رژیم های سنگین چه بلایی بر سر شما می اورند ؟

2رژیم

شما به سو تغذیه مبتلا میشوید 

باید به کالری ها به عنوان سوخت مورد نیاز بدن نگاه کرد و اگر شما به غذا چنین دیدی داشته باشید ,انگاه کاهش کالری به معنای این است که شما بدنتان را از سوخت مورد نیاز خود محروم نمایید .مثلا اگر ما تمام کالری های موجود در چربی را از رژیم خود حذف نمایید ,انگاه بدنتان نمیتواند ویتامین های آ ,کا ,دی و ای را دریافت نماید .این ویتامین ها به عنوان انتی اکسیدان های قوی عمل میکنند و با رادیکالهای ازاد مبارزه کرده تا از بروز بیماری های و تورم جلوگیری نمایند .همچنین انها از بروز ژنی ,رشد سلولی ,عملکرد سیستم ایمنی ,توانایی های شناختی و سلامت استخوانها حفاظت میکنند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

استفاده از رژیم های نامطلوب در طولانی مدت میتواند منجر به افت شدید  پتاسیم ,منیزیم و فسفر شود و در نهایت به حمله قلبی بیانجامد .

این حالت در تعدادی از افراد مبتلا به کم خونی دیده میشود ولی برای افرادی که از رژیم های سنگین غذایی استفاده میکنند هم صادق است .

در واقع اگر میزان کالری مصرفی روزانه شما کمتر از 100 گرم باشد ,بدنتان   برای تولید انرژی چربی ها را میسوزاند و در این صورت شما وزن کم میکنید ولی انها به خوبی کربوهیدرات ها نمیتوانند به بدن ما انرژی بدهند .

مغزتان اسیب میبیند 

اگر مغز شما هم از سوختن این چربی ها تغذیه میشود ,در نهایت عملکرد خوبی نخواهد داشت .کندی مغز در طی دوران رژیم تا حدودی نرمال است ولی در طی بلند مدت میتواند منجر به اختلالات حافظه ای ,دیداری و کاهش سرعت رشد مغز شود .

هر رژیم غذایی و حتی انهایی که دارای میزان کافی از کربوهیدرات میباشند باعث افزایش سطح هورمون استرس در مغز میشوند که این خود به معنای حساسیت بیشتر بدن شما در برابر استرس میباشد و امکان ابتلا به افسردگی و پرخوری عصبی هم افزایش می یابد .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست ,لیزر و تناسب اندام الومینا 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments