بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بعد از سال 2020

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در مرکز لیزر شریعتی تهران

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021

فیلم بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کل بدن کدام است؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زئد؛ سلام، خوش آمدید.

اون اوایل کسی فکر نمیکرد که علم لیزر موهای زائد اینقدر گسترده، شنیدنی و خواندنی باشه. امروزه لیزر موی زائد با شادمانی در زندگی پیوند خورده.  هیشکی نمیتونه اثرات خارق العاده ی لیزر موهای زائد رو بر اعتماد به نفس، جذب مخاطب، شادمانی و رضایت بین زوجین انکار کنه. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

و اما شادمانی با لیزر هرگز به دست نمیاد مگر با دانش قبلی درباره ی مقوله ی انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد. 

آیا از میان دهها دستگاه لیزر موهای زائد کل بدن، می دونین کدومش برای پوست شما بهترینه؟ 

آیا مراکز لیزری که در تهران از بهترین اپراتورها و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد استفاده میکنن رو میشناسین؟

آیا عبارت “بهترین دستگاه لیزر” فقط یه تبلیغه و یا یک واقعیته؟

برای بهترین پاسخ ها، با ما همراه باشین. البته خیلی خوشحال میشیم اگه تجربیات و نظرات خودتون رو برای ما ارسال کنین. هر سوالی هم در رابطه با لیزر پوست و مو داشتین صمیمانه و مشتاقانه جواب میدیم. 

نکته: این متن با هدف به صفر رساندن عوارض و کسب بهترین نتیجه با مناسب ترین قیمت لیزر موهای زائد برای شما عزیزان نوشته شده. 

تجربه انواع دستگاه لیزر موهای زائد در ایران 

تا یکی دو دهه ی قبل، تعداد دستگاه های لیزر اینقدر متنوع نبود. عوارض لیزر پوست و مو بیشتر از امروز بود و هنوز تجربیات واقعی از نتایج لیزرها بیرون نیومده بود.

یه سری شرکت ها به ایران نماینده فرستادن و شروع کردن به فروش شبه لیزرهای ازران قیمتی مانند IPL و اس.اچ.آر. و غیره. بعد از مدتی، تجربه ی اپراتورها و مراجعین لیزر نشون داد که شبه لیزرها اصلا اثربخشی خوبی ندارن. بعضی ها شاکی شدن که موهای زائدشون بعد از لیزر بیشتر در اومده و بیچاره شدن. 

یه تعدادی هم دستگاه رو اشتباهی انتخاب کردن و نتیجه ی مطلوبی نگرفتن. اونها از سوختگی پوست با لیزر ناله کرده و به این نکته توجه نکردن که بعضی پوست ها تاب تحمل طول موج های سنگین لیزر 1064 نانومتری ان.دی.یاگ یا بالاتر رو ندارن. 

البته کم نبودن افرادی که تقصیر رو انداختن گردن طفلکی دستگاه لیزر و خبر نداشتن که عوارض لیزر ربطی به دستگاه نداشته. برای مثال، از قبل اختلال هورمونی درمان نشده داشتن، بعد از لیزر حمام آفتاب میگرفتن و برنزه میکردن، داروهای تداخل گر مصرف میکردن، ضایعه پوستی ویروسی در محل لیزر داشتن و الی آخر. 

و اما امروزه، با ورود بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد جهان به ایران، در مقایسه با چند سال قبل، خبرهای کمتری از عوارض لیزر و خبرهای بیشتری از رضایت با لیزر میشنویم. 

امروزه، به علت رقابت شدید شرکت های تجهیزات لیزر و زیبایی و شعار مشتری مداری، چند دستگاه لیزر خارق العاده وارد بازار ایران شده. در متن زیر، قصد دارم کمکتون کنم بهترین دستگاه لیزر مناسب تیپ پوست و موی خودتون رو راحت شناسایی و انتخاب کنین. 

 

بهترین دستگاه لیزر مناسب پوست تیره سبزه و روشن

آیا تیپ پوست و موی خود را برای لیزر میشناسید؟

انواع پوست و مو برای لیزر

برای اینکه بدونین کدوم دستگاه لیزر برای پوست و موی شما مناسب هست باید اول تیپ یا همون نوع پوست و موی خودتون رو بشناسین.

به علاوه، بهتره یه کم اطلاعات عمومی درباره ی طول موج لیزرها داشته باشین.

روال معمول برای انتخاب طول موج لیزر موهای زائد اینه که تیپ 1 تا 3 رو با هم، بین 3 و 4 رو جدا و 4 تا 6 رو هم جداگانه در نظر میگیرن. 

6 نوع تیپ پوستی بر اساس مقیاس فیتزپاتریک داریم. کافیه به تصویر فوق نگاه کنین:

تیپ یا نوع پوستی 1: پوست خیلی روشن

پوست شما خیلی روشنه و زود توی آفتاب میسوزه. خیلی زود به محرک ها واکنش نشون میده. در انتخاب دستگاه لیزر دقت کنین. مراقبت های قبل و بعد از لیزر رو هم حسابی رعایت کنین.
البته اگه موهاتون ضخیم و مشکی هست که خوش به حالتون چون لیزر روی موهای زائد شما خیلی خوب جواب میده. 
نکته: دور لایه بردار گلیکولیک یا جسنر رو خط بکشین چون برای پوست شما ضرر داره؛ در کل لایه برداری پوست با لیزر تداخل داره (اگه موهای زائد همون محل همزمان با لایه برداری لیزر بشه).

نوع یا تیپ پوستی 2: پوست روشن

پوست شما روشنه و به نور آفتاب حساسه. شرایط شما شبیه همون تیپ 1 هست. لایه بردار آنزیمی براتون مناسبه فقط با لیزر تداخل ایجاد نکنه.

تیپ پوستی 3: پوست روشن مایل به گندمی

جزو پوست های غالب در جامعه سفیدپوستان هستین. در مقابل محرک ها زود واکنش نشون میدین. بعد از لیزر زیر نور آفتاب قرار نگیرین.
بستگی به درجه فولیکول موی شما، ممکنه هر دو فن آوری  دایود و الکساندرایت برای رفع موهای زائد شما موثر باشن.

تیپ پوستی 4: پوست گندمی و سبزه 

پوست شما گندمی یا سبزه هست. مثل سه تیپ قبلی به نور آفتاب حساس نیستین اما اگه طول موج لیزر سنگین باشه ممکنه رنگدانه پوست شما غیریکنواخت بشه.

طول موج لیزر برای سبزه روشن در مقایسه با سبزه تیره ممکنه جوابدهی متفاوتی داشته باشه. دایود برای تیپ بین 3 و 4 جواب میده. گاهی هم الکساندرایت جواب داده. بستگی به رنگ و جنس موهاتون داره. 

تیپ های 3 و 4 میتونن از لایه بردارهای گلیکولیک و آنزیمی استفاده کنن، البته منهای تداخل با لیزر.

انواع/ تیپ های پوست 5 و 6: سبزه تیره و قهوه ای تیره

جزو پوست های تیره یا خیلی تیره هستین. آفتاب سوخته نمیشین ولی لک و جوش ناشی از مواجهه با نور آفتاب روی پوستتون میمونه. یکی از بزرگترین مشکلات برای شما تغییر رنگدانه پوست بعد از لیزر هست. مراقب باشین بی هوا و بدون مشورت با پزشک طول موج 1064 نانومتری یا در کل طول موج های سنگین رو انتخاب نکنین. اول مشورت کنین. همچنین، در کل از لایه برداری های اسیدی و حاوی گلیکولیک اجتناب کنین. لایه بردار آنزیمی براتون مناسب تره. فراموش نکنین که لیزر موهای زائد با لایه بردار (در محل لیزر مو) سر ناسازگاری داره. بین این دوتا فاصله زمانی باشه. 

سه نکته مهم در رابطه با دایود، الکساندرایت و طول موج لیزر

نکته 1: دایود، الکساندرایت و ان دی یاگ فن آوری لیزر هستن نه دستگاه لیزر. 

نکته 2: تیپ پوست و موی 3 و 4 در ایران غالب هست (پوست اغلبِ مردمان غرب آسیا یا همون خاورمیانه). 

نکته 3: طول موج لیزر فاکتور اصلی و تعیین کننده برای انتخاب دستگاه لیزر نیست! به علاوه، اینطوری نیست که یه دستگاه لیزر فقط یه طول موج داشته باشه.
ممکنه پوست شما روشن باشه و با لیزر دایود خیلی خوب جواب بگیرین. جنس و رنگ مو و شرایط پوستی شما در تعیین طول موج لیزر دخالت داره. 

بهترین دستگاه لیزر مناسب پوست من چیست؟

نوبت به معرفی و شرح جزییات چند تا از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در ایران می رسه. البته تجربه ثابت کرده که فقط تعداد معدودی از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد رو داریم و کارکرد بقیه شبیه هم هست. 

در این متن، ویژگی های چند تا از دستگاه لیزرهای خوب از جمله، مدیواستار، کندلا، آپوجی و غیره، رو توضیح میدیم. 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد: اسکلپیون مدیواستار آلمانی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مدیواستار پرو

معجزه ی لیزر مو رو بشناسید!

بعد از جنگ جهانی دوم، بر اساس مقررات بین المللی، آلمان حق احداث کارخانه اسلحه سازی رو از دست داد. اما در عوض، به یک کشور صنعتی پیشرفته تبدیل شد. 

شرکت زایس آلمان در زمینه تولید و صادرات تجهیزات پزشکی و از جمله تجهیزات پزشکی زیبایی و لیزر خیلی معروفه. به زایس میگن “پدر اپتیک جهان”.

یکی از مهمترین دستگاه های لیزرِ زایس با کمک شرکت مدیواستار در آلمان ساخته شده:


دستگاه لیزر اختصاصی رفع موهای زائد بدن با عنوان اسکلپیون مدیواستار پرو

چندین سال هست که در زمینه شناسایی بهترین و بدترین دستگاه های لیزر موهای زائد در ایران تحقیق میکنم. با مراکز لیزر متعددی از نزدیک ارتباط داشتم و صدای مراجعین و نظرات مردم درباره ی دستگاه های لیزر موی زائد رو دایم شنیدم و بررسی کردم. 

خانم ها و آقایان در  ایران به دنبال یه دستگاه لیزر بدون درد و بدون عارضه هستن که اثربخشی بیشتری داشته باشه و در عین حال قیمت جلساتش سر به فلک نکشه.

نتیجه ی تحقیقاتم اینه که مدیواستار به عنوانِ یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد در جهان شناخته شده و تمامی ویژگی هایی که برای این دستگاه در وبسایت اسکلپیون (شرکت مدیواستار) ذکر شده واقعی هستن.  

جزییات بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مدیواستار 

مدیواستار ششمین نسل از لیزرهای دایود هست. جالبترین نکته ی مدیواستار اینه که روی همه ی تیپ های پوستی جواب میده. 

شاید تعجب کنین و فکر کنین تبلیغاته. اما یک دلیل محکم داریم که ثابت میکنه مدیواستار برای همگان مناسبه: 

اسکلپیون مدیواستار پرو یه طول موج اضافه و جداگانه برای مسدود کردن و غیرفعال کردن عروق خونی تغذیه رسان داره.
این طول موج همزمان با طول موج اصلی جلوی فعالیتِ عروق خونیِ تغذیه رسان به کیسه های فولیکول های موی زائد رو میگیره. این جلوگیری سبب میشه که اثربخشی طول موج لیزر دایود چند برابر بشه. 

به علاوه، طول پالس های لیزر مدیواستار از 3 تا 4ms متغیر و تنظیم پذیر هست. 

توان مدیواستار 5000 وات هست و پرتوهای لیزر بسیار متمرکز و باریک هستن به طوری که هیچ برخوردی با پوست اطرافِ موهای زائد ندارن (spotsize 10 cm²). عمق نفوذ این پرتوها در کیسه های فولیکول مو و عروق خونی بیشتر و متمرکز تر از لیزرهای دیگه هست. 

 

5 ویژگی منحصر به فرد بهترین دستگاه لیزر موهای زائد اروپا

مدیواستار بهداشتی ترین دستگاه لیزره: با سلفون یکبار مصرف سر هندپیس و روی پوست شما به جای الکل
مدیواستار تنها لیزر اختصاصی رفع موهای زائد و مناسب تمامی تیپ های پوستی
مدیواستار تنها لیزری که طول موج جداگانه ای برای غیرفعال سازی عروق تغذیه رسان به موی زائد دارد
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  • علاوه بر اینکه طول موج های تنظیم پذیر داره، یه طول موج جداگانه برای غیر فعال کردن عروق تغذیه رسان به ریشه موی زائد یا همون فولیکول مو رو داره. البته آسیبی به عروق خونی نمیرسه بلکه از فعالیت اونها کم میشه تا ریشه موی زائد فرصت چندانی برای رشد نداشته باشه و با تکرار جلسات لیزر ضعیف و ضعیف تر بشه. این طول موج اضافه به ماندگاری هر چه بیشترِ نتیجه لیزر با دستگاه مدیواستار عالی
    کمک می کنه.

     

  • مدیواستار اسکلپیون با همکاری دو شرکت معروف آلمانی زایس و مدیواستار ساخته و مخصوص رفع موهای زائد عرضه شده. گرچه برای درمان رگ های عنکبوتی و رفع جای جوش و آکنه نیز استفاده شده. لیزری که اختصاصی طراحی شه یعنی باکیفیت هست.

     

  • برند مدیواستار اسکلپیون معروفه به بدون درد بودن. هنوز گزارشی از ایجاد عارضه با مدیواستار نداریم. البته برای اینکه یه دستگاه لیزر عوارض نداشته باشه باید مراقبت های قبل و بعد از لیزر نیز رعایت شه و کاندید مناسب لیزر نیز باشیم.

     

  • مدیواستار به بهداشتی بودن و سطح صفر انتقال میکروب معروفه. به زبان ساده تر، چون از دو تا سلفون یکبار مصرف یکی روی سر هندپیس (ابزار تابش اشعه لیزر) و دیگه روی پوست استفاده میشه، احتمال آلوده شدن شما صفر هست. میدونین که اگه سیستم خنک کننده با لیزر استفاده نشه (و لیزر دود کنه) و یا ژل و الکل به کار بره احتمال عفونی شدن پوست وجود داره.

     

  • مدیواستار به خاطر داشتن طول موج های تنظیم پذیر برای تمامی تیپ های پوست و مو (حتی پوست تیره و حتی موهای نازک کرکی رنگدانه دار) خوب جواب داده. خیلی مهمه که لیزر رنگ اصلی پوست رو تغییر نده و زخم نکنه و خدا رو شکر مدیواستار از این دردسرها دورشده. می دونین که اغلب و یا شاید هیچ کدام از دستگاه های لیزر برای موهای کرکی جواب نمیدن و حتی اگه ظاهرا از بین ببرن باز موها برمیگرده ولی در مورد مدیواستار اینطوری نیست.
 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست سبزه و گندمی: مدیواستار اسکلپیون 


نکته:

به اضافه ی  پوست های روشن تر، مدیواستار یک گزینه ی طلایی برای رفع موهای زائد پوست سبزه، گندمی و تیره است. 

احتمال تغییر رنگدانه پوست با دستگاه لیزر نامناسب برای پوست های سبزه و تیره بیشتر هست. 
لیزر مدیواستار بهترین گزینه برای پوست های سبزه، گندمی و تیره هست. در کل، پوست های غالب ما ایرانی ها تیپ 3 و 4، یعنی خاورمیانه ای، ست که مدیواستار خوراک این پوست هاست. 

 

بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد کرکی و نازک

اگه نظرات مردمی درباره ی لیزر موهای زائد با دستگاه لیزرهای نامرغوب (شبه لیزر) مانند آی.پی.ال. یا حتی درباره ی دستگاه های خوب رو بخونیم، متوجه یه اِشکال میشیم:

رشد موهای زائد کرکی و نازک با IPL  و بعضی لیزرهای نامرغوب و حتی مرغوب نه تنها متوقف نشده بلکه حتی دو برابر شده! 

یکی از خصوصیات منحصر به فرد مدیواستار اسکلپیون اینه که 

اگه فولیکول موی شما رنگدانه دار باشه، حتما رشد موهای زائد کرکی و نازک شما رو فوق العاده کاهش میده. به جرات میگم که اگه مدیواستار جواب نده هیچ دستگاه لیزر دیگه ای جواب نخواهد داد. 

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدون درد

جمع دوستان نشسته بودیم و درباره ی درد لیزر حرف میزدیم. دوستی داشتم که از درد لیزر بیکینی شکایت داشت و دیگه جلساتش رو ادامه نداده بود.

ازش پرسیدم: “پوستت خیلی حساسه؟”

گفت: “آره، زود قرمز و تحریک میشه. لیزر کردم خیلی درد گرفت دیگه ترسیدم ادامه ندادم.”

براش توضیح دادم که یه دستگاه لیزر خوب میشناسم که برای پوست های حساس خیلی مناسبه. اسمش مدیواستار هست. پوست های مقاوم تر که هیچ دردی حس نمیکنن و مورد درد آزاردهنده از مدیواستار گزارش نشده مگه اینکه خود شخص مراقبت های قبل و بعد از لیزر رو رعایت نکرده باشه. حتی اونایی که پوستشون خیلی حساس هست میگن که با مدیواستار خیلی راحت بودن. 

براش توضیح دادم که بحث مراقبت های لیزر خیلی خیلی مهمه. مورد بوده که یه نفر قرض ضد جوش و آکنه مصرف کرده و همون موقع لیزر میکنه و به مرکز لیزر اطلاع نمیده در حالی که از قبل بهش تذکر داده بودن. طبیعی هست که پوستش حساسیت بیشتری در برابر پرتو لیزر نشون بده. 

نکته مهم:

مدیواستار بهترین لیزر بدون درد در ایران

در حال حاضر، مدیواستار نکست پرو بی دردترین لیزر برای رفع موهای زائد کل بدن هست. 

 

Instagram: Laser.shariati

دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس پرو

دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس پرو مرکز لیزر شریعتی

جزییات دستگاه لیزر مدیواستار رو توضیح دادیم. نوبت به دستگاه لیزر کندلا مدل جنتل مکس پرو میرسه.

اگه دستگاه لیزر مدیواستار در دسترس شما نبود، کندلا و آپوجی پلاس گزینه های مناسبی هستن. قیمت مدیواستار خیلی بالاست و هر مرکزی توان تهیه این دستگاه رو نداره.

و اما درباره ی کندلا:

کندلا از نظر کاهش موهای زائد خوب عمل میکنه اما تجربه ی مراجعین نشون میده که ممکنه دردناک باشه. پوست های حساس تجربه ی درد ناخوشایند با کندلا رو داشتنه اد.

کندلا با طول موج 755 نانومتر برای پوست های روشن بهتر جواب میده اما بستگی به جنس و رنگ موها برای تیپ های پوستی دیگه نیز جواب داده.
و اما، تکنولوژی ان.دی.یاگ هم در این دستگاه تعبیه شده که برای پوست های سبزه و تیره تا حدی جواب داده. 

نکته:

فراموش نکنین که ان دی یاگ با طول موج 1064 نانومتر یه طول موج سنگین هست که ظاهرا برای پوست تیره مناسبه. با این وجود، بعضی پوست های تیره ممکنه دچار تغییر رنگدانه بشوند. بنابراین، اگه پوست تیره ای دارین، از قبل با پزشک مشورت کنین تا شرایط پوستی، واکنش پوست و درجه فولیکول موهای شما رو بررسی کنه.  

دستگاه کندلا از گیج های جداگانه (سرهای هندپیس لیزر) برای هر شخص برخوردار هست. 

لینک قیمت های به روز لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا در تهران 

دستگاه لیزر آمریکایی آپوجی پلاس سایناشور

دستگاه لیزر آپوجی پلاس در مرکز لیزر شریعتی

دستگاه لیزر آپوجی از قدرتمندترین لیزرهای الکساندرایت هست. مدل آپوجی پلاس از طول موج دایود 810 نانومتری نیز برخورداره.

آپوجی برای تیپ های پوستی 1 تا 4 جواب میده. یعنی برای روشن تا سبزه روشن و کمی تیره.

آپوجی در مقایسه با لیزرهای الکس دیگه درد خیلی کمتری داره. سیستم خنک کننده این لیزر مانع از سوختگی پوست میشه.
شبه لیزرهایی مانند آی پی ال و ایلایت هرگز به گرد پای آپوجی نمیرسن. 

نکته: سایناشور بهترین برند لیزر موهای زائد در آمریکاست.  

آپوجی روی موهای بور تاثیرگذار بوده. 

یه دستگاه با طول موج های تنظیم پذیر هست.

هندپیس با پوست تماس پیدا نمیکنه و نیازی به استفاده از ژل نیست (ژل غیربهداشتی ست).

لینک جدیدترین قیمت های لیزر آپوجی سایناشور 

 

معرفی بهترین مرکز لیزر در تهران: مرکز لیزر شریعتی

 

مرکز لیزر شریعتی در تهران سال هاست که در زمینه ی زیبایی پوست و مو و لیزر موهای زائد فعالیت میکند. 

کادر این مرکز به مانند یک دایره المعارف قطور از دانش وسیعی در زمینه لیزر و زیبایی برخوردار است.

کافیست نگاهی به مطالب، پادکست ها، ویدئوها، و غیره در وبسایت های تهران اسکین و زیبان بیاندازید تا تفاوت های منحصر به فرد این مرکز رو به چشم ببینید.  

تماس با مرکز لیزر شریعتی 

آدرس پیج اینستاگرام مرکز لیزر شریعتی:

laser.shariati

Instagram: Laser.shariati

آیا لیزر بدن پوست را سفید و روشن می کند؟

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments