لیزر موهای زائد برای افراد دارای مو و پوست روشن

مراقبت از پوست

معمولا افرادی که دارای پوست و موی روشن هستند، به طور مکرر در مورد روش مناسب برای لیزر موهای زائد خود سوالاتی می پرسند.

گزینه های زیادی برای لیزر موهای زائد در افراد دارای پوست و موی روشن وجود ندارد. در این زمینه پیشرفت هایی وجود داشته است، اما همه مطب ها و کلینیک ها قادر به ارائه نتیجه مطلوب در این زمینه نیستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

متاسفانه لیزر رنگدانه های مو را هدف قرار می دهد، بنابراین موی روشن به طور مناسب هدف لیزر قرار نمی گیرد و به خوبی با لیزر درمان نمی شود. مشکل موهای بدون رنگ و نازک این است که انرژی نور لیزر را جذب نمی کند. به جای اینکه به وسیله مو جذب شود، در واقع جذب پوست اطراف آن می شود. از آنجایی که بر روی فولیکول مو تمرکز نمی کند، رگ های خونی بدون تغییر باقی مانده و مو به رشد خود ادامه خواهد داد.

با این حال احتمال از بین بردن موهای روشن نیز وجود دارد. به یاد داشته باشید که لیزر در حقیقت مو را از بین نمی برد، بلکه آن را نازک تر کرده و مو کمتر به چشم می آید. ما در تمام قسمت های بدن خود دارای موهای زائد هستیم، اما به بسیاری از آنها توجه نمی کنیم زیرا زیاد به چشم نمی آیند.

طیف گسترده ای از لیزرهای پزشکی و سیستم های نوری برای حذف موهای زائد به کار می روند، با این حال بسیاری از لیزرها مناسب انواع پوست و مو نیستند. سیستم لیزرهای الکساندرایت  و برخی انواع دایود و لیزرهایی که از ترکیب سیستم نوری و انرژی فرکانس رادیویی برای کاهش دائمی مو و ارائه نتیجه رضایت بخش، ماندگاری طولانی و درد کم تر نسبت به روش های قبلی استفاده می شود. این روش برای انواع مو و پوست، از جمله موهای روشن و بلوند، مناسب می باشد. در این روش درمان هر 4 هفته یک بار انجام شده و تعداد 3 تا 5 جلسه کافیست.

[divider]

نگارنده :سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز فوق تخصصی لیزر تهران اسکین را برای درمان انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مرکز فوق تخصصی لیزر تهران اسکین از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد الکس دایود

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments