لاغری

چگونه در مدتی کوتاه مقدار قابل توجهی وزن کم کنیم؟

روش های پیشنهادی کاهش وزن سریع

برنامه لاغری سریع امروز  با آنچه که شما به خاطر می آورید، کاملا متفاوت است. روزهای خوردن شیک ها گذشت. این برنامه، نوید کم کردن زیاد وزن به کمک میان وعده ها و جایگزین های غذایی (شیک ها و …) و یک وعده غذایی معقول، به شما می دهد.

برنامه لاغری سریع آن را “برنامه 1،2،3” می نامد. هر روز، شما دو مورد از وعده های جایگزین لاغری سریع، سه عدد از میان وعده های دارای 100 کالری( میان وعده های لاغری سریع، میوه، سبزیجات، یا حتی مغزها )، و یک وعده غذایی 500 کالری که خودتان آماده کردید را میل می کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 برنامه لاغری سریع

با این برنامه، شما قادر به کم کردن 1 تا 2 پوند در هفته با روش خاص می باشید.

آنچه که می توانید بخورید و آنچه که نمی توانید!

وعده غذایی جایگزین، شامل: 6 چاشنی با 200 کالری پروتئین، 8 شیک از قبل آماده شده، و شش چاشنی از مخلوط پودر پروتئین (که با شیر بدون چربی مخلوط شده) می باشد.

میان وعده غذایی  100کالری دار را از بین چهار میان وعده برنامه لاغری سریع انتخاب کنید که شامل، کره بادام زمینی، شکلات هلندی، و یا میوه (یک پرتقال، گیلاس، موز، انگور، یا هلو)، تکه های هویج، پسته، چوب شور(بیسکویت نمکی)، شربت، و یا ماست بدون چربی است.

برنامه لاغری سریع پیشنهاد می کند که برای وعده های غذایی نصف بشقاب را با سبزیجاتی ( نظیر لوبیا سبز، هویج، بادمجان، اسفناج، یا کلم بروکلی )؛ یک چهارم را با پروتئین اندک ( گوشت گاو، مرغ، خوک، توفو، یا ماهی )؛ و یک چهارم باقی مانده را با مواد حاوی نشاسته ( ماکارونی با گندم یا نان، برنج قهوه ای، سیب زمینی، یا ذرت ) پر کنید.

لاغری و تناسب اندام

سطح تلاش: متوسط

شما به میان وعده ها، شیک های لاغری همراه بیشتر غذاهایتان نیازمندید، اما برای وعده که خودتان فراهم می کنید منعطف هستید.

محدودیت ها: مجموعه وعده های جایگزین و شیک های لاغری سریع حدودا 20 محدودیت دارد. در مورد میان وعده ها و غذاهایی که خودتان فراهم می آورید و شامل پروتئین، سبزیجات، و نشاسته اندک اند، انعطاف پذیری بیشتری دارید.

پختن و خریدن: میان وعده ها، جایگزین ها، و شیک ها گرفتنی و خوردنی هستند. شما فقط یک وعده غذا در طول روز برنامه ریزی و تهیه می کنید که رفتن شما به فروشگاه های مواد غذایی را کم می کند.

تمرین: ورزش روزانه، شامل پیاده روی و تمرین های کششی ترغیب می شود. این برنامه، تمرین خاصی راپیشنهاد نمیدهد.

رژیم غذایی مناسب برای لاغری

آیا این برنامه لاغری سریع برای محدودیت ها و الویت های رژیم غذایی مجاز است؟

گیاه خواران: گیاه خواران در برنامه 1-2-3 می توانند 4 تا 6 انس به جای گوشت از مواد دیگر مانند کوینلا، توفو، عدس، لوبیا سیاه و سفید را برای وعده های غذایی خود استفاده کنند. لبنیات کم چرب ( ماست، شیر، پنیر) هم خوب است. از آنجا که بیشتر جایگزین های وعده غذایی گیاه خواران، لبنیات یا تخم مرغ که بخشی از رژیم غذایی آن ها نیست، می باشد حق انتخاب های کمتری دارند.

فاقد گلوتن: محصولات لاغری سریع دارای گلوتن نمی باشد، بنابراین به منظور منابع احتمالی گلوتن، محتویات را بررسی کنید و اگر مردد بودید با کلینیک فوق تخصصی تغذیه آلومینا تماس بگیرید.

عدم تحمل لاکتوز: اگر مشکل هضم لاکتوز را دارید، می توانید شیک های لاغری سریع را با شیرهای بدون لاکتوز یا کم چرب مخلوط کنید. لاغری سریع دارای 2 گرم لاکتوز یا کمتر برای هر وعده است.

منبع:

http://www.dietoflife.com/how-to-loose-10-pounds-in-one-week

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

جهت دریافت مشاوره و برقراری تماس با متخصصین کلینیک فوق تخصصی آلومینا، به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments