لیزر درمانی برای موهای زائد بدن

لیزر درمانی برای موهای زائد چگونه انجام می شود ؟ (بخش دوم)

نتیجه تصویری برای لیزر درمانی برای موهای بدن

لیزر درمانی  برای موهای زائد چگونه انجام می شود ؟

(بخش دوم)

لیزر درمانی برای موهای بدن

لیزر درمانی برای موهای زائد بدن نسبت به لیزر موهای صورت زمان بیشتری به طول می انجامد .  زیرا منطقه تحت درمان نسبت به صورت بزرگ تر است .  برای از بین بردن موهای زائد بدن ممکن است ازچند لیزر استفاده شود .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از آنجا که نرخ رشد موها در همه جا یکسان نیست ، همیشه تعدادی از موها در چرخه استراحت و تعدادی دیگر در حال رشد هستند .  به همین علت بیش از یک جلسه درمان مورد نیاز است .  تا تمامی موهای زائد از بین بروند .

تصویر مرتبط

فاصله جلسات درمانی باید حدود یک ماه باشد .  تعداد جلسات درمانی برای افراد مختلف متفاوت است . به طور کلی هر چه سطح منطقه تحت درمان بزرگتر باشد ،  لیزر درمانی برای حذف موهای آن منطقه   زمان بیشتری خواهد برد .

لیزر درمانی برای منطقه بیکینی و تناسلی

لیزر حذف مو ها در محدوده خط بیکینی یا ناحیه تناسلی یک پروسه  نسبتاً سریع است .  که بین  15 تا 30 دقیقه در هر جلسه زمان می برد .   این منطقه از بدن ممکن است به 4 تا 8 جلسه درمان نیاز داشته باشد .  تا به منطقه ای  صاف و بی مو تبدیل شود .   تقاضا برای لیزر درمانی منطقه بیکینی بسیار زیاد است .

لیزر درمانی برای سینه

تصویر مرتبط

 

موهای سینه بعضی از آقایان  بسیار ضخیم و انبوه است .   به طوری که از یقه پیراهن آنها بیرون می زند .

لیزر برداشتن مو های ناحیه  سینه به چهار تا شش جلسه درمان نیاز دارد . و پس از آن موها  به طور کامل حذف خواهند شد .  هر جلسه درمان درمان حدود یک ساعت طول می کشد .

لیزر برداشتن مو های سینه ممکن است دائمی نباشد .  اما در مقایسه با سایر روش ها نتیجه لیزر درمانی برای  مدت طولانی تری باقی می ماند .

لیزر درمانی برای کمر

نتیجه تصویری برای لیزر موهای زائد کمر

موهای انبوه کمر مردها را شرمنده می کند .  استفاده از لیزر بهترین درمان برای از بین بردن موهای زائد کمر است .  هرجلسه درمانی برای از بین بردن موهای کمر حدود یک ساعت طول می کشد . و درمان پس از پنج تا هشت جلسه کامل خواهد شد .

لیزر درمانی برای پاها

نتیجه تصویری برای لیزر درمانی برای موهای دست

شیو کردن موهای پاها روشی است که بسیار رایج و متداول است .  این کار باید تقریباً هر روز انجام شود . تا همیشه  پاهایی  صاف و بدون مو داشته باشید .  اپیلاسیون موهای پا نیز روش دیگری است که با در همراه است و هر دو هفته یک بار باید تکرار شود .

تنها راه حل دائمی برای از بین بردن موهای پا لیزر درمانی است .  هرجلسه درمانی برای از بین بردن موهای هر دو پا  حدود یک ساعت طول می کشد . و درمان پس از چهار تا هشت جلسه کامل خواهد شد .  سپس شما صاحب پاهایی صاف و نرم می شوید .

لیزر درمانی برای زیر بغل

نتیجه تصویری برای لیزر درمانی برای موهای دست

زیربغل منطقه ای از بدن است که اگر موهای آن مرتب تراشیده نشوند ، بدن بوی بدی به خود می گیرد . رشد سریع موها باعث می شود که شما مایل به از بین بردن دائمی موهای این منطقه با روش لیزر درمانی باشید .  از آنجا که منطقه زیر بغل قسمت کوچکی است ، لیزردرمانی بسیار سریع انجام می شود .

لیزر درمانی برای دست ها

نتیجه تصویری برای لیزر درمانی برای موهای دست

موهای دست و بازوهای بعضی از افراد بیش از حد ضخیم و انبوه است .  اصلاح و اپیلاسیون چنین موهایی باعث می شود که مانند ته ریش به نظر برسند .  تنها لیزر درمانی است که چنین موهایی را از بین برده و یا نازک می کند .

مزایای لیزر درمانی برای از بین بردن مو های زائد

لیزر درمانی برای از بین بردن مو های زائد نه تنها باعث از بین رفتن دائمی موها می شود ، بلکه بسیار راحت است .  درمان در مناطق کوچک معمولاً کمتر از 10 تا 15 دقیقه ،  و در مناطق بزرگ حدود یک ساعت زمان می برد .  کاربر بلافاصله پس از لیزر درمانی می تواند به فعالیت های روزمره و عادی خود ادامه بدهد .  لیزر درمانی روشی بی خطر و به صرفه است .

از مزایای لیزر درمانی لذت بردن کاربر از داشتن پوستی صاف و نرم پس از لیزر درمانی است .  نتایج لیزر درمانی معمولاً دائمی هستند ، اما گاهی لازم است که سالی یک بار درمان تکرار شود .

درمان با لیزر بسیار مؤثر تر و کارآمد تر از درمان های خانگی مانند تیغ ، موم ، و اپیلاسیون است .  زیرا نتایج لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد دائمی هستند .

نتیجه تصویری برای موم ، و اپیلاسیون

افرادی که اغلب اپیلاسیون انجام می دهند هر بار باید درد  و سوزش شدیدی را  تحمل کنند .

عوارض لیزر درمانی برای از بین بردن مو های زائد

لیزر درمانی برای حذف  مو های زائد  روشی راحت برای افرادی است که می خواهند از موهای ناخواسته خود خلاص شوند .  با این حال ، مانند هر روش دیگری ، لیزر نیز دارای  مزایا و خطراتی است .نتیجه تصویری برای لیزر موهای زائد کمر

حتی آخرین سیستم های لیزر مو، که بسیار امن تر از روش های رایج هستند ، ممکن است گاهی عوارضی از خود بجا بگذارند .  این عوارض شامل سوختگی ، تغییر رنگ پوست ، قرمزی و تورم موقتی ، تاول و زخم می باشد .

این عوارض به ندرت اتفاق می افتند .

پرداخت هزینه لیزر یکی از نگرانی های کاربران است .  اما آنچه بیشتر اهمیت دارد ، انتخاب کلینیکی است که از دستگاه های مجهز با کمترین عوارض جانبی و اپراتورهای آموزش دیده و مجرب برخوردار باشد .

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”green” size=”small” link=” http://www.docshop.com/education/dermatology/laser-hair-removal” target=”blank” ]لینک منبع 1[/button]

[button color=”green” size=”small” link=”http://www.livestrong.com/article/145985-the-side-effects-of-laser-hair-removal-on-the-face/” target=”blank” ]لینک منبع 2[/button]

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments