بهترین قیمت لیزر موهای بدن آقایان و خانم ها

قیمت لیزر موهای بدن آقایان و خانم ها در این مراکز شوکه کننده هست!

سلام. خیلی خوش اومدین.

پول دادن درد داره و ما دوست داریم و میتونیم از دردهای مالی شما کم کنیم. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

راستی، هوش مالی شما از نظر پیدا کردن بهترین های لیزر مو چقدره؟ چه طوری میتونین در کسری از ثانیه بهترین قیمت ها رو همراه با خدمات عالی پیدا کنین؟ با یه کلیک؟ 

جواب ما “هم آری و هم نه” هست. وقتی با یه کلیک میتونین بهترین قیمت های لیزر رو پیدا کنین که اطلاعات عمومی خودتون رو درباره ی تمام فاکتورهای لیزر مو بالا برده باشین.

خیلی از دوستان و مردم هستن که در سال مقدار زیادی از پول شون رو به پای تبلیغات بیکیفیت هدر میدن. اونها علاوه بر درد از دست دادن پول، به درد لیزر نیز دچار میشن.  

مراجعینی که هوش مالی بالایی دارن 7 اشتباه رایج رو مرتکب نمیشن. 

در متن زیر، در کنار اشاره به 7 اشتباه رایج مراجعین لیزر، مهمترین اطلاعات عمومی و علمی مورد نیاز برای لیزر باکیفیت با قیمت مناسب رو بهتون ارایه میدیم. 

چند دقیقه بخونین و یه عمر بدون تکیه بر تبلیغات بهترین قیمت های لیزر باکیفیت در بهترین مراکز لیزر تهران رو تشخیص بدین.  

بهترین دوره آموزشی آنلاین هوش مالی کودک و نوجوان ویکی چرا دات کام

قیمت لیزر موهای کل بدن: 7 تا از اشتباهات رایج مراجعین لیزر

7 تا از رایج ترین اشتباهات مراجعین لیزر موهای زائد

اشتباه اول:

فقط تبلیغات لیزر مو در یکی دو تا از سایت های معروف در بالای صفحه اول گوگل رو نگاه میکنن

لزوما اینطور نیست که تبلیغات چشمک زن در یکی دو تا وبسایت در بالای صفحه اول گوگل بهترین یا واقعی باشن. البته که حتما تبلیغات واقعی در صفحه اول گوگل رو نیز داریم. مسئله مهم اینه که شما بتونین بین این دو تا تمایز قائل بشین. 

پشت پرده ی بعضی تبلیغات لیزر به این شکله: وبسایت های معروفی هستن که کار تبلیغات لیزر مو رو انجام میدن. لزوما مراکز خوب معرفی نمیشن. هر مرکزی میتونه پولی به این شرکت ها یا وبسایت های تبلیغاتی بده تا در صفحه اول گوگل بالا بیاد. این کار شبیه فروش منازل در سایت دیوار میمونه که میتونی هر هفته یه مبلغی بپردازی تا آگهی فروش منزلت جزو اولی ها بالا بیاد. 

و اما بعد از اشاره به شش اشتباه دیگه ی مراجعین لیزر، بهتون میگیم که چه طوری بهترین مرکز لیزر با منصفانه ترین قیمت لیزر موهای بدن آقایان و خانم ها رو پیدا کنین. 

اشتباه دوم مراجعین لیزر:

بر اساس متن تبلیغات درباره ی قیمت لیزر مرکز رو انتخاب میکنن

موارد زیادی پیش اومده که در یک تبلیغ نوع دستگاه لیزر بهترین عنوان شده اما مراجعه کننده به مرکز با یک شبه لیزر IPL و یا SHR مواجه شده. 

به علاوه، طبق تجربه ی بعضی از دوستان، جلسه ی اول و دوم با یک دستگاه خوب لیزر کردن و ناگهان در جلسه سوم با یه دستگاه لیزر دیگه مواجه شدن که با پوست و موی اونها ناسازگار بوده. علت تغییر دستگاه لیزر 1. اتمام مدت اجاره ی دستگاه و 2. معیوب بودن دستگاه اولی بوده. 

اشتباه سوم مراجعین لیزر:

تخفیف استثنایی و ارزانترین قیمت لیزر اولویت اصلی آنهاست! 

درسته که تخفیف های استثنایی لیزر داریم و اتفاقا بعضیشون واقعی هستن. اما اگه اولویت اصلی شما تخفیف باشه امکان اینکه مرکز لیزر نامعتبری رو انتخاب کنین زیاده. 

شاید باورش سخت باشه که بعضی مراکز و کلینیک های لیزر از تخفیف ویژه برای تعمیر دستگاه خرابشون بهره میبرن! اونها در واقع به شما لطف نمیکنن بلکه شما به اونها لطف میکنین تا جیبتون رو خالی کرده و هزینه تعمیر دستگاه رو بپردازین.
بنابراین، در صورت تجربه ی  عوارض سوختگی با لیزر و عدم ریزش مطلوب موهای زائد، تعجب نکنین.
البته معنی حرف ما این نیست که عواض لیزر ناشی از خرابی دستگاهه! عوارض لیزر میتونه از خیلی چیزای دیگه نشات بگیره. از جمله، عدم رعایت مراقبت های قبل و بعد از لیزر توسط خود شما!

نکته دیگه اینه که در مراکز معتبر، تخفیف لیزر برای کل دوره ی درمان یعنی از جلسه اول تا آخر ارایه میشه. برعکس، دیده شده که بعضی مراکز در تبلیغ تخفیف رو برای کل دوره عنوان کردن ولی بعد از اینکه مراجعه کننده پول میده اعلام میکنن که تخفیف فقط برای جلسه اول هست! 

درباره ی قیمت های بسیار ارزان لیزر باید بگم که معمولا دستگاه لیزر نامرغوب هست. برای مثال، شبه لیزر آی پی ال استفاده میشه. خودِ آی پی ال یه تکنولوژی شبیه لیزر هست نه خود لیزر. فراموش نکنین که IPL انواع دستگاه رو داره.

به کمک لینک زیر، میتونین انواع دستگاه لیزر و برندهای مرغوب رو از نامرغوب تشخیص بدین!

انواع برند دستگاه لیزر الکساندرایت، دایود و IPL

اشتباهات مالی مراجعین لیزر

اشتباه چهارم مراجعین لیزر:

بر اساس نظرات مردمی در چت روم ها تصمیم میگیرند نه بررسی نظرات علمی + تجربیات مردمی

کسی چه میدونه که نظرات مردمی در چت روم ها واقعا از روی قصد و غرض نباشه!

به تجربه ی خودم، شخصی در یکی از چت روم ها علیه یکی دو تا مرکز لیزر خوب در تهران سخن پراکنی میکرد. دقت کردم دیدم فقط یک پست گذاشته و برای اولین بار در اون سایت ثبت نام کرده. کمی تحقیق کردم و متوجه شدم این شخص یک منشی اخراج شده از همون مرکز لیزر بوده که به علت بدخلقی با مراجعین از کار اخراج شده بوده! واقعیت اینه که چت روم ها یک فضای ترکیبی از روایت های واقعی و یا غیرواقعی میباشن. 

اگه شما فقط بر اساس چند تا از نظرات مردمی در یک چت روم مرکز لیزرتون رو انتخاب  کنین،

و اگه گزینه ی کسب اطلاعات علمی درباره لیزر و مراجعه به وبسایت های رسمی زیبایی رو کنار بگذارین، احتمال خطا وجود داره.

اشتباه پنجم مراجعین لیزر:

تکیه بر تبلیغات زرد در وبسایت های تجاری به جای وبسایت های رسمی لیزر و زیبایی

نکته خیلی مهمی براتون دارم: مراکز و کلینیک های معتبر لیزر پوست و مو از یک یا چند وبسایت رسمی برخوردارن. این وبسایت ها حاوی نظرات و پیشنهادات مردمی هست و لزوما مملو از تعریف و تمجید نیستن. ممکنه مراجعی کامنت بگذاره و شاکی باشه و مدیر با صبر و حوصله پاسخ مراجع رو داده باشه. 

وبسایت های رسمی لیزر و زیبایی معمولا تبلیغات نامربوط و زرد رو نمایش نمیدن. ممکنه به عمل های زیبایی سلبریتی ها اشاره کنن اما تبلیغات زرد ندارن. در این وبسایت ها، قریب 99 درصد از مطالب، پادکست ها، ویدئوها و غیره مربوط به حیطه ی لیزر و زیبایی ست. یک درصد باقیمانده در واقع لینک به وبسایت های پزشکی و آموزشیِ مفید دیگه هست. 

اشتباه ششم مراجعین لیزر:

قیمت لیزر رو شاتی در نظر میگیرن

در بهترین مراکز لیزر، قیمت لیزر موهای بدن آقااین و خانم ها اصلا شاتی نیست. یعنی، چیزی به نام محاسبه ی تعداد شات لیزر نداریم. تعداد شات نامحدوده و تا هر اندازه لازم باشه استفاده میشه. به عبارتی، تعداد شات لیزر در قیمت لیزر دخالتی نداره. 

 

اشتباه هفتم مراجعین لیزر:

فکر میکنن بهتره نزدیک ترین مرکز لیزر به محل سکونت خود رو انتخاب کنن!

 یه سوال دوستانه ازتون بپرسم؟

در نزدیکی محل سکونت شما یه مرکز لیزر هست که تبلیغات خوبی راه انداخته و هزینه های لیزر ارزونتر براتون در میاد

در عین حال، یه مرکز لیزر عالی در فاصله ی نه چندان نزدیکی از شما قرار داره و از بهترین دستگاه لیزر جهان، اپراتور باتجربه و کادر منظمی برخورداره. قیمت لیزر موهای بدن آقایان و خانم ها در این مرکز بالاتر هست.

کدومش رو انتخاب میکنین؟

مرکز لیزر اولی یا دومی رو؟

من اگه جای شما باشم دومی رو انتخاب میکنم.

بهتره فقط به محل خاصی اکتفا نکنین بلکه از قبل درباره ی دو تا سه تا مرکز لیزر مختلف حضوری تحقیق کنین. اگه انتخاب هاتون رو محدود کنین سریع تر نتیجه میگیرین. 


بهتره از قبل با تلفن سوالات لیزر رو بپرسین و جواب ها رو در ذهن یادداشت کنین. برای مثال، سوالاتی درباره ی  دستگاه لیزر، قیمت و مشاوره لیزر. 

 به خصوص، مقایسه ی نوع دستگاه لیزر، قیمت لیزر با توجه به کیفیت دستگاه، و طرز برخورد منشی و کادر مجموعه زیبایی خیلی مهمه.

یادم میاد که برای انتخاب بهترین آموزشگاه رانندگی در منظقه ی خودمون، اول چند سوال منطقی آماده کردم و با تلفن و حضوری لحن صدا و طرز برخورد منشی و مسئول آموزشگاه رو امتحان کردم. به علاوه، از چندین نفر که در اون آموزشگاه ها امتحان رانندگی داده بودن سوالاتی کردم، قیمت ها رو پرسیدم و بعد به انتخاب دست زدم.   

اشتباه دیگر مراجعین لیزر:

تصور میکنن گرانترین قیمت لیزر در یک مرکز یعنی بهترین دستگاه لیزر دنیا و با کیفیت ترین خدمات 

چندی پیش دنبال یه ماشین لباسشویی باکیفیت ایرانی میگشتم. بهم گفتن … بهترینه. یه مدل یکسان در نظر گرفتم و از چهار فروشگاه قیمت گرفتم.  چند روزی پرس و جو کردم و با راهنمایی یک تعمیرکار ماهر لوازم خانگی به یک فروشنده منصف مراجعه کردم. همون مدل رو به کمترین قیمت خریدم. جالبه که از فروشگاه نمایندگی رسمی سوال کردم حدود 700 هزار تومان گرونتر میداد! به علاوه، یک سال زیر نور آفتاب و خاک مونده بود (این چیزی بود که تعمیرکار متوجه شد نه من!)

به نظر من ضرب المثل هر چه قدر پول بدی همون قدر آش بخوری همیشه درست نیست.

اینطوری نیست که گرونترین قیمت لیزر موهای بدن آقایان و خانم ها لزوما بهترین و باکیفیت ترین باشه. بعضی مراکز لیزر به علت پرداخت اجاره ی ماهیانه بالا و یا اجاره ی دستگاه لیزر مجبورن قیمت رو بالاتر ببرن.

برای پیدا کردن قیمت های منصفانه لیزر باید اهل تحقیق و کنجکاوری باشین. بهتره از یک راهنمای لیزر بی طرف و منصف کمک بگیرین. 

جهت اطلاع شما عزیزان، مجموعه تهران اسکین خود مالک بهترین دستگاه های لیزر اروپایی و آمریکایی ست. این مجموعه سالهاست در زمینه ی پوست و مو و لیزر و زیبایی به صورت حرفه ای و تخصصی فعالیت میکنه. تهران اسکین تیم کاملی متشکل از بهترین پزشکان، ژورنالیست ها، محققان میدانی، مدرسین حرفه ای فیلم برداری و عکاسی و غیره رو داراست.  کافیست به کمک لینک زیر با مجموعه تماس بگیرین و جواب هر گونه سوال خود رو در اسرع وقت دریافت کنین. در همین لینک، به روزترین قیمت لیزر موهای بدن آقایان و و خانم ها قابل مشاهده هست. 

از شما درخواست میکنم که حتما این قیمت ها رو (با توجه به 1. نوع دستگاه لیزر، 2. خواندن نظرات مردمی و 3. مطالب علمی لیزر) با جاهای دیگه نیز مقایسه کنین. 

و اما ویدئویی از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد معجزه لیزر قرن:

 

معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن آقایان و خانم ها

قیمت لیزر موهای بدن آقایان و خانم ها هر چقدر که باشه، مسئله ی مهمتری وجود داره: نوع و برند دستگاه لیزر موهای زائد

اگه بدون در نظر گرفتن برند دستگاه لیزر، از ابتدا بر اساس قیمت دست به انتخاب مرکز لیزر بزنیم ممکنه پول و وقتمون هدر بره. 

بعضی تبلیغات اشاره میکنن که دستگاه لیزرشون الکساندرایت، دایود و این قبیل هست. اما اصطلاحات الکساندرایت و دایود یا ان.دی .یاگ فن آوری لیزر هستن نه برند یا دستگاه.

ضمن اینکه IPL و زیرمجموعه های IPL شبه لیزر هستن و هیچ فایده ای برای رفع موهای زائد ندارن. اگه جلسات اول با ریزش مو مواجه شدین خوشحال نشین چون خیلی زود برگشت پذیری رو تجربه میکنین.

بهترین دستگاه لیزر مو کدام است؟ 

طبق تجربه ی کارشناسان لیزر، در ایران، تعداد بهترین دستگاه های لیزر حتی به اندازه ی انگشتان دست نمیرسه. هیچ دستگاه لیزری هنوز ابداع نشده که رشد موهای زائد رو دایمی از بین ببره یا بتونه جلوی رشد موهای زائد خاکستری، بلوند روشن یا سفید رو بگیره. 

با این حال، دو سه دستگاه تا جزو بهترینهای لیزر موی زائد هستن. برای مثال، مدیواستار (که برتر از لیزرهای دیگه هست)، کندلا، آپوجی سایناشور (مدل های پلاس و ایلیت) و غیره. البته هیچ دستگاه لیزری به مرحله ی کمال و بینقصی کامل نرسیده!

یه مقاله کامل راجع به انتخاب بهترین دستگاه لیزر با طول موج های مناسب پوست و موی شما نوشتیم. لینک زیر رو مشاهده کنین:

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در ایران

 

قبل از در نظر گرفتن قیمت لیزر، همیشه اول برند دستگاه لیزر رو جویا بشین. خیلی راحت میتونین با یه سرچ ساده در اینترنت انواع دستگاه های لیزر رو بشناسین. برای اطلاعات دقیق، میتونین به وبسایت رسمی کارخانه سازنده دستگاه لیزر مراجعه کنین. البته وبسایت تهران اسکین تمامی دستگاه ها رو کامل توضیح داده.  

یک نکته خیلی مهم:

دستگاههای لیزری رو انتخاب کنین که از تکنولوژی لیزری به روز رسانی شده و جدیدتری برخوردارن.

دستگاه لیزر مدیواستار پرو با دو فن آوری دایود و الکساندرایت 

دستگاه های لیزر خوب مرتب به روز رسانی میشن و قیمت بالایی برای خرید دارن. برای مثال، دستگاه لیزر مدیواستار پرو یه دستگاه نسل ششمی ست. مدیواستار متعلق به شرکت زایس آلمان (پدر اپتیک جهان) هست که به عنوان بهترین دستگاه لیزر اختصاصی رفع موهای زائد و معجزه ی لیزر قرن شناخته شده. 

خصوصیات مدیواستار عبارتند از:

  1. بی درد ترین لیزر موی جهان
  2. کاهنده رشد موهای نازک و کرکی (با فولیکول مو رنگدانه دار) با ویژگی برگشت ناپذیری
  3. غیرفعال کننده ی عروق خونیِ تغذیه رسان به ریشه ی موهای زائد با طول موج اختصاصی و جداگانه (این طول موج رو هیچ لیزر دیگه ای نداره)
  4. بهداشتی ترین دستگاه لیزر (سلفون یکبار مصرف روی پوست و سر هندپیس به جای ژل و الکل یا تماس صفر)
  5. مناسب همه نوع تیپ پوست و مو
  6. دارای سیستم خنک کنندگی و بدون بو و سیستم تنظیم پذیر

دستگاه لیزر کندلا با فن آوری اکساندرایت و ان.دی.یاگ

کندلا جزو دستگاه های خوب لیزر هست اما خالی از اِشکال نیست. با طول موج الکساندریات 755 نانومتر برای تیپ های پوستی روشن تا سبزه روشن جواب میده. پبرای رفع موهای زائد پوست های تیره تر از طول موج 1064 نانومتری ان.دیاگ استفاده میشه. 

نکته: هر چه پوست تیره تر باشه در مقابل نور لیزر حساسیت بیشتری نشون میده. برای اینکه با طول موج 1064 نانومتری دچار تغییر رنگدانه نشین، حتما در انتخاب اپراتور لیزر باتجربه دقت زیادی به خرج بدین. 

کندلا جنتل مکس پرو رو با لینک زیر بیشتر بشناسین و قیمت لیزر موهای زائد کل بدن آقایان و خانم ها با کندلا رو مشاهده کنین:

بهترین قیمت لیزر موهای بدن آقایان و خانم ها با دستگاه لیزر کندلا با فن آوری اکساندرایت و ان.دی.یاگ

دستگاه لیزر آپوجی پلاس سایناشور آمریکایی

آپوجی متعلق به شرکت سایناشور آمریکای ست که یه برند خیلی معروف در سطح جهانیه. 

آپوجی برای تیپ های پوستی روشن تا سبزه یعنی از تایپ 1 تا 4 فیتزپاتریک خوب جواب داده. برای پوست های تیره بستگی به مدلش، طول موج های 810 یا 1064 استفاده میشه.

 اطلاعات کامل قیمت لیزر موهای بدن آقایان و خانم ها با دستگاه لیزر آپوجی 

قیمت لیزر موهای بدن آقایان در بهترین مراکز لیزر 

مرکز لیزر شریعتی یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران هست که از همه نظر استانداردهای ارایه خدمات لیزر رو رعایت کرده. 

نکته: قیمت ها رو با توجه به بهترین دستگاه لیزر مورد استفاده در مرکز مقایسه کنین. 

با نگاهی به جدول قیمت لیزر موهای بدن آقایان و خانم ها، تفاوت قیمت ها رو رعایت انصاف رو به چشم ببینید. 

لیزر موهای زائد آقایان شامل قسمت های زیر هست:

خط ریش گونه،

خط ریش زیر گردن، 

دست ها کامل 

بازوها،

ساعدها

پاها کامل

ران ها

ساق پاها

باسن

تناسلی

شکم

زیر بغل

هر کدام از نیم تنه ها کامل

و پکج کامل فول بادی

قیمت لیزر کل بدن آقایان در مرکز لیزر شریعتی-قلهک

 

پیج اینستاگرام مرکز لیزر شریعتی

7+1 تا از تجربیات درباره ی قیمت لیزر موهای بدن آقایان و خانم ها

در متن زیر، به تجربیات واقعی مردم و مراجعین از قیمت لیزر موهای زائد کل بدن و نتایج لیزر در مرکز شریعتی اشاره میکنیم. توجه کنین که ما نظرات درباره ی عیوب لیزرهای کندلا و آپوجی رو نیز درج کردیم. به عبارتی، نقاط مثبت و منفی حتی بهترین دستگاه های لیزر رو (از نظر مراجعین لیزر ) نیز عنوان کردیم.

البته تمامی نظرات در صفحه ی قیمت قابل مشاهده هست:

تجربه لیزر 1:

خانم درسا از اینکه مدیواستار بدون درد و سوختگی بوده رضایت دارن.

تجربه لیزر 2:

خانم رویا قیمت های مدیواستار رو با مرکزی که همین دستگاه رو داره مقایسه کرده و انگار تفاوت زیادی مشاهده کردن. به گفته ی ایشون، قیمت های مرکز لیزر شریعتی بسیار منصفانه تر هست. 

تجربه لیزر 3:

خانم فرزانه مدیواستار رو با کندلا مقایسه کردن. با کندلا درد زیادی حس کردن اما با مدیواستار احساس درد نداشتن. از اینکه کرم زایلاپی نیاز نشده خرسند بودن. 
البته خانم دیگه ای گفتن که پوستشون بسیار حساسه و با مدیواستار یه کم درد قابل چشم پوشی رو تجربه کردن که  زودگذر بوده و مشکلی ایجاد نکرده.

تجربه لیزر 4:

خانمی به نام مرجان ظاهرا به یه بیمارستان معروف مراجعه کردن و به سوختگی بیکینی با لیزر دچار شدن. تجربه ی بد ایشون تغییر دستگاه لیزر حین جلسات لیزر بوده! این همون معضل تبلیغات غیرواقعی بود که در بخش اشتباهات رایج لیزر بهش اشاره کردیم. از اینکه تبلیغات مرکز شریعتی شفاف هست رضایت دارن. 

تجرب لیزر 5:

خانم رویا به بیمارستانی برای لیزر مو مراجعه کردن و به علت غیربهداشتی بودن دستگاه مشکل پوستی پیدا کردن. اما ابعد از استفاده از لیزر مدیواستار در مرکز شریعتی، با سلفون یکبار مصرف هیچ مشکلی نداشتن. 

تجربه لیزر 6: 

خانم صفورا رضایی گفتن که با دستگاه آپوجی درد، التهاب و قرمزی پوست رو تجربه کردن اما با مدیواستار هیچ کدوم از این مشکلات رو نداشتن. این خانم از همکاران مرکز هستن که قبلا تجربه ی آپوجی رو داشتن. 

تجربه لیزر 7:

خانم فیروزه حسین آبادی از قم به مرکز لیزر شریعتی (برکه سابق) در تهران اومدن و رضایت خودشون رو در بخش نظرات اعلام کردن. 

تجربه ی یک آقا:

این آقا ترنس سکشوال هستن و در استانبول ترکیه با دستگاه که نگفتن چی بوده لیزر کردن ولی راضی نبودن. مرکز لیزر شریعتی انجام دادن و رضایت کامل داشتن.

تمامی نظرات درباره ی قیمت لیزر موهای زائد کل بدن در مرکز لیزر شریعتی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments