چه کسانی نباید میکرودرم ابریژن انجام دهند؟

میکرودرم ابریژن و رفع چروک های پوستی

افزایش تعداد کاربران خانگی دستگاه های میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion)
                                           میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion)

میکرودرم ابریژن روشی غیر تهاجمی و ایمن  و غیر شیمیایی است که میتواند به میزان زیادی ظاهر چروک های پوستی را بهبود بخشد .میکرودرم ابرژین بر خلاف درمابراسیون  و لایه برداری های شیمیایی در زمانی کمتر از یک ساعت صورت میگیرد و و عوارض جانبی ان هم خیلی خفیف هستند  و به همین دلایل به ان لایه برداری زمان ناهار هم میگویند .

اناتومی چروک های پوستی 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روند طبیعی چروک های پوستی از اواسط دهه دوم زندگی اغاز میشود و تولید کلاژن ها به عنوان فیبرهای پروتیئنی که ساختار پوست را پشتیبانی میکنند ،کاهش می یابد  و پروتئین های الاستی که به پوست قابلیت ارتجاعی می بخشند هم کمتر تولید میشوند و نتیجه حاصل با بروز چروک های پوستی نشان داده میشود .همچنین قرار گیری بیش از اندازه در معرض پوتوهای فرابنفش نور خورشید ،سیگار کشیدن  و تغییر حالت زیاد صورت میتواند روند بروز چروک های پوستی را تسریع نماید .

پروسیجر میکرودرم ابریژن 

در این پروسیجر ،متخصص مربوطه  از وسایل خاصی استفاده میکند تاکریستالهای الومینیوم اکسید را بروی پوست قرار دهد .این کار باعث میشود تا سلولهای قدیمی و مرده که سطح پوست را تشکیل  میدهند،برداشته شوند .به منظور دست یابی به بهترین نتایج بهتر است که این پروسیجر هر هفته یا هر چند هفته یک بار تکرار شود .

تاثیر میکرودرم ابریژن بر پوست

در این روش سلولهای لایه رویی پوست برداشته شده و ظاهری زیباتر به پوست می بخشد ولی از انجایی که این روش هیچ دسترسی به لایه های زیرین پوست و یا درماتیس ندارد ،تغییراتی در این لایه های پوستی صورت نمی گیرد .پس از چندین جلسه از میکرودرم ابریژن ،بیمار میتواند متوجه بهبود ظاهر چروک های پوستی سطحی شود مانند چروک های دور چشم .

این پروسیجر باعث افزایش تولید کلاژن های پوستی میشود که خود میتواند سرعت بروز چروک ها را کاهش دهد .همچنین میکرودرم ابریژن در  افزایش میزان اثر بخشی داروهای درمانی چروک پوستی هم نقش دارد  و باعث  میشود تا این داروها در لایه های عمیق پوستی نفوذ کنند .

در صورتی که از موادی تهاجمی تر در طی میکرودرم ابریژن استفاده شود ،نتایج حاصل مطلوب تر خواهند بود.

عوارض جانبی 

در صورتی که شما قبلا از پروسیجر های زیبایی استفاده کرده اید و یا پوست شما به راحتی زخم میشود ،حتما پیش از میکردرم ابریژن به پزشکتان اطلاع دهید زیرا این موارد میتوانند احتمال بروز عوارض جانبی را چندین برابر کنند .

همچنین اگرشما از داروی ایزوترتینون استفاده میکنید ،پزشکتان توصیه میکند تا 6 ماه صبر کرده  و سپس به سراغ میکرودرم ابریژن بروید .پس از این پروسیجر هم ممکن است ناحیه درمانی کمی قرمز و ملتهب شود و در طی یک روز بهبود یابد .همچنین در این دوران حساسیت پوست به نور افتاب بیشتر میشود و فرد باید از کرمهای ضد افتاب مصرف کند .

 

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

با انتخاب ما بهترین خدمات را در  زمینه ی لیزر موهای زائد  دریافت کنید !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

5 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
هانیه
هانیه
7 years ago

سلام . با تشکر از شما که به سوالات صادقانه جواب میدید من دو تا لکه روی قسمت جلوی ساق پام دارم ( دقیقا روی استخوان) هر کدوم تقریبا دو سانتی متر در دو سانتی متر هستن و هر کدوم از این اسکارها تو یکی دو نقطه حدود یک تا دو میلی متر فرو رفتگی دارن. اما گوشت اضافه نداره. اسکارها شبیه جای سوختگی هستن ( البته منشاشون اینه که تو مسافرت سالک خشک نیش زده و جای اونه) برای چنین موردی لیزر جوابگو هست یا باید جراحی پلاستیک کنم؟ راستش من شعبه جردن شما وقت ویزیت گرفتم اما قبلا… بیشتر بخونید

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  هانیه

سلام
برای چنین موردی احتمالا روش های دیگری غیر از لیزر درمانی سودمند تر باشد ولی بهرحال بهتر است توسط پزشک معاینه شود تا نظر قطعی داده شود.

هانیه
هانیه
7 years ago

یادم رفت اشاره کنم که وقت ویزیت رو برای لیزر گرفتم. برای همین گفتم آیا می تونم بیش از یک مورد مطرح کنم یا نه؟
راستی خیلی خوبه که تو شعبات شما خود متخصص برای لیزر ویزیت می کنه. قبل از آشنایی با سایت شما هرجا زنگ می زدم می گفتن ویزیت متخصص از مشاوره لیزر جداست!

سمیه
سمیه
7 years ago

با سلام. من پوستم چرب هست. جوش و لک نداره. منافذ پوستم بازه و بعضی وقتها مخصوصا توی افتاب، پوستم برق میزنه و چربی میده. قبلا دکتر رفتم و از چربی پوستم کاسته شده . ولی الان مجدد بازم تو افتاب مخصوصا خیلی برق میزنه بخاطر چربی… و صورتم کامل چرب میشه و منافذ پوستم دیده میشه . من میخوام منافذ پوستمو کوچیک کنم و تا حد امکان از بین بره. یعنی خیلی خیلی کوچیک بشه. شما برای این منظور چه دستگاه هایی دارین و چه روشی پیشنهاد میدهین??? لطفا راهنمایی کنید. ایا همه مراکزتون این دستگاها را دارن??

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  سمیه

بهتر است در مرحله اول پوستتان توسط متخصص پوست معاینه شود. برای شعبه جردن یا پاسداران نوبت بگیرید.