بهترین متخصص لیزر خانم دکتر مهری امینی

تجربه لیزر موهای زائد من در کلینیک خانم دکتر مهری امینی (بخش اول)

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران
کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران

سلام من سپیده هستم و می خوام تجربه لیزر موهای زائد مو باهاتون به اشتراک بذارم. این که من لیزر رو برای رفع موهای زائدم انتخاب کردم، دلایل مختلفی داره. اول از همه این که من خیلی پرمو بودم و موهای زائد خشن و سیاهی در بدنم داشتم. موهای زائدم به گونه ای بود که مجبور بودم یک روز در میون پاها و زیر بغلم رو شیو کنم. آخه لعنتی ها رشد سریعی هم داشتن!

به طور کل، رشد موهای زائد بدن، به خصوص برای ما خانم ها می تونه خیلی آزار دهنده باشه. و باز هم به خصوص اگر مستعد ایجاد جوش های بعد از اصلاح باشید. خلاصه به این دلایل، من 3 سال پیش برای لیزر موهای زائدم اقدام کردم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

اما چرا لیزر موهای زائد؟

مهمترین نکات لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد پا

 

با توجه به بالا بودن سطح التهاب در بدنم به واسطه بیماری کرون (بیماری التهابی مزمن روده)، عوارض دیگری هم داشتم. یکی از عوارض مسخره این بیماری، هیدرآدنیت چرکی هست که به واسطه التهاب و عفونت غدد تعریق باعث ایجاد جوش های باکتریایی در نواحی زیر بغل، زیر سینه، ران ها، کشاله ران و باسن میشه.

این عارضه پیش از تشخیص ابتلا به بیماری کرون در من ایجاد شد. من واقعا نمی دونستم این جوش ها چی هستن و چرا ایجاد شدن. این اتفاق وقتی که من 15 ساله بودم، افتاد. این جوش ها خیلی دردناک بودن، تا جایی که نمی تونسم شلوارهای تنگ بپوشم. هر چیزی که با این جوش ها تماس داشت، داد منو در میارود.

من به پزشکان متعددی مراجعه کرده بودم و همگی توصیه می کردند که از ژیلت استفاده نکنم چون باعث تحریک بیشتر جوش ها میشه. اما من باید با این همه موی زائد پر پشت چه کار می کردم!

یک روز که داشتم توی اینترنت گشت و گذار می کردم، مطلبی درباره لیزر موهای زائد توی سایت تهران اسکین نظرمو به خودش جلب کرد. بر اساس اون مطلب، متخصصین معتقد بودند که لیزر موهای زائد نه تنها یک روش درمانی است، بلکه در برخی موارد عوارض و تحریکات پوستی را نیز کنترل می کند. در انتهای مطلب هم یه لیست از مراکز لیزر موهای زائد در تهران و شهرستان ها وجود داشت و من شماره تماس نزدیک ترین شعبه به غرب تهران رو برداشتم و یه وقت مشاوره گرفتم. از اونجایی که من تو منطقه پونک کار می کردم، محل کارم به این کلینیک لیزر موهای زائد خیلی نزدیک بود. برای همین بعد از ساعت کاریم به اونجا مراجعه کردم و منشی یک سری اطلاعات به من داد. تو جلسه مشاوره، منشی توضیح داد:

بهترین مرکز لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

مرکز چند تخصصی خانم دکتر امینی سال هاست در تهران در حیطه های زنان و پوست فعالیت می کند و به یکی از شناخته شده ترین مطب های ارائه خدمات پزشکی در غرب تهران تبدیل شده است. در این مرکز، ليزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود (با تکنولوژی بدون درد و فوق سریع سوپرانو) انجام می شود.

ویژگی های مهم این نوع لیزر موهای زائد (دایود سوپرانو) عبارتند از:

  • قدرت 810 نانومتر (پرقدرت تر از لیزر الکساندرایت و آی پی ال)
  • سیستم خنک کننده ی قوی (درد خیلی کمتر از لیزرهای نسل قبلی)
  • درمان سریع و ایمن (ریسک سوختگی بسیار کمتر از آی پی ال)
  • میزان جذب بالایی از ملانین (افزایش تاثیر گذاری)
  • کاربردی راحت و آسان
  • سرعت بالا

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید