پیکرتراشی ارزان

پیکرتراشی ارزان | بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران | لیپوماتیک شکم و پهلو در مرکز زیبایی برکه

پیکرتراشی ارزان

پیکرتراشی ارزان

پیش از اینکه بخواهیم به تفصیل در مورد پیکرتراشی با شما صحبت کنیم بهتر است به طور خلاصه تعریفی از آن ارائه دهیم تا یک آشنایی ابتدایی با آن پیدا کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پیکرتراشی نام یک عمل از زیرشاخه های لیپوساکشن است که بدون جراحی می تواند چربی های اضافه ی جمع شده در نقاط مختلف بدن شما را بیرون بکشد، و بر خلاف لیپوساکشن می تواند چربی بیرون کشیده شده را به نقاط دیگر بدن که از نظر زیبایی به لیفت احتیاج دارند تزریق مجدد نماید.

این عمل غیر تهاجمی و غیر جراحی پیشنهادی فوق العاده برای ایجاد تناسب اندام بوده و در دسته ی عمل های زیبایی به حساب می آید.

پیکرتراشی ارزان
پیکرتراشی ارزان

ممکن است نام عمل زیبایی کمی شما را بترساند. آن هم از لحاظ قیمت. اما نگران نباشید،  چراکه هرچند ممکن است در نگاه اول پیکرتراشی عمل چندان ارزان قیمیتی به نظر نرسد، اما مطمئنا کاملا به صرفه است. نتایج شگفت انگیز آن در کنار ایمنی بالا قطعا به قیمتش می ارزد.

سالانه بیماران زیادی از کشور های خارجی به ایران می آیند تا فقط از خدمات پیکرتراشی استفاده کنند. چراکه ایران یکی از بهترین کشورها در زمینه ی کیفیت خدمات عمل پیکرتراشی است.

ولی آنچه که باید در مورد پیکرتراشی ارزان بدانید این است که هرگز فریب تبلیغات ارزان را نخورید. بله، ممکن است با تبلیغات گوناگونی رو به رو بشوید که به شما وعده می دهند می توانند با قیمتی بسیار نازل تر از سایر مراکز این عمل را برایتان انجام دهند، در صورتی که این تمام ماجرا نیست.

بسیاری از این مراکز به اصطلاح ارزان قیمت فقط قیمت خام درمان را به شما ارائه می دهند. و جداگانه برای هر بخشی که جزو طبیعی این عمل است از شما هزینه ی مجزا طلب می کنند. مثلا ممکن است با مرکزی رو به رو شوید که وعده ی قیمت ارزان داده، اما بعد از مراجعه می بینید این قیمت فقط برای خارج کردن بخش کوچکی از چربی است. در حالی که تزریق مجدد آن که جزو طبیعی عمل است قیمت جداگانه دارد!

پیکرتراشی ارزان
پیکرتراشی ارزان

در چنین مراکزی ناگهان به خودتان می آیید و می بینید که مجموع هزینه ی بخش های مختلف عمل، از مرکز به ظاهر گران قیمت اولی بالا تر تمام شده!

به همین خاطر بهتر است به تبلیغات اینگونه مراکز درمانی و زیبایی توجه نکنید. ضمنا، یادتان باشد که اگر هم اینطور نبود، به هر حال هیچ ارزانی به علت نیبست و هیچ گرانی بی حکمت. پیکرتراشی یک عمل درمانی است که با سلامتی شما سر و کار دارد. بهتر است به جای ترس از صرف هزینه ی کمی بالا تر، به فکر تضمین سلامت و پایداری نتیجه ی عمل باشید.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با پیکرتراشی و نتایج فوق العاده ی آن آشنا شوید.

پیکرتراشی

حال بهتر است کمی بیشتر در مورد پیکرتراشی صحبت کنیم تا متوجه شوید که اصلا چرا این درمان شایسته ی آن است که مد نظرش قرار دهید؟

پیکرتراشی هم مانند درمان مادر، یعنی لیپوساکشن درمانی برای بیرون کشیدن مستقیم چربی از بدن است. بدون اینکه به گرفتن رژیم های سخت غذایی یا ورزش های سنگین طولانی مدت نیازی باشد. همچنین پیکرتراشی عملا تنها راهی است که می توانید از شر چربی های زیر پوستی که حتی با ورزش و رژیم هم از بدن خارج نمی شوند، خلاص شوید.

پیکرتراشی ارزان
پیکرتراشی ارزان

فرآیند درمانی پیکرتراشی اینگونه است که طی عملیات، پزشک در ناحیه ی تحت درمان سوراخ کوچکی ایجاد می کند و سپس سوزن مخصوص مکنده را از طریق همین سوراخ وارد بافت چربی می نماید. این سوزن به دستگاه مخصوص مکش متصل است و با حرکات رفت و برگشتی برای نرم کردن بافت چربی، رفته رفته چربی را بدن بیرون می کشد.

اما مهمترین خاصیت آن هنوز مانده است. بر خلاف لیپوساکشن یا درمان های مشابه، طی فرآیند پیکرتراشی لیپوماتیک، بعد از خروج چربی می توانید پس از خالص سازی آن را دوباره به ناحیه ی دیگری از بدنتان تزریق کنید. تصور کنید که می شود چربی اضافه ی ران پا را بیرون کشید و برای لیفت مثلا به باسن تزریق کرد.

به جای فیلر های مصنوعی می توانید از چربی طبیعی خود بدنتان برای لیفت اندام های گوناگون، و حتی صورت خود استفاده کنید.

پیکرتراشی به بیهوشی نیازی ندارد و طی بی حسی موضعی انجام می شود. بعد از عمل هم می توانید پس از چند ساعت به خانه بازگردید، چراکه پیکرتراشی به بستری هم نیازی ندارد.

نکته: بسیار مهم است که بعد از این عمل برای پایدار نگه داشتن نتیجه، برنامه ی مرتب ورزش روزانه را به برنامه های زندگی خود اضافه کنید.

پیکرتراشی ارزان
پیکرتراشی ارزان
برای آشنایی بیشتر با مقوله ی پیکرتراشی بهتر است این مقاله را هم مطالعه نمایید.

آیا پیکرتراشی درد دارد؟

بروز اندکی درد بعد از عمل پیکرتراشی طبیعی است و بهتر است با دستور پزشک برای تسکین درد از دارو استفاده کنید. هرچه میزان چربی خارج شده بیشتر باشد احتمال بروز درد بیشتر خواهد بود. بیشتر کسانی که این درمان را تجربه کرده اند می گویند که در دو روز اول احساس کمی ناراحتی داشته اند و تا چند هفته ی بعد درد های کوچک موقتی و در نواحی مختلف تجربه کرده اند.

بروز درد شدید بعد از پیکرتراشی امری غیر معمول است و می تواند نشانه ای از بروز پیامد های بعد از درمان باشد. چنانچه بعد از عمل دچار درد شدید گشتید، با پزشک درمانگر تماس گرفته و در مورد اینکه روند بهبود ر به خوبی طی میکنید اطمینان حاصل نمایید.

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

اگر مایلید خدمات مناسب و با کیفیتی از پیکرتراشی دریافت کنید، باید به مرکز باکیفتی هم مراجعه نمایید.

مرکز زیبایی برکه در شمال تهران، با کادری مجرب از پزشکان متخصص و ماهر، از جمله ی بهترین مراکز پیکرتراشی در تهران است. شما همین حالا می توانید برای آشنایی بیشتر با برکه و همچنین گرفتن نوبت پیکرتراشی به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

هزینه پیکرتراشی بدون جراحی

هزینه ی پیکرتراشی به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله:

  • بزرگی ناحیه ی تحت درمان
  • میزان چربی مورد استخراج
  • حجم چربی مورد تزریق
  • حساسیت ناحیه ی تزریق چربی، مانند صورت و غیره
  • تعداد جلسات مورد نیاز
  • نرخ مرکز درمانی و پزشک درمانگر

هرچه میزان چربی مورد برداشت از بدن شما بیشتر باشد احتمال آنکه به جلسات درمانی بیشتری هم نیاز داشته باشید بیشتر است.

مترجم : ندا ناصری

منبع مقاله

4 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments