چگونه آنچه که در تخت خواب می خواهید را بیان کنید

چگونه آنچه که در تخت خواب می خواهید را بیان کنید

اصلاً آیا می دانید که چرا باید چیزی را که در تخت خواب دوست دارید، بخواهید؟ برای اینکه شما ارزش آن را دارید. نباید خودتان را به هر دلیلی یا به خاطر هر کسی کوچک تصور کنید.

کار ساده ای نیست و یا شاید نتوانید تمام آنچه می خواهید را بدست آورید، اما با بیان آنها به خودتان پاداش بدهید و از اتاق خواب خارج شوید. اینجا چند راهنمائی به شما ارائه می شود، البته اگر واقعاً به آن نیاز دارید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تصور نکنید که فرد دیگری در مورد شما فکر های عجیب و غریب می کند. شما نمی دانید که پاسخ او چه خواهد بود. اگر آنها برای شما مهم هستند، سعی کنید به آنها اعتماد کنید.( بله، حتی اگر خواسته شما در مورد چیز پیچیده ای باشد).

صریح و روراست باشید. اگر خواسته هایتان را زیر لب بگویید و یا بریده بریده سخن بگویید، ممکن است چیزی را که می خواهید به درستی انتقال ندهید. اول در مورد چیزی که می خواهید بپرسید واقعاً صریح باشید و در وقع مناسب آن را مطرح کنید.

ناراحتی را قبول کنید. در خواست چیزهایی مانند اینکه چیزی در رابطه ی جنسی شما زیاد یا کم شود یا رابطه دهانی را وارد رابطه کنید یا کارهای دیگری برای تحریک انجام داده شود، می تواند خجالت کننده باشد. اما با انجام این کار ، 15 دقیقه ناراحت کننده ارزش آن را دارد که یک زندگی با رابطه جنسی بهتر داشته باشید.

باور داشته باشید. اگر شما به درخواست خود و اینکه حقتان است ان را بخواهید، باور داشته باشید. همین باور قدرت بیان آن را به شما خواهد داد.

منبع:

Care2

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments