بهترین مرکز لیزر موهای زائد مردان

5 باور غلط درباره لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد، پس از گذشت 30 سال از اختراعش به طور فزاینده ای مورد استقبال و محبوبیت قرار گرفته است. با این حال، اطلاعاتی در اینترنت قرار گرفته که گاها صحیح نبوده و ممکن است شما را گمراه کند. از این رو تصمیم گرفتیم مقاله ای در خصوص باورهای غلط لیزر موهای زائد تهیه کنیم و آن را در اختیارتان قرار دهیم. این شما و این 5 باور غلط درباره لیزر موهای زائد:

 

1- لیزر موهای زائد یک روش موقتی است نه دائمی

بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موی زائد

لیزر موهای زائد یک روش دائمی محسوب نمی شود. مطالعات بالینی مبنی بر صحت دائمی بودن این روش وجود ندارد و سازمان FDA صراحتا اعلام می کند که لیزر، موهای زائد را به صورت دائمی از بین نمی برد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید این موضوع قدری گیج کننده باشد اما لیزر، یک روش دائمی در کاهش موهای زائد محسوب می شود. حتما از خود می پرسید چه فرقی دارد؟ تفاوت بسیاری در “رفع دائمی موهای زائد” و “کاهش دائمی موهای زائد” وجود دارد. در حقیقت، کاهش به معنای کم شدن دائمی تعداد موهای زائد در ناحیه تحت درمان است. تنها روش رفع دائمی موهای زائد، الکترولیز می باشد.

اگرچه بسته به نوع پوست و مو، ممکن است نتیجه لیزر موهای زائد در هر فرد متفاوت باشد؛ اما گزارش شده است که لیزر قادر است تا 80% موهای زائد را کاهش دهد.

چنانچه مرکزی مدعی باشد که موهای زائد شما را برای همیشه و به طور دائم از بین خواهد برد، باید به آن ها شک کرد. زیرا در حال اطلاع رسانی غلط هستند و در واقع قصد گمراه کردن و فریب دادن شما را دارند. واضح است که نباید درمان لیزر موهای زائد خود را در چنین مرکزی انجام دهید.

 

2- اثربخشی دستگاه های لیزر خانگی همانند دستگاه های لیزر حرفه ایست

مهمترین نکات دستگاه لیزر خانگی
دستگاه لیزر خانگی

این یک باور غلط است. درست است که دستگاه های لیزر خانگی متعددی در بازار موجود است، اما از لحاظ قدرت و اثربخشی قابل مقایسه با دستگاه های لیزر حرفه ای نمی باشند.

تولید کنندگان دستگاه های لیزر خانگی به منظور رعایت الزامات قانونی که توسط FDA تنظیم شده است، مجبور به اجرای برخی دستورالعمل ها هستند که به موجب آن قدرت دستگاه محدود می گردد.

از آنجایی که دستگاه های لیزر خانگی توسط یک فرد آموزش دیده هدایت نمی شوند، در مقایسه با دستگاه های حرفه ای از کیفیت پایین تری برخوردارند.

شاید این دستگاه ها نتایج خوبی در مشتریان خاص ایجاد کند، اما به هیچ وجه نمی توان آن را با نتایجی که از یک دستگاه حرفه ای و توسط یک متخصص حاصل می شود، مقایسه کرد.

 

3- لیزر موهای زائد یک فرایند بدون درد است!

بهترین لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

متاسفانه این گفته نیز کاملا غلط است. لیزر موهای زائد احساسی چون گاز گرفتن کش روی پوست و سوزش ایجاد می کند که البته به صورت مداوم حین فرایند تکرار می شود.

از آنجایی که لیزر موهای زائد به نسبت الکترولیز درد کمتری دارد، برخی آن را بدون درد تلقی می کنند.

 

4- لیزر موهای زائد بر روی همه افراد موثر است

مهمترین نکات انواع رنگ پوست
انواع رنگ پوست و مو

این گفته علمی نیست. لیزر موهای زائد در افراد دارای موی بلوند، قرمز، خاکستری و پوست های تیره موثر نمی باشد.

در حقیقت، حتی برای افراد دارای پوست تیره، لیزر موهای زائد می تواند خطرناک نیز باشد. استفاده غلط و در صورت واجد شرایط نبودن فرد، لیزر می تواند منجر به سوختگی شدید پوست شود. به همین دلیل، انتخاب یک مرکز معتبر و یک متخصص با تجربه از اهمیت بالایی برخوردار است.

در لیزر موهای زائد، ملانین (ملانین مسئول رنگ دادن به پوست و مو است) مورد هدف قرار می گیرد. به همین دلیل، لیزر نمی تواند ملانین مو را از ملانین پوست تشخیص دهد. و از اینرو، برای پوست های تیره می تواند خطرناک باشد.

 

5- لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی منجربه ناباروری می گردد

ارتباط لیزر موهای زائد و ناباروری
لیزر موهای زائد و ناباروری

این موضوع، یکی دیگر از باورهای غلط است که به هیچ وجه پایه و اساس علمی نداشته و کاملا غیر منطقی است. لیزر به منظور مورد هدف قرار دادن فولیکول مو طراحی شده است و به هیچ وجه به لایه های عمیق تر نفوذ نمی کند؛ چه برسد به این که بتواند اندامی را تحت تاثیر قرار دهد! تفاوتی هم ندارد که شما کدامیک از نقاط بدن خود را درمان لیزر کنید. لیزر موهای زائد کاملا بی خطر است.

بنابراین به یاد داشته باشید که لیزر موهای زائد هیچگاه باعث ناباروری نمی گردد.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”https://hairfreelife.com/5-common-myths-laser-hair-removal/” ]لینک مرجع[/button]

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید