لیزر موهای زائد بلوند و روشن ممکن است؟

لیزر موهای زائد بلوند

لیزر موهای زائد بلوند و پوست های روشن

لیزر موهای زائد بلوند

سوال:

بیمار: من پوستی بسیار روشن با موهای بلوند و فراوانی دارم. آیا روشی برای از بین بردن این موها وجود دارد؟ آیا لیزری برای این نوع پوست و مو وجود دارد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پاسخ متخصصین:

دکتر دنیس گراس

دکتر دنیس گراس در این باره می گوید:” اول از همه و بهترین کاندید برای لیزر موهای زائد ، افراد با پوست های بسیار روشن و موهای تیره هستند. اما امروزه لیزر های متنوعی برای افراد با تمام رنگ پوست ها و رنگ موها به بازار آمده است. البته به یاد داشته باشید که، افراد با پوست های روشن و موهای بلوند برای رسیدن به بهترین نتیجه، جلسات درمانی بسیاری را باید پشت سر بگذارند. چرا که ملانین موجود در موی این افراد بسیار کم بوده و در طی جلسات زیاد مقدار انرژی نوری بیشتری را جذب خود می کنند. بنابراین می توان اینگونه نتیجه گرفت که، هر چه میزان ملانین و یا رنگدانه های مو کمتر باشد، انرژی کمتری توسط این موها جذب خواهد شد. ”

دکتر کن وی هسن

دکتر کن وی هسن می گوید:” متاسفانه، لیزر موهای زائد پیگمنت های مویی را مورد هدف قرار می دهد، بنابراین موی روشن ( بلوند، خاکستری، سفید) توسط لیزر تشخیص داده نمی شود و به سخنی قابل درمان است. شما برای رسیدن به بهترین نتایج باید به الکترولیز بپردازید و یا از کرم های موبر مانند وانیکا استفاده نمایید. ”

دکتر دنیل شاپیرو

دکتر دنیل شاپیرو می گوید:” البته در این روزها انواع مختلفی از لیزر ها برای انواع مختلف مو و رنگ پوست به بازار آمد است که بهتر است اینگونه بگوییم که لیزر برای تمام انواع پوستی مناسب نمی باشد. لیزر موهای زائد الوس، برای نابودی موهای زائد به طور دائمی طراحی شده است، که از ترکیب دو دستگاه اپتیکال و رادیو فرکانسی بهره می برد، که ناراحتی و درد کمتری نسبت به سایر روش ها برای فرد به همراه خواهد داشت.  این روش برای همه ی انواع پوستی و مویی موثر واقع می شود. موهای زائد تمام نقاط بدن مانند پشت، بازوها، پاها، صورت، و خط اطراف اندام تناسلی حتی برای افراد با رنگ پوست تیره با این روش به راحتی رفع می گردد. 3 تا 5 جلسه ی درمانی با فاصله ی 4 هفته برای فرد کاملا مناسب است.”

دکتر کریستوفر جی. اوارت

به عقیده ی دکتر کریستوفر جی. اوارت:” لیزر موهای زائد برای افراد با موهای روشن به خوبی پاسخ گو نمی باشد بلکه بیشتر به موهای تیره پاسخ گوست. هنوز لیزری برای از بین بردن قطعی موهای روشن اختراع نشده است و این موضوع در دست بررسی است.”

دکتر سمسون لی

دکتر سمسون لی بر این باور است که:” همانطور که بر این موضوع واقف هستید لیزر برای موهای تیره عالی عمل می کند و هرچه مو روشن تر باشد تاثیر لیزر کمتر می شود. به یاد داشته باشید که لیزر به درستی موهای بدن را از بین نمی برد بلکه باعث ظریف تر و نازک تر شدن آن ها می شود. تمام بدن ما پوشیده شده از موهای ظریف و نازک است. من حتی در مواردی بیمارانی که دارای موهای بسیار ظریف و روشن بوده اند را نیز با لیزر درمان کرده ام ، اما در جلسات و مدت طولانی بلا خره به نتیجه ای مطلوب تحت ایمنی کامل رسیده اند.”

دکتر مایکل کولیک

دکتر مایکل کولیک می گوید:” همانطور که میدانید بهترین گزینه برای لیزر موهای زائد، پوست روشن و موهای تیره است. به ظر من برای این روش درمان های قوی وجود ندارد و از وکس کردن به این نتیجه خواهید رسید، که البته موهای ظریف و روشن معمولا خیلی رشد هم نمی کنند.”

لینک منبع

محقق : میترا کرمانیان

پس با موهای ظریف و روشن چه کنیم؟ مقالات ما را دنبال کنید….

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments