لیزر موهای زیر بغل

لیزر موهای زیر بغل و داستانی از زبان یک متقاضی

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زیر بغل

لیزر موهای زیر بغل و داستانی از زبان یک متقاضی

لیزر موهای زیر بغل

موهای زیر بغلم تیره ،ضخیم،و مجعد هستند،.اما ،خیلی سریع رشد می کنند. بنابراین، اینکه زیر بغلم بدون مو باشد و مجبور نباشم هر روز آن ها را در حمام اصلاح کنم تا حدی هیجان انگیز است. روشن است که، بسیار تمایل داشتم که از تیغ  خسته کننده و وقت گیر استفاده نکنم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ابتدا با دکتر متخصص پوست خود و جراح پلاستیک ،برای  اطلاع از اینکه کجا و چگونه می توانم این کار را انجام بدم ،تماس  گرفتم.در کمال تعجب دکتر به من گفت که عمل لیزر موها را در مطبش انجام می دهد و از حرفه ای بودن و قانونی بودن کارش مطمئنم کرد و اینکه اگر به فرد متخصص مراجعه کنم امکان سوختگی شدید و زخم های احتمالی وجود دارد.

دکتر در مورد ابزارهای  خانگی متداول، که  در عین موثر بودن بسیار زمان بر هستند و بسیاری از افراد به علت وقت گیر بودن و دردناک بودن ، دیگر از آن ها استفاده نمی کنند، بسیار برایم صحبت کرد.

  • بنابراین، از لیزر های همراه با تخفیف یا بسیار ارزان استقبال نکنید.

دکتر جوئل اسچلسینگر دارای برد تخصصی امراض پوستی و مشاور سایت ریل سلف،، می گوید: اکثر اوقات، وقتی افرادی لیزر موهای زائد و درمان های دیگر را با قیمت بسیار پایین و غیر قابل باوری  انجام می دهند، تجربه ی حرفه ای برای استفاده از ماده ی موثر برای این کار را ندارند. این کار منجر به سوختگی، زخم یا مشکلات جدی پزشکی می شود، بنابراین جهت داشتن ایمنی بیشتر به پزشک متخصص مراجعه کردم.

لیزر موهای زائد برای هر کسی اثر بخش نیست، اما خوشبختانه من با داشتن پوستی روشن و موهایی تیره از بهترین گزینه ها برای این روش بودم.

اشعه های لیزر با پالس و ضربه به درون پوست ( دقت داشته باشید فقط پوست و نه تمام بدن) نفوذ می کند و سپس به تک تک فولیکول های منطقه ی مورد نظر اثر می گذارد. حرارت ناشی از اشعه های لیزر باعث آسیب زدن به فولیکول های مو می شود و رشد مجدد در این نواحی را به شدت دچار اختلال می سازد. در واقع دکتر های من اینگونه برایم توضیح دادند که اشعه ی لیزر توسط رنگدانه های موجود در ریشه های مو جذب می شود و سپس آن ها را نابود می سازد، حال اگر پوست تیره باشد این لیزر ها با طول موج کوتاه رنگدانه های مو را از رنگ دانه های پوست تشخیص نمی دهد و ممکن است به رنگ دانه های پوست آسیب بزند و باعث سوختگی پوست شود.

اما موضوع مهم این است که آیا لیزر به غدد لنفاوی و بدن من صدمه می زند؟؟

من در هنگام درد مانند یک بچه فریاد می زنم و نمی توانم تحمل کنم، بنابراین اولین چیزی که از پزشکم در این رابطه پرسیدم در مورد درد و خطرات و حتی آسیب هایی بود که این روش برای بدن و غدد لنفاوی من دارد. او به من کاملا اطمینان داد که لیزر تنها بر سطح پوست عمل می کند و آنقدر طول موج بلندی ندارد که به درون ارگان های بدن و یا غدد لنفاوی اثر کند و ایجاد اختلالاتی در آن ها شود و کاملا ایمن است.

  • لیزر موهای زائد هیچ نقشی بر ایجاد اختلال در غدد لنفاوی زیر بغل ندارد.
  • در حدود 30 دقیقه بیشتر به طول نمی انجامد.
  • با گذشت تنها 1 هفته نتایج به خوبی احساس خواهد شد.

لینک منبع

محقق : میترا کرمانیان

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments