رفع موهای زائد بدن

Cosmetic tattoo 02

تقریبا همه در مقطعی از زندگی خود از داشتن این همه موی زائد بر روی بدن خسته و درمانده میشویم و به دنبال راه حل قطعی و همیشگی رفع موهای زائد بدن هستیم. خواه این موی زائد روی صورت رشد کرده باشد یا روی پاها، دست ها، قسمت کمر و پشت و … ، حتی روش های سنتی و دردآور رفع موهای زائد هم دیگر کمک به ما نمی کند.

اگر به شما پیشنهاد کنند که روش های بسیار آسان تر و بدون دردی هم  برای رفع موهای زائد بدن وجود دارند که به راحتی می توان به طور دائمی از شر موهای زائد خلاص شد، چه عکس العملی از خود نشان می دهید؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تصور کنید دیگر نیازی به تحمل زحمت و درد و وقت بسیار برای رفع موهای زائد به کمک موم گیاهی، شیو کردن، بند انداختن و … نیست. پیشرفت هایی که در زمینه زیبایی و سلامت پوست صورت گرفته است، این امکان را برای شما فراهم می آورد که از فن آوری نوین لیزر مو که به تایید سازمان غذا و داروی آمریکا رسیده است، استفاده کنید.

روش لیزر مو برای رفع موهای زائد بدن هیچ آسیب پوستی چون قرمز شدن پوست، سوختگی پوست، خارش و سوزش پوست، تاول برای بدن به بار نمی آورد و برای افراد با رنگ پوست های مختلف، کاملا مناسب است.

لیزر موهای زائد-بدون درد و هیچگونه آسیب پوستی
لیزر موهای زائد-بدون درد و هیچگونه آسیب پوستی

با استفاده از سریع ترین و پر قدرتمند ترین دستگاه لیزر مو، پس از گذشت چند ماه پس از درمان شما شاهد کاهش چشمگیر حجم موها خواهید بود. این روش لیزر مو برای انواع گوناگون پوست و مو مناسب بوده، حتی برای افراد تیره پوست و افراد با پوست های خیلی روشن که  فرآیند لیزر درمانی را با چالش رو به رو می کنند.

سوالات متداول

  1. مراحل رفع موهای زائد بدن به کمک لیزر به چه صورت است؟

مو در سه مرحله رشد می کند. در ابتدا، چرخه رشد یا فعالیت (تولید آناژن)، سپس مرحله خاموشی یا عدم فعالیت (کاتاژن) و در نهایت مرحله ریزش مو (تلوژن). فرآیند لیزر موهای زائد به خصوص در همان مراحل ابتدایی رشد مو بسیار موثر عمل می کند. رنگ دانه داخل پیازک مو نور و انرژی لیزر را به خود جذب کرده و نور را به گرما تبدیل می کند. گرما و حرارت تولیدی به پیازک مو آسیب میرساند و  بدون اینکه به بافت های پوستی لطمه وارد کند، از رشد مجدد مو جلوگیری می کند. در مراحل اولیه رشد، رسیدگی و درمان پیازک های مو به طور جداگانه برای رفع کامل موهای زائد بسیار ضروری و لازم است.

  1. اهمیت جلسات متعدد لیزر مو در چیست؟

از آنجایی که لیزر تنها بر پیازک های مو در مرحله رشد تاثیر می گذارد، مراجعه به کلینیک زیبایی بیش از یک جلسه برای کاهش فعالیت و از بین بردن پیازک های مو بسیار ضرورری است. در زمان مشاوره زیبایی، به شما توصیه می شود که تا آنجایی که مقدور است تعداد جلسات لیزر مو را بیشتر کنید.

  1. تفاوت دستگاه لیزر مو و دستگاه اپیلاسیون چیست؟

دستگاه اپیلاسیون موها را از ریشه از بین نمی برد و باید بر روی هر تار مو به طور جداگانه کار کرد. اما لیزر موها را از ریشه می سوزاند و بسیار سریع تر است. برای مثال، موهای زائد زیربغل را می توان در 10 دقیقه از بین برد.

  1. چه کسی مسئولیت لیزر مو را برعهده دارد؟

تمام فرآیند لیزر مو توسط یک درمانگر بسیار مجرب و متخصص پزشکی صورت می گیرد. پیش از درمان، هر پزشک نه تنها در استفاده صحیح از دستگاه لیزر تبحر پیدا می کند، بلکه آشنایی نیز با سازنده دستگاه لیزر مورد استفاده در کلینیک زیبایی دارد. علاوه بر این، پزشک متخصص دیگری نیز بر تمام مراحل درمان و لیزر مو، کارمندان کلینیک، توانایی های درمانگر مسئول انجام لیزر مو و … نظارت می کند

  1. لیزر مو برای کدام نقاط بدن قابل اجراست؟

GetImage

 نواحی صورت ( لب ها، چانه، گونه ها و …)، گردن، زیربغل، خطوط بیکینی و مناطق وسیع تر بدن چون کمر و پشت، قفسه سینه، شانه ها و پاها به طور کامل و دست ها.

  1. مدت زمان جلسات لیزر مو چقدر است؟

از آنجایی که به کمک انرژی و نور لیزر، ما حجم زیادی از موهای زائد را هدف قرار می دهیم، لیزر نواحی صورت پنج تا ده دقیقه طول می کشد. نقاط کوچک بدن (زیر بغل، خطوط بیکینی) کمتر از 15 دقیقه و مناطق وسیع تر بدن سی تا شصت دقیقه به طول می انجامد.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
پرنیان
پرنیان
8 years ago

سلام
من شنیدم دستگاه الکس خوبه برای لیزر ولی با دستگاه دایود اشنایی ندارم کدوم دستگاه بهتره برای موهای زاید وچه فرقی دارن این دو دستگاه میشه راهنماییم کنین