پاسخ به همه سؤال های شما در مورد تزریق بوتاکس ، قیمت ، عوارض و ماندگاری بوتاکس

پاسخ به همه سؤال های شما در مورد تزریق بوتاکس ، قیمت ، عوارض و ماندگاری بوتاکس

پاسخ به همه سؤال های شما در مورد تزریق بوتاکس ، قیمت ، عوارض و ماندگاری بوتاکس

پاسخ به همه سؤال های شما در مورد تزریق بوتاکس ، قیمت ، عوارض و ماندگاری بوتاکس

پرسش : میانگین قیمت بوتاکس چقدر است؟

پاسخ : پاسخ به این سؤال با توجه به نوع و عمق چین و چروک صورت شما و تعداد واحدهای مورد نیاز برای تزریق بوتاکس متفاوت است. قیمت هر واحد بوتاکس برای درمان زیبایی متفاوت است و  به کلینیک ، پزشک  و محل زندگی شما بستگی دارد.

پرسش : بوتاکس چگونه چین و چروک ها را از بین می برد؟

پاسخ :  بوتاکس مانع از ارسال سیگنال های عصبی به عضلات  می شود. عضله ای که بوتاکس در آن تزریق شده دیگر نمی تواند دچار انقباض بشود.  که باعث می شود چین و چروک ها باز شده و عضله ریلکس شود.  تزریق بوتاکس اغلب برای از بین بردن خطوط پیشانی ، پا کلاغی (خطوط اطراف چشم) و خطوط ریز استفاده می شود. چین و چروک های ناشی از آسیب دیدگی خورشید و افتادگی صورت به علت جاذبه زمین به بوتاکس پاسخ نمی دهد

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پرسش : آیا بوتاکس برای سلامت عمومی بدن مضر است؟

پاسخ : اگر چه سم بوتولینوم خطرناک است ، اما دوزهای کوچک مانند آنهایی که برای تزریق های زیبایی در نظر گرفته می شوند بی خطر هستند.  با این حال با وجودی که احتمال خطر حداقل است و بوتاکس یک درمان مطمئن می باشد ، شما همیشه باید برای تزریق بوتاکس به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید که تزریق بوتاکس در آنجا توسط پزشک متخصص انجام شود.

برای تماس با ما و گرفتن وقت تزریق بوتاکس از کلینیک برکه اینجا کلیک کنید.  

پرسش : قیمت تزریق بوتاکس به پیشانی چقدر است؟

پاسخ به همه سؤال های شما در مورد تزریق بوتاکس ، قیمت ، عوارض و ماندگاری بوتاکس

پاسخ : تعیین قیمت بوتاکس بر اساس واحدهای تزریق شده می باشد.  مثلاً ممکن است فردی نیاز به 20 واحد بوتاکس برای از بین بردن چروک های افقی پیشانی خود داشته باشد و فرد دیگر دوز کمتری نیاز داشته باشد.  هزینه تزریق بوتاکس پس از مراجعه به کلینک توسط پزشک تعیین خواهد شد.

پرسش : ماندگار بوتاکس تا چه مدت است؟

پاسخ : اثرات بوتاکس سه تا شش ماه طول خواهد کشید. همانطور که حرکات عضلات به تدریج باز می گردد ، خطوط و چین و چروک شروع به پدیدار شدن می کنند و دوباره باید درمان شوند. اغلب به نظر می رسد خطوط و چین و چروک پس از مدتی کمتر شده اند.  زیرا عضلات ضعیف می شوند.

پرسش : قیمت تزریق بوتاکس برای خط اخم چقدر است؟

پاسخ :  ما نمی توانیم پاسخ قطعی به شما بدهیم.  چون قیمت بوتاکس به تعداد واحد هایی که تزریق می شود بستگی دارد.  و قبل از معاینه شما توسط پزشک نمی توانیم بگوییم که به چند واحد از دارو نیاز دارید.  چین  وچروک ها در بعضی افراد عمیق تر و بیشتر و در بعضی دیگر کمتر و سطحی هستند.  اما هزینه کل درمان بوتاکس بستگی دارد به آنچه هدف شما از درمان است.  به عنوان مثال ، هزینه درمان خطوط پیشانی افقی و خطوط اخم با توجه به عوامل ذکر شده در بالا تعیین می شود.

برای تماس با ما و گرفتن وقت تزریق بوتاکس از کلینیک برکه اینجا کلیک کنید.  

پرسش :  آیا تزریق مکرر بوتاکس منجر به عوارض جانبی می شود؟

پاسخ :  از آنجا که اثرات تزریق بوتاکس موقتی است ، اکثر افراد می توانند درمان های تکراری و تزریق مکرر دریافت کنند. با این حال ، تحقیق در مورد اثربخشی و ایمنی درازمدت محدود است.  محققین در نهایت نتیجه گرفتند که خطر عوارض جانبی در طول زمان افزایش نمی یابد.

پرسش : عوارض جانبی بوتاکس چیست؟

پاسخ : عوارض جانبی احتمالی بوتاکس شامل درد در محل تزریق ، عفونت ، التهاب ، تورم ، قرمزی ، خون ریزی و کبودی است. برخی از این علائم ممکن است نشان دهنده واکنش آلرژیک باشد. سایر علائم آلرژی عبارتند از خارش ، خس خس ، آسم ،  بثورات ، قرمزی چشم ، سرگیجه و ضعف.

پرسش : آیا جایگزینی برای بوتاکس وجود دارد؟

پاسخ :  جایگزین های طبیعی بوتاکس عبارتند از :  Frownies ،  Frotox و …. بوتاکس یک سم قابل تزریق است که توسط باکتری کلوستریدیوم بوتولینوم تولید می شود و یک روشی است که بسیار مورد استقبال واقع شده است.  بوتاکس محبوب ترین روش برای از بین بردن  چین و چروک  پیشانی (خطوط اخم) و چروک های اطراف چشم (پا کلاغی) است.

پرسش : پس از تزریق بوتاکس از انجام چه کارهایی باید خودداری کرد؟ 

پاسخ به همه سؤال های شما در مورد تزریق بوتاکس ، قیمت ، عوارض و ماندگاری بوتاکس

پاسخ :

  • پوست خود را در جایی که بوتاکس تزریق شده لمس نکنید.
  • از فعالیت بدنی شدید اجتناب کنید.
  • اجتناب از مصرف مقدار زیادی الکل.
  • تا 24 ساعت از لایه بردارهای شیمیایی ، میکرودرم ابریژن و غیره خودداری کنید.
  • اجتناب از مصرف داروهای رقیق کننده خون.

پرسش : چرا اثر گذاری بوتاکس چند روز طول می کشد؟

پاسخ :  5 تا 7 روز طول می کشد تا اثرات بوتاکس شروع به کار کند و شما کاهش خطوط و چین و چروک صورت خود را ببینید. همچنین 2 هفته طول می کشد تا تأثیر کامل درمان با بوتاکس را مشاهده کنید.

پرسش : آیا اثرات بوتاکس دائمی است؟

پاسخ : نه ، این درمان دائمی نیست. اما در صورتی که یک پزشک حرفه ای تزریق شما را انجام دهد ، چین و چروک های شما در زمان بسیار کوتاهی کاهش می یابد. بوتاکس معمولاً در اطراف دهان و چشم ها تزریق می شود.

برای تماس با ما و گرفتن وقت تزریق بوتاکس از کلینیک برکه اینجا کلیک کنید.  

پرسش : آیا ممکن است تزریق بوتاکس باعث افتادگی پلک برای همیشه بشود؟

پاسخ :  بوتاکس می تواند به عضلات دیگر نفوذ کند و باعث افتادگی پلک چشم بشود. همچنین اگر پیشانی به طور کامل با بوتاکس درمان شود ، می تواند سبب افتادگی ابروها بشود.  افتادگی ابروها باعث می شود که به نظر برسد پلک دچار افتادگی شده است.  افتادگی پلک دائمی نیست و با از بین رفتن تأثیر بوتاکس آن هم ازبین می رود.

پرسش : آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

پاسخ به همه سؤال های شما در مورد تزریق بوتاکس ، قیمت ، عوارض و ماندگاری بوتاکس

پاسخ : هر تزریقی می تواند دردناک باشد. اما سوزن های مورد استفاده برای تزریق بوتاکس بسیار کوچک هستند ، بنابراین درد معمولاً کم است. البته منطقه مورد نظر برای درمان را می توان 10 تا 20 دقیقه قبل از تزریق با کرم بی حسی موضعی یا بسته های سرد بی حس کرد.  در این صورت ممکن است احساس درد زیادی نداشته باشید.

پرسش : چرا نباید پس از تزریق بوتاکس بخوابیم؟

پاسخ : زیرا بوتاکس نیاز به زمان دارد تا در جایی که تزریق شده جاگیر بشود. پس از تزریق  باید حداقل چهار ساعت قبل از خواب صبر کنید. علاوه بر اینکه به مدت چهار ساعت نباید بخوابید و یا دراز بکشید ،  باید سر خود را بالا نگه دارید. و از فعالیت یا تمرین زیاد اجتناب کنید.

پرسش : قبل از تزریق بوتاکس چه کارهایی را نباید انجام بدهیم؟

پاسخ :  پیش از درمان با بوتاکس مصرف داروهایی را که می تواند خون را رقیق کند ، متوقف کنید. یک هفته قبل از تزریق بوتاکس و پرکننده های پوستی از مصرف آسپیرین ، ایبوپروفن ، اکسیدیرین ، موتین ، گینکو بلوب ، جینسنگ ، روغن لینوکس ،  روغن ماهی ، ویتامین A ، ویتامین E و سایر چربی های ضروری خودداری کنید.

پرسش : آیا بوتاکس سرطان زا است؟

پاسخ : بوتاکس ممکن است در مبارزه با سرطان نقش داشته باشد.  تزریق بوتاکس در افرادی که مایل هستند چین و چروک صورت شان از بین برود ، ضد سرطان است.  مطالعات حیوانی نشان داده که توکسین عملکردهای عصبی را مختل می کند تا ماهیچه ها را ریلکس کند و چین و چروک ها را از بین ببرد.

پرسش : چه مدت پس از تزریق بوتاکس می توانم آرایش کنم؟

پاسخ به همه سؤال های شما در مورد تزریق بوتاکس ، قیمت ، عوارض و ماندگاری بوتاکس

پاسخ : شما می توانید بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس ، آرایش کنید یا کرم بزنید. این کار را به آرامی بدون ماساژ و یا کشیدن پوست خود انجام دهید. حداقل 24 ساعت بعد از تزریق ، مناطق تحت درمان را ماساژ ندهید تا از گسترش این دارو به عضلات ناخواسته در چهره خود جلوگیری کنید.

پرسش : آیا پس از تزریق بوتاکس می توانم دوش بگیرم؟

پاسخ : خیر. شما نباید بعد از تزریق بوتاکس با آب داغ دوش بگیرید.  زیرا گرما موجب افزایش جریان خون به صورت شما می شود و باعث می شود که بوتاکس حرکت کند و نتایج غیر طبیعی حاصل شود. شما باید از وان آب گرم ، سونای بخار و پاک کردن چهره خود با آب گرم اجتناب کنید.

پرسش : آیا آفتاب گرفتن پس از تزریق بوتاکس مجاز است؟

پاسخ :  قرار گرفتن در معرض تابش خورشید باعث پیری پوست می شود اما با بوتاکس تداخل ندارد. قرار گرفتن در معرض طولانی مدت اشعه ماوراء بنفش خورشید باعث می شود که فیبرهای الاستین در پوست فرو بریزند.   بوتاکس به طور موقت خطوط  و چین و چروک های ناشی از حرکات بیش از حد عضلات را خنثی می کند.

برای تماس با ما و گرفتن وقت تزریق بوتاکس از کلینیک برکه اینجا کلیک کنید.  

محقق و مترجم : مینو شفیعی   minoo shafie

 

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments