رفع موهای زائد بدن

laser5

11. آیا در بین جلسات لیزر مو ما شاهد رشد مو خواهیم بود؟ ظاهر موی رشد کرده و ظاهر پوست چگونه خواهد بود؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در طول درمان، سطح پوست کاملا از مو پاک خواهد شد و مابقی موهای در حال رشد نیز پس از دو هفته می ریزند. بسته به مکان مورد درمان، پس از گذشت شش تا هشت هفته سطح پوست کاملا صاف و روشن خواهد شد. مراجعه به کلینیک در زمان مناسب باعث می شود که سطح پوست همواره صاف باقی بماند.

12. چگونه از اثربخشی و عملکرد دستگاه لیزر اطمینان حاصل کنیم؟

با شروع اولین جلسه لیزر، شما شاهد کاهش تدریجی موهای زائد بدن خود خواهید بود. فرآیند رشد مو کاهش پیدا می کند؛ ریشه موها نیز سست تر می شوند؛ پوست صاف تر و درخشان تر خواهد شد؛ منفاذ پوست و مو کمتر قابل رویت خواهند بود و این پروسه با گذشت زمان بهتر و بهتر می شود.

13. خطرات احتمالی و عوارض جانبی لیزر مو چیست؟

BGHT_017_LaserHairRemovalSideEffects_THUMB_640x480_KL

با تجربه و مهارت پزشکان ما و نیز استفاده از دستگاه های لیزر معتبر، این اطمینان را داشته باشید که هیچگونه آسیبی به بافت های پوست بدن و صورت وارد نخواهد آمد. اگر هم مشکلی در ظاهر پوست بوجود آید، برای مثال سرخی و قرمزی محل مورد درمان یا التهاب نقطه ای از بدن خودبخود رفع می شوند. برای مثال اگر فردی در وقت نهار از محل کار به کلینیک زیبایی مراجعه کند و دوباره به محل کار باز گردد، هیچ تغییری را در ظاهر خود مشاهده نمی کند.

14. آیا لیزر مو برای همه افراد مناسب است؟

لیزر مو برای افراد با پاپوست روشن، رنگ موی بلوند، خاکستری، قرمز و سفید عمل نمی کند. افرادی نیز که بیماری سندروم تخمدان پلی کیستیک مبتلا هستند، نتیجه خوبی از جلسات لیزر نمی گیرند، مگر اینکه همزمان با لیزر مو، تحت مراقبت های پزشکی نیز قرار بگیرند.

15. آیا می توانیم انتخاب کنیم که در برخی نقاط بدن تنها حجم مو کاهش پیدا کند و پیازک های مو به طور کامل از بین نروند؟

بله مطمئنا انتخاب با شماست.  درمانگر طبق دستور و مشخصات مورد دلخواه مشترى عمل می کند. شما می توانید از ضخامت و حجم موها در ناحیه ای از بدن بکاهید، بدون آنکه موهای بدن به طور کامل از بین بروند.

16. شخصی موهای درون روییده در ناحیه، پاها، دست ها و خطوط بیکینی دارد. آیا لیزر مو برای چنین فردی موثر واقع می شود؟

بله، مطمئنا. حتی پس از اولین جلسه لیزر شما شاهد از بین رفتن موهای درون روییده خواهید بود. در طول چند هفته، محل مورد درمان صاف خواهد شد و پوست به رنگ واقعی خود باز می گردد.

17. هزینه هر جلسه لیزر چه قدر است؟

wdqwde

هزینه درمان نیز با توجه به تعداد جلسات موردنیاز، شرایط بدنی مراجعه کننده و دیگر عوامل دیگر محاسبه می شود. البته هزینه جداگاه هر جلسه نیز به مراجعه کننده تقدیم می گردد، چون ممکن است که فرد تمایلی به ادامه درمان نداشته باشد. اما در صورت لیزر کل بدن تخفیفاتی به مشتری داده می شود.

18. پس از لیزر چه اتفاقی برای پوست رخ می دهد؟

در ظرف چند دقیقه پس از اولین جلسه درمان، محل مورد درمان کمی ملتهب و قرمز می شود که البته پس از گذشت چند دقیقه خودبخود رفع می شود. حتی فرد می تواند از لواز م آرایشی استفاده کند و کارهای روزانه خود را در پیش بگیرد.

 

 منبع:

http://www.silkor.com

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

گروه پزشکان تهران اسکین

 

بهترین قیمت لیزر الکساندرایت در تهران

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
پرنیان
پرنیان
8 years ago

سلام
من شنیدم دستگاه الکس خوبه برای لیزر ولی با دستگاه دایود اشنایی ندارم کدوم دستگاه بهتره برای موهای زاید وچه فرقی دارن این دو دستگاه میشه راهنماییم کنین