رفع موهای زائد بدن

رفع موهای زائد برای انواع پوست و مو در آقایان و خانم ها
رفع موهای زائد برای انواع پوست و مو در آقایان و خانم ها
  1. دستگاه های مورد استفاده در لیزر مو به چه صورت هستند؟

دستیابی به نتیجه مطلوب  برای طیف وسیعی از بیماران در  فرآیند لیزر مو بسیار مهم و ضروری است. بنابراین، با توجه به رنگ پوست، رنگ مو و دیگر نیازهای مراجعه کنندگان،  ما روش های متنوع لیزر مو را به بیماران معرفی می کنیم: لیزر الکساندریت، لیزر دیود، بالای لیزر پالس بلند همودیالیز یا Nd:YAG (نئودیمیم: ایتریم-آلومینیوم-گارنت) و دستگاه آی پی ال. در حالی که بیشتر کلینیک های زیبایی از یک نوع دستگاه لیزر مو برای انواع پوست ها و رنگ موهای مختلف استفاده می کنند، در کلینیک زیبایی آلومینا، براساس نیازهای مراجعه کننده و ویژگی های ظاهری او، روش لیزر مو مشخص و تعیین می گردد.

  • لیزر دیود با نام های تجاری (Lumenis و LightSheer): مناسب برای رفع دائمی موهای زائد بدن برای هر نوع پوست و مو و حتی از بین بردن موهای ضخیم بدن و صورت.
  • لیزر الکساندریت با نام تجاری Cynosure: برای رفع دائمی موهای زائد در افراد با پوست روشن و افراد مو مشکی.
  • لیزر پالس بلند همودیالیز یا Nd:YAG (نئودیمیم: ایتریم-آلومینیوم-گارنت) با نام های تجاری (Lumenis OneTM, Altus® ): نفوذ در عمیق ترین لایه های زیرین پوست بدون ایجاد کمترین آسیب به بافت های پوستی. مناسب برای هر نوع پوست و مو، بویژه افراد تیره پوست و افراد برنزه.
  • دستگاه آی پی ال: مورد استفاده در رفع موهای زائد بعنوان وکس حرارتی و مسائل وابسته به زیبایی

تفاوت میان لیزر و دستگاه آی پی ال

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دستگاه آی پی اللیزر
تکنولوژی که برای انواع پوست مناسب است. به طور کلی در فرآیند دوباره جوانسازی بدن و صورت به کار می رود.تکنولوژی که برای رفع دائمی موهای زائد بدن و صورت در طی ده سال گذشته انتخاب شده است.

از بین بردن کک، لک پوست، چین و چروک

کاربرد در رفع موهای زائد بدن و صورت
از بین بردن موهای زائد نه پیازک های مو

از بین بردن ریشه مو

مناسب برای کاهش حجم و تراکم و ضخامت مو

مناسب برای رفع دائمی موهای زائد

کمتر شدن ضخامت مو عدم بازگشت و یا رشد مو

 

8. آیا فرآیند لیزر مو با درد همراه است؟

مراحل رشد مو (آناژن، کاتاژن و تلوژن)
مراحل رشد مو
(آناژن، کاتاژن و تلوژن)

علاوه بر برخورداری از سیستم انحصاری دو کاره خنک کننده، در اینجا ما به معرفی فن آوری نوین   ZEROpain vacuum یا مکنده بدون درد می پردازیم.

این تکنولوژی جدید کمی نیروی مکش یا مکندگی تولید می کند. ناحیه تحت درمان اندکی کشیدگی پیدا می کند. این شرایط باعث می شود که انرژی و نور لیزر راحت تر با منطقه مورد درمان؛ ملانین در داخل پیازک مو تماس پیدا کند و انرژی کمتری جذب رنگدانه ها و جریان خون اطراف بافت های پوستی می شود.

انتهای پی های عصبی توسط دستگاه مکنده تحریک می شوند، باعث می شوند که سلسله اعصاب درد کمتری را احساس کنند.

دستگاه مکنده پیازک های مو را به سطح پوست در حال لیزر می کشاند. این کار باعث می شود که  نور و انرژی لیزر به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و حدود شصت درصد در لزوم استفاده بر انرژی لیزر صرفه جویی شود. در نهایت فرآیند لیزر راحت و بدون دردسر خواهد بود. سیستم انحصاری دوکاره خنک کننده یک دستگاه هوشمند و خودکار است که در موقع موردنیاز شروع به خنک کردن سطح پوست می کند بدون آنکه نیازی به دخالت انسان باشد.

دستگاه هوشمند یک نوع  دستگاه حرارت مطبوع است که جریان هوای خنک  را پس از هر بار لیزر با درجه حرارت 4 درجه سلسیوس در سطح پوست ایجاد می کند.

دستگاه “ChillTip” از پوست محافظت می کند و به طور هوشمند و خودکار سطح پوست را پیش و پس از درمان خنک نگاه می دارد و این امکان را برای درمانگر فراهم می کند تا برای دستیابی به نتیجه مطلوب و رفع کامل موهای زائد از ریشه از بیشینه انرژی لیزر استفاده کند. این کار میزان درد و ناراحتی را به حداقل می رساند و  در برخی شرایط بیماران می توانند تقاضای بی حسی موضعی کنند.

9.آیا لیزر موهای زائد ماندگار و دائمی خواهد بود؟

تکنولوژی جدید امکان از بین بردن موهای زائد بدن را به طور کامل و دائمی برای تمامی افراد چه زن و چه مرد و با هر نوع پوست و مو فراهم می کند. تعداد جلسات موردنیاز لیزر از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به سن مراجعه کننده، نوع پوست، حجم مو، رنگ مو، بافت مو و تعادل هورمونی بستگی دارد.

10. به منظور دستیابی به پوستی صاف و روشن، چند جلسه لیزر مو موردنیاز است؟

موی صورت: معمولا پس از اولین جلسه لیزر مو، موهای صورت در طی چند روز خود به خود می ریزد. جلسه بعدی لیزر مو زمانی خواهد بود که موهای صورت دوباره شروع به رشد کنند که معمولا پس از 4 تا 6 هفته پس از اولین جلسه لیزر خواهد بود.

موی بدن: نقاط مختلف بدن از بهترین مکان های رفع موهای زائد هستند. سه جلسه اول لیزر مو ممکن است در چهار تا هشت هفته جداگانه مقرر شود. پس از آن، از هشت تا دوازده  هفته باید به صورت مرتب به کلینیک مراجعه کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
پرنیان
پرنیان
8 years ago

سلام
من شنیدم دستگاه الکس خوبه برای لیزر ولی با دستگاه دایود اشنایی ندارم کدوم دستگاه بهتره برای موهای زاید وچه فرقی دارن این دو دستگاه میشه راهنماییم کنین