بهترین دستگاه لیزر خانگی

سوالات متداول درباره دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی (بخش اول)

مهمترین نکات دستگاه لیزر خانگی
دستگاه لیزر خانگی

اطلاعات متناقض بسیاری در خصوص دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی در اینترنت وجود دارد؛ به همین دلیل در این مطلب سعی نموده ایم تمامی سوالات و ابهامات شما را طرح و رفع نماییم تا شما عزیزان بتوانید به همه اطلاعات به صورت یکجا دسترسی داشته باشید.

 

آیا دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی موثرند؟

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

بر اساس مطالعات علمی محدود در خصوص دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی، پاسخ این است که این دستگاه ها تا یک محدوده مشخص موثرند. برخی از نکات مهم در خصوص اثربخشی دستگاه های لیزر خانگی به شرح زیر می باشد:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی برای همه مناسب نیستند. در واقع، این دستگاه ها در همه افراد موثر نمی باشند. افرادی که کاندید مناسبی برای دستگاه های لیزر خانگی به شمار می روند، شانس بیشتری در حصول نتایج مطلوب خواهد داشت.
  • نتایج دستگاه های خانگی به چشمگیری لیزر موهای زائد حرفه ای نیست. کمتر چشمگیر بودن به معنای کاهش موهای زائد کمتر و کمتر دائمی بودن آن پس از درمان است.
  • دستگاه های لیزر خانگی در برخی افراد خوب عمل می کنند. دانشمندان هنوز به این پاسخ نرسیده اند که چرا دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی در برخی افراد بسیار خوب عمل می کند و در برخی دیگر هیچ اثربخشی ندارد. برخی مطالعات نشان می دهد، کاهش موهای زائد تا 12 ماه پس از درمان نهایی صورت می گیرد.
  • استفاده مداوم. مطالعات نشان می دهد، بهترین نتایج تنها از طریق استفاده مداوم و پی در پی از دستگاه لیزر خانگی حاصل می گردد. به طور معمول، افرادی که هر 2 هفته یکبار از دستگاه لیزر استفاده کنند، کاهش موهای زائدشان به مرز 70 درصد خواهد رسید. معمولا پس از یک ماه یا بیشتر، موهای زائد مجددا رشد می کنند.

 

آیا دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی امن و بی خطر هستند؟

در مطالب قبلی نیز اشاره کردیم که دستگاه های لیزر خانگی بی خطر هستند. جهت حصول اطمینان از امن بودن آن ها، توصیه می کنیم تنها محصولاتی را خریداری کنید که تحت تایید اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) باشند. محبوب ترین دستگاه های لیزر خانگی موجود در بازار که دارای تاییدیه FDA نیز می باشند، Silk’n SensEpil و Tria 4X می باشند.

هر دوی این دستگاه ها دارای ویژگی های امنیتی فراوانی از جمله موارد زیر هستد:

  • سنسور پوست. این دو دستگاه لیزر خانگی دارای سنسوری هستند که رنگ پوست را تشخیص می دهد. اگر پوست تان بسیار تیره باشد، دستگاه برای امنیت بیشتر قفل می شود.
  • تشخیص دهنده سطح. این دو دستگاه لیزر خانگی تا زمانی که به یک سطح سخت تماس نداشته باشند، کار می کنند. این قابلیت، جهت محفظت در مقابل آسیب دیدگی چشم تعبیه شده است.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی را در اینجا ببینید.

 

آیا درمان با لیزر موهای زائد خانگی دردناک است؟

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی

در طول کار با دستگاه، مقدار ناچیزی ناراحتی حس می شود، اما بر اساس گزارش های مصرف کنندگان، میزان درد حاصل از دستگاه های لیزر خانگی “قابل تحمل” توصیف شده است.

برخی از افراد کمی احساس سوختگی گزارش می دهند و برخی دیگر نیز اذعان می کنند احساس تکرار شونده کشیده شدن یک کش پول روی پوست شان دارند.

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی معمولا قدرتی کمتر از 20 ژول دارند. در حالی که دستگاه های لیزر موهای حرفه ای بسیار قدرتمند تر هستند. هرچه میزان قدرت دستگاه کمتر باشد، ایجاد ناراحتی ناشی از آن کاهش می یابد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی را کمتر دردناک تلقی می کنند.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید