مراحل لیزر بیکینی

آشنایی با مراحل لیزر بیکینی | بهترین مرکز لیزر در اهواز

آشنایی با مراحل لیزر بیکینی | بهترین مرکز لیزر در اهواز

 

مراحل لیزر بیکینی ساده است. این مراحل به آماده سازی پیش از لیزر، درمان و مراقبت پس از درمان محدود می شود. اما اگر بنا باشد از مراحل فرآیند لیزر بیکینی سوال بپرسیم، به پاسخ و جامعتری نیاز است.

مراحل لیزر بیکینی
مراحل لیزر بیکینی

درمان لیزر موهای زائد از اشعه ی لیزر برای رفع موهای اضافی بدن استفاده می کند. اثر این درمان پایدار و درازمدت بوده و کمترین عوارض جانبی را به همراه دارد. روند لیزر موهای زائد به این شکل است که ابتدا دستگاه لیزر که روی پوست قرار داده شده، نقاط تیره رنگ ریشه های مو در سطح پوست را هدفگیری کرده و سپس با دادن گرما آنها را می سوزاند. این سوزاندن پس از چندین مرتبه تکرار شدن باعث کاهش شدید رشد موهای زائد در آن ناحیه از بدن می گردد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز لیزر اهواز با در اختیار داشتن بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر روز دنیا، در کنار کادری مجرب از پزشکان و متخصصان حرفه ای آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به متقاضیان عزیز می باشد. شما هم اکنون می توانید برای تماس با ما و تعیین وقت مشاوره و درمان اینجا را کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل لیزر بیکینی در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

آیا از سوزش ناشی از تیغ شدن یا رشد مجدد موهای زائد خسته شده اید؟

با انجام دادن درمان لیزر موهای زائد، رشد مجدد موهای زائد چیزی متعلق به گذشته ها خواهد بود. درست است، وکس کردن یا اپیلاسیون سریعترین راه برای برداشتن موهای زائد است، اما هم اثری دائمی ندارد و هم ، ممکن است ندانید ولی در رشد های مجدد، موهای زائد را بیشتر می کند.

لیزر بیکینی(یا برزیلی) می توانند زمانی که شما در دوره ی ماهانه هستید انجام شوند. در هفته ی قائدگی حساسیت فرد در ناحیه بیکینی برای انجام لیزرینگ ممکن است افزایش یابد. درمانگر درک می کند که تصمیم برای لیزر موهای زائد ناحیه ی بیکینی می تواند شخصی باشد، به همین دلیل همیشه با لبخند گرم به شما خوشامد می گوید تا بتوانید با او احساس راحتی کنید. این مهمترین نکته است، سعی کنید همیشه درمانگری را انتخاب کنید که با او راحت هستید و تمام تلاشان را بکنید که همه ی جلسات درمانی را او برای شما انجام دهد(به هر حال ناحیه ی بیکینی بخشی از بدن نیست که از نشان دادن آن در هر جلسه به یک نفر احساس راحتی کنید).

بعد از طی کردن مراحل لیزر موهای زائد بیکینی ممکن است قرمزی یا ورم را دور ناحیه ی درمان شده تجربه کنید. این اتفاق می تواند در هر ناحیه ای از بدن که آن را لیزر میکنید بیفتد و معمولا حداکثر پس از 72 ساعت خود به خود از بین می رود.

بهترین زمان برای شروع مراحل لیزر بیکینی در فصل های پاییز یا زمستان است، چراکه به این دوران، فصل لیزر هم می گویند. در این مدت افراد عموما به خاطر سرما از لباس های پوشیده و تیره تر استفاده می کنند و نیازی ندارند برای از بین بردن موهای زائدشان دست به اپیلاسیون بزنند. (در طول 6 تا 8 هفته ی درمان با لیزر هرگز نباید اپیلاسیون کنید)

قرار گرفتن ناحیه ی مورد نظر برای لیزر زیر تابش آفتاب ، قبل یا بعد از درمان،  می تواند موجب تیره یا روشن شدن پوست، یا لکه های پوستی گردد. قبل از لیزر باید رنگ پوستتان در حالت طبیعی باشد.(مراحل لیزر بیکینی)

شیو کردن و تیغ زدن تنها روش هایی هستند که در طول درمان لیزر موهای زائد می توانید از آنها استفاده کنید. در طول درمان لیزر موهای زائد، هرگز ناحیه ی مورد درمان را وکس یا اپیلاسیون نکرده و بند نیندازید. تنها می توانید از روش شیو کردن استفاده کنید، تا دوره ی درمان تکمیل شود. بعد از جلسه ی درمانی موها از 2 الی 14 روز بعد از لیزر شروع به ریزش می کنند، اما با شروع ریزش برخی موها همچنان سرجایشان روی ریشه باقی می مانند. برای برداشتن این موهای باقی مانده آنها را شیو کنید(تیغ یا ژیلت بزنید).

مراحل لیزر بیکینی
مراحل لیزر بیکینی

مراحل لیزر بیکینی

در زیر به چیزهایی که در طول لیزر موهای زائد بیکینی باید انتظارشان را داشته باشید اشاره خواهیم کرد.

رفع موهای زائد با استفاده از لیزر معمولا یک تجربه ی بسیار شخصی است و شما باید آن ناحیه ی تحت درمان را کاملا در دسترس تکنسین لیزر قرار دهید. حال وقتی بحث لیزر ناحیه ی بیکینی به میان می آید که این شخصی بودن دوچندان می شود. سعی کنید درمانگری را انتخاب کنید که مانند دوستتان با او احساس راحتی می کنید. (مراحل لیزر بیکینی)

تعداد جلسات مورد نیاز برای حصول نتیجه

برای دروه ی کامل درمان به بیش از یک جلسه نیاز خواهد بود تا درمان نتیجه بخش باشد. بیشتر افراد معمولا به 6 الی 10 جلسه ی درمانی با فاصله ی 4 الی 8 هفته ای نیاز دارند تا بتوانند نتیجه ی درمان را مشاهده کنند. این عدد البته می تواند تغییر کند. برخی از مردم ممکن است فقط به چهار جلسه درمان نیاز داشته باشند در حالی که برخی دیگر تا سیزده جلسه درمان لازم دارند. تعداد جلسات برای هر فرد به نوع پوست و مویی که دارد وابسته است. (مراحل لیزر بیکینی)

بهترین افراد برای لیزر

درمانهای لیزری برای هم مردان و هم زنان، در افرادی که دارای پوست روشن با موهای تیره هستند بهتر عمل می کند. این به خاطر بخشی از فولیکول مو است که توسط لیزر مورد هدف قرار می گیرد. لیزر به گونه ای طراحی شده است که به دنبال رنگدانه های تیره یا ملانین بگردد چراکه روی ریشه های مو بسیار متمرکز است. با از بین بردن ریشه ها، مو دوباره رشد می کند. در افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند، غلظت ملانین تیره روی روشنی پوست بیشتر به نظر می رسد، و درمان لیزر را بسیار ساده تر می کند. البته درمان لیزر برای افرادی که این شرایط ندارند هم مناسب و موثر است. با این حال، ممکن است این افراد به جلسات بیشتری احتیاج داشته باشند. درمان لیزر موهای زائد معمولا برای موهای بور، قرمز یا خاکستری موثر نیست. (مراحل لیزر بیکینی)

پیش از جلسه

سعی کنید پیش از شروع جلسه حتما ناحیه ی مورد نظررا شیو کنید یا تیغ بزنید. همچنین برای احترام به تکنسین بهتر است بهداشت فردی درمورد تمیزی ناحیه را رعایت فرمایید. (مراحل لیزر بیکینی)

فیلم لیزر بیکینی

تماشای فیلم لیزر بیکینی پیش از تصمیم به انجام آن به شما برای رفع هرگونه نگرای در مورد این درمان کمک می کند. شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت به این فیلم ها دسترسی داشته باشید.

لیزر بیکینی درد داره؟

بعضی افراد فکر می کنند چون ناحیه ی بیکینی حساس است، لیزر آن درد خواهد داشت. در حالی که این یک باور غلط است. لیزر موهای زائد در هیچ یک از نواحی بدن درد ناراحت کننده ندارد.

عوارض لیزر بیکینی

بعد از لیزر همواره تلاش کنید ناحیه درمان شده را تمیز و پاک نگه دارید. مخصوصا ناحیه ی بیکینی را. چرا که با افزایش حساسیت پوست بعد از لیزر، این ناحیه محل مناسبی برایس رشد باکتری و در نتیجه بروز عفونت است. از دیگر عوارض آن می توان به قرمزی، کبودی و زخم های احتمالی اشاره کرد. البته هیچیک از این عوارض جدی نبوده و طی مدت کوتاهی خود به خود از بین می روند.

 

مترجم و محقق ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز لیزر برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments