهای زائد خانگی

امروزه درمان لیزر موهای زائد، محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده. آنهایی که از روش های سنتی رفع موهای زائد، مانند شیو کردن با تیغ و یا اپیلاسیون خسته شده اند، تمایل زیادی به این درمان دارند. اما هنوز هم مردم اطلاعات کافی در مورد این درمان ندارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بر خلاف روش های سنتی، که عموما دردناک هستند و تاثیر پایداری ندارند، درمان لیزر موهای زائد نوید اثری دائمی برای رفع موهای زائد می دهد. سایر روش ها فقط به شکل موقتی مو را از سطح پوست بر میدارند، اما لیزر ریشه ی مو را هدف درمان قرار می دهد. امروزه با لیزر موهای زائد دیگر نیازی نیست از درد و عوارض تیغ و اپیلاسیون رنج ببرید. (لیزر موهای زائد خانگی)

خوب است بدانید اگر مردم در گذشته تمایل چندانی برای استفاده از روش های نوین رفع دائمی موهای زائد نداشتند، کاملا حق داشتند. چرا که تکنولوژی های قدیمی تر مانند آی پی ال و الکترولیز، حتی نسل های اولیه ی لیزر، هم دردناک بودند و عوارض جانبی زیادی برای پوست داشتند. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، امروزه با از رده خارج شدن روش هایی مانند آی پی ال و الکترولیز، نسل های جدید دستگاه های لیزر، درمانی موثر، راحت، آسان و بدون درد را برای بیماران فراهم آورده اند.

ساز و کار لیزر موهای زائد، بر اساس حرارت است! دستگاه لیزر(چه خانگی، چه دستگاه های حرفه ای در مراکز) از طریق متمرکز کردن اشعه ی لیزر بر سطح پوست، و اعمال حرارت زیاد روی ریشه های مو، عمل می کنند. دستگاه لیزر با استفاده از سیستم هدف گیری، فولیکول های موجود در سطح پوست را می سوزاند و ریشه را تضعیف می کند.

سیستم شناسایی و هدف گیری دستگاه های لیزر بر اساس تشخیص تفاوت رنگی است. دستگاه رنگ تیره ی ملانین موجود در ریشه ی مو را تشخیص می دهد و با تاباندن اشعه، ریشه را می سوزاند. به همین دلیل دستگاه های لیزر بهترین عملکرد را روی پوست های روشن با رنگ موی تیره دارند.(لیزر موهای زائد خانگی)

دستگاه های قدیمی تر در تشخیص رنگ موهای روشن تر، یا تشخیص مو روی پوست تیره قدرت چندانی نداشتند، اما امروزه با وجود دستگاه هایی همچون الکساندرایت اسکلپیون 2018 این مشکل رفع شده. دستگاه الکساندرایت روی پوست های تیره هم، به خوبی پوست های روشن عملکرد مناسبی دارد.

با این حال در کنار دستگاه های حرفه ای لیزر موهای زائد، دستگاه های خانگی لیزر هم در بازار وجود دارند. همانطور که گفته شد، مردم معمولا از ترس هزینه ی گزاف مراکز لیزر موهای زائد، ترجیح می دهند پول هنگفتی خرج این دستگاه های خانگی بکنند. عناوین و مارک های متعددی از این دستگاه ها وجود دارد که از جمله معروفترین آنها می توان به :

  • تریا
  • رمینگتون اولترا iLight

اشاره کرد.(لیزر موهای زائد خانگی)

لیزر موهای زائد خانگی
لیزر موهای زائد خانگی

با وجود کیفیت این دستگاه ها، همواره به یاد داشته باشید که فرآیند لیزر موهای زائد، جزو درمان های حساس زیبایی به حساب می آید. اگر این درمان به درستی انجام نگیرد، می تواند منجر به آسیب های جدی پوستی شود. پس بهتر است انجام آن را به یک متخصص حرفه ای واگذار کنید.

در مورد هزینه ها نیز نگران نباشید. به خصوص در ایران، هزینه ی کل درمان لیزر موهای زائد، از قیمیتی که می خواهید برای یک دستگاه لیزر بپردازید کمتر است. علاوه بر آن درمان لیزر موهای زائد، اصولا دائمی است، یعنی یکبار انجام می شود، پس بهتر است به جای آنکه برای این درمان یکباره دستگاهی بخرید که بعدا به کارتان نیاید، به یک مرکز درمانی معتبر مراجعه کنید.(لیزر موهای زائد خانگی)

مرکز لیزر برکه در تهران، با در اختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از پزشکان و متخصصان حرفه ای، یکی از بهترین مراکز لیزر در سطح شهر است. این مرکز به دستگاه لیزر الکساندرایت اسکلپیون 2018 که بهترین نمونه ی موجود در دنیا است، مجهز بوده و آماده ی ارائه ی خدمات درمانی تضمینی است. همچنین تخفیف های ویژه ی برکه برای لیزر موهای زائد، آن را به یکی از مناسبترین مراکز تبدیل کرده است. با این تخفیف های ویژه دیگر نیازی نیست نگران هزینه ی گزاف لیزر موهای زائد باشید. شما هم اکنون می توانید برای آگاهی از لیست تعرفه ها و تعیین نوبت برای مشاوره و درمان اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد درد داره؟

یکی از دلایل عدم اطمینان مردم به درمان لیزر موهای زائد، ترسشان از درد این روش درمانی است. همین حالا باید بگوییم که لیزر موهای زائد درد ندارد. دستگاه الکساندرایت به سیستم خنک کننده مجهز است و به همین دلیل کمترین درد را برای بیمار به همراه دارد. بیشتر کسانی که تجربه ی لیزر موهای زائد را دارند حس آن را بیشتر به مور موری دلچسب، مانند وقتی که گربه ای دستتان را لیس می زند تشبیه می کنند.

لیزر موهای زائد مردان

از نظر اصول درمانی، لیزر موهای زائد مردان هیچ تفاوتی با زنان ندارد. اما از آنجاییکه هر چه ریشه ی مو قوی تر باشد و مو ها زخیم تر باشند، فرد به جلسات درمانی بیشتری نیاز دارد، بنابراین از آنجاییکه عموما موهای زائد مردان ضخیم تر است، تنها ممکن است به تعداد جلسات درمانی بیشتری نسبت به زنان احتیاج داشته باشند.

نکات قبل از لیزر موهای زائد

همواره به یاد داشته باشید که در فاصله ی بین جلسات لیزر، هرگز موهای زائد خود را اپیلاسیون نکنید. تنها مجازید با تیغ شیو کنید، چرا که در طول درمان باید ریشه ها در پوست وجود داشته باشند تا بتوان آنها را با اشعه سوزاند. از طرفی برای اینکه فقط ریشه ی موها روی پوست باقی بماند، بهتر است پیش از هر جلسه، موهای خود را شیو کنید.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

این فاصله به سرعت رشد موهای شما بستگی دارد. اما معمولا جلسات لیزر هر 4 الی 6 هفته برگزار می شوند. برای دوره ی کامل درمان به 6 الی 8 جلسه ی درمانی نیاز خواهید داشت.

مترجم و محقق : ندا ناصری

مرکز برکه

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments