بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل

کاهش دائمی موهای زائد به چه معناست؟ (بخش اول)

لیزر موهای زائد یک روش دائمی محسوب نمی شود. لیزر، یک روش دائمی در کاهش موهای زائد محسوب می شود. مطالعات بالینی مبنی بر صحت دائمی بودن این روش وجود ندارد و اداره FDA صراحتا اعلام می کند که لیزر، موهای زائد را به صورت دائمی از بین نمی برد. اگرچه بسته به نوع پوست و مو، ممکن است نتیجه لیزر موهای زائد در هر فرد متفاوت باشد؛ اما گزارش شده است که لیزر قادر است تا 80% موهای زائد را کاهش دهد.

اما کاهش دائمی موهای زائد واقعا به چه معناست؟ در ادامه به بررسی این موضوع پرداخته ایم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

تعریف اداره غذا و داروی آمریکا (FDA)

اداره FDA، دستگاه های خاصی را جهت کاهش دائمی موهای زائد تایید می کند. آنچه در ذیل می خوانید، چگونگی تشریح این موضوع در FDA است:

“کاهش دائمی موهای زائد، به عنوان کاهش طولانی مدت و مداوم موهای زائد پس از یک دوره درمان کامل که ممکن است شامل چندین جلسه متعدد باشد، تعریف می شود.

تعداد موهای زائدی که مجددا رشد می کنند باید به مرور زمان بیشتر از چرخه کامل رشد فولیکول های مو ثابت و پایدار باشد که با توجه به قسمت های مختلف بدن از 4 تا 12 ماه متغیر است.

کاهش دائمی موهای زائد لزوما به معنای از بین رفتن همگی موهای زائد در ناحیه تحت درمان نیست.”

منبع: حقایقی درباره لیزر (از وبسایت FDA)

بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

شایان توجه است که FDA برای برخی از قسمت های بدن، دستگاه های لیزر خاصی را جهت کاهش دائمی موهای زائد تایید می کند و ظرف کمتر از 4 ماه، از تعداد موهای آن ناحیه کاسته می شود.

افراد تحت درمان جهت تداوم درمان باید به مدت یکسال پس از آخرین درمان، هر سه ماه میزان موهای زائد را مورد ارزیابی قرار دهند.

 

کاهش دائمی موهای زائد واقعا به چه معناست؟

با در نظر گرفتن تعریف FDA، مصرف کنندگان از “کاهش دائمی موهای زائد” چه استنباطی دارند؟ موارد زیر، نکات بسیار مهمی هستند که هر مصرف کننده باید پیش از رفتن به یک مرکز لیزر موهای زائد نسبت به آن ها آگاه باشد تا برداشت صحیحی از “کاهش دائمی موهای زائد” داشته باشد:

مهمترین نکات لیزر موهای زائد در پوست های تیره
لیزر موهای زائد در پوست های تیره

1- نتایج حاصل از لیزر موهای زائد تضمین شده نیست

گاهی برخی از افرادی که به نظر کاندید های مناسبی برای لیزر موهای زائد محسوب می شوند (افراد دارای پوست روشن با موهای تیره و ضمخت)، به هیچ وجه به درمان لیزر پاسخ نمی دهند. هنوز هم علت این که چرا برخی کاندید های مناسب به درمان لیزر پاسخ نمی دهند، مشخص نشده است.

به همین علت، هیچ تضمینی مبنی بر حصول نتایج مثبت از لیزر موهای زائد وجود ندارد و هر مرکز لیزر یا شرکت سازنده ای که چنین ادعایی کند، در حال فریب شماست. چرا که ممکن است شما هم یکی از این افراد بد شانس باشید که به درمان لیزر پاسخ مثبت نمی دهند.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید