حذف چربی بدون جراحی

حذف چربی بدون جراحی | بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران | مرکز زیبایی برکه

حذف چربی بدون جراحی

حذف چربی بدون جراحی

 

شاید باور نکنید که به جز ورزش و رژیم های غذایی راه های دیگری هم وجود دارند که می توانید از طریق آنها چربی اضافه ی موجود در نواحی بدنتان را حذف کنید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هرچند واقعا هیچ درمانی نمی تواند تاثیر ورزش منظم و مرتب را داشته باشد. در حالی که ممکن است با روش های درمانی مانند جراحی برای برداشتن چربی آشنا باشید، اما بهتر است بدانید روش های درمانی دیگری هم هستند که می توانند موجب حذف چربی بدون جراحی شوند. از دارو های بیهوده ای که تبلیغاتشان را زیاد در تلویزیون می بینید صحبت نمی کنیم.

بلکه در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با درمان های غیر تهاجمی و بدون نیاز به جراحی برای برداشتن مستقیم چربی آشنا کنیم. شاید تا به حال اسم لیپوساکشن به گوشتان خورده باشد اما آنچه که می خواهیم به آن بپردازیم درمانی جالب تر و موثر تر به نام پیکرتراشی لیپوماتیک است.

با ما همراه باشید.حذف چربی بدون جراحی

حذف چربی بدون جراحی
حذف چربی بدون جراحی

پیکرتراشی لیپوماتیک چیست؟

عمل پیکرتراشی لیپوماتیک درمانی برای خلاص شدن از شر چربی های اضافی بدن است. این درمان که در زمره ی درمان های زیبایی قرار می گیرد می تواند به خوبی در داخل مطب پزشک صورت پذیرد و نیازی به حضور در بیمارستان نداشته باشد.

پیکرتراشی درمانی است که عموما به بیهوشی نیازی نداشته و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. پیکرتراشی عملی است که می تواند تنها در یک جلسه مقدار زیادی از چربی اضافه از بدن را خارج کرده و کمترین پیامد ها و عوارض را داشته باشد.

بعد از این عمل بیماران دچار شل شدگی و افتادگی پوست نخواهند شد. پیکرتراشی لیپوماتیک بدن را نیز تقویت می کند. در روش های معمول حذف یا برداشتن چربی این روند زمان زیادی طول می کشد و در نهایت می تواند موجب بروز سلولوئیت شود در حالی که پیکرتراشی لیپوماتیک چربی ها را به شکل فیزیکی و با حرکات لرزشی از بدن بیرون می کشد. بدون اینکه درد یا خونریزی داشته باشد.

اما آنچه این درمان را شگفت انگیز می کند تنها حذف کردن چربی بدون جراحی نیست، کاری که لیپوساکشن هم انجام می دهد، بلکه امکان تزریق مجدد آن به بدن است. شما با پیکرتراشی لیپوماتیک می توانید از چربی بدن خودتان به عنوان فیلر طبیعی برای حجم دهی به سایر نقاط بدنتان استفاده کنید.

مثلا می توانید چربی اضافه را از ران های پا برداشته و با استفاده از همان چربی و تزریقش به ناحیه ی باسن، لیفت باسن کنید.

هدف اصلی عمل پیکرتراشی تغییر اندازه و شکل ظاهری بدن است. بهبودی و بازیابی سلامتی کامل بعد از این درمان به 3 الی 7 روز بیشتر احتیاج ندارد.حذف چربی بدون جراحی

برای آشنایی بیشتر با پیکرتراشی بهتر است این مقاله را هم مطالعه کنید.
پیکرتراشی لیپوماتیک چیست؟
پیکرتراشی لیپوماتیک چیست؟

مزایای پیکرتراشی

  • یکنواخت کردن چربی زیر پوست.( پیکرتراشی برخلاف سایر درمان های برداشتن چربی بدون جراحی موجب برآمدگی توده های چربی نمی شود)
  • دوره ی بهبودی پس از آن بسیار کوتاه است
  • بهتر از سایر عمل های دیگر باعث جمع شدن پوست و شکل دهی به اندام بدن می شود.
  • در این درمان به جای بیهوشی از بی حسی موضعی استفاده می شود.
  • ورم و پف موقتی ناشی از این عمل بسیار کم و سطحی است.
  • احتمال بروز عفونت در حین انجام آن بسیار پایین است.
  • آمبولی چربی بسیار پایین خواهد بود به طوری که تا به حال هیچ موردی گزارش نشده است.
  • نیازی به بستری ندارد و بیمار می تواند بعد از عمل به خانه بازگردد.
  • خستگی ناشی از عمل در این درمان بسیار کم بوده و به همین دلیل راحت تر از سایر عمل هاست.

هزینه پیکرتراشی بدون جراحی

هزینه ی پیکرتراشی به عواملی متعدد و مختلفی وابسته است. عواملی مانند بزرگی ناحیه ی تحت درمان، میزان چربی مورد برداشت، تزریق یا عدم تزریق، حساسیت ناحیه ی تزریق چربی و تعداد جلسات مورد نیاز هر فرد.حذف چربی بدون جراحی

ممکن است جا به جایی یا حذف چربی از بدن شما به قدری زیاد باشد که مجبور شوید کل فرآیند را طی چند جلسه ی مجزا انجام دهید.

هزینه پیکرتراشی بدون جراحی
هزینه پیکرتراشی بدون جراحی

اما به یاد داشته باشید، جدای از هر هزینه ی درمانی، با توجه به نتایج حاصله و شگفت انگیز، این درمان برایتان کاملا به صرفه خواهد بود.

ضمنا فریب تبلیغات واهی را هم نخورید. قیمت های ارزان یا واقعی نیستند یا در نهایت برایتان گران تمام می شوند. اگر می خواهید برای سلامتیان هزینه کنید، بهتر است پولتان را در جا و مرکز درستی خرج کنید.

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

همانطور که احتمالا تا حالا خودتان هم حدس زده اید، درمان پیکرتراشی لیپوماتیک با وجود ایمنی بالا و عوارض کمش درمانی حساس است. کمی ناشی گری درمانگر در میزان داخل بردن سوزن مکنده می تواند باعث آسیب به اندام های داخلی بدن شود. بنابراین حتما در انتخاب مرکزی معتبر و با کیفیت برای انجام پیکرتراشی دقت لازم را داشته باشید.حذف چربی بدون جراحی

مرکز زیبایی برکه با کادری مجرب از پزشکان و درمانگران حرفه ای، یکی از بهترین مراکز برای پیکرتراشی لیپوماتیک در تهران محسوب می شود. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر با این مرکز و تماس جهت گرفتن نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
بهترین جراح لیپوماتیک در تهران
بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

عوارض جانبی پیکرتراشی

عوارض جانبی پیکرتراشی بسیار کم است. اما هر عملی به هر حال عوارض جانبی عمومی خود را دارد. خوشبختانه عوارض عمومی پیکرتراشی سطحی است و خود به خود طی مدت کوتاهی از بین می رود. این عوارض عبارتند از:

  • لرزش های بسیار شدید و کنترل نشده ی دستگاه، که در اثر ناشی گری درمانگر می تواند موجب آسیب دیدن هم بیمار و هم خود درمانگر شود.
  • ورمحذف چربی بدون جراحی
  • واکنش آلرژیکحذف چربی بدون جراحی
  • سوزش پوستحذف چربی بدون جراحی
  • خارشحذف چربی بدون جراحی
  • بالا رفتن دمای بدنحذف چربی بدون جراحی
  • حالت تهوعحذف چربی بدون جراحی
  • احساس ضعف و گیجیحذف چربی بدون جراحی
  • قرمزیحذف چربی بدون جراحی
  • التهاب سطحیحذف چربی بدون جراحی
  • کبودی

پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟

در ناحیه ای که قرار است پیکرتراشی انجام شود سوراخی به قطر کوچک 2 تا 5 میلیمتر ایجاد می گردد. بعد از آن دستگاه مخصوص پیکراشی که در واقع یک سوزن مخصوص متصل به دستگاه مکنده است از طریق سوراخ ایجاد شده وارد بافت چربی می گردد و با استفاده از امواج فرابنفش بافت های چربی را از بین برده و محلولی برای بی حسی و جلوگیری از خونریزی به بدن تزریق می نماید.حذف چربی بدون جراحی

در نهایت اما هم چربی زدوده شده و هم مواد بی حس کننده از طریق همان سوراخ بیرون می آیند. این دستگاه یک سیستم ایمنی قابل اطمینان دارد که در صورت برخورد سوزن با بافت غیر چربی بلافاصله عملیات را متوقف می کند. این کار احتمال بروز هر گونه آسیب به بافت ها و اندام های داخلی بدن را بسیار کاهش می دهد.حذف چربی بدون جراحی

پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟
پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟

مترجم : ندا ناصری

منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments