تزریق ژل لب درد داره؟ | ده واقعیت مهم درباره تزریق ژل لب

تزریق ژل لب درد داره؟

تزریق ژل لب درد داره؟ این اولین سوالی است که بسیاری از مراجعه کنندگان از ما می پرسند. اگر می خواهید پاسخ این پرسش را پیدا کنید،‌ این مقاله را بخوانید. البته فراموش نکنید که به جز درد، نکات مهم دیگری هم هست که باید قبل از تزریق ژل از آن ها آگاه باشید. در این مقاله، ده واقعیت مهم برای شما آورده شده است.

تزریق ژل بدون درد در مراکز زیبایی
آیا تزریق ژل لب درد داره؟

۱- آیا تزریق ژل لب خطرناک است؟

تزریق ژل لب، معمولا توسط فیلرهایی (پرکننده ها) از جنس هیالورونیک اسید انجام می شود. هیالورونیک اسید یک ترکیب طبیعی است که در بدن انسان هم تولید می شود. به همین خاطر، تزریق ژل لب برای انسان خطرناک نیست. البته همیشه ممکن است شما جزء کسانی باشید که به مواد تزریق ژل حساسیت دارید. البته نباید نگران باشید، پزشک بهترین راه حل را برای شما پیدا می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق ژل لب
فیلرهای هیالورونیک اسید

۲- آیا تزریق ژل به لب عوارض دارد؟

تاکنون هیچ عارضه ای از تزریق ژل به لب گزارش نشده است. بعد از تزریق ژل، لب ها متورم می شوند. این تورم به عنوان عارضه جانبی شناخته نمی شود. چون موقتی است و به سرعت از بین می رود.

بعد از تزریق ژل لب
بعد از تزریق ژل لب، ممکن است لب ها ورم کنند

۳- آیا تزریق ژل لب دائمی است؟

خیر. هیچ عمل زیبایی به صورت دائمی نیست. ممکن است کسانی هم باشند که ادعا کنند تزریق ژل لب را به صورت دائمی انجام می دهند. اما این یک ادعای کاذب است. شما باید حداقل هر شش ماه یکبار، تزریق ژل را تکرار کنید. البته خبر خوب این است که با استفاده از فیلرهای جدید، می توانید هر دوازده ماه یا هجده ماه یکبار این کار را انجام دهید.

تزریق ژل لب یک فرآیند دائمی نیست
تزریق ژل لب موقتی است

۴- تزریق ژل لب چقدر زمان نیاز دارد؟

تزریق ژل در لب ها،‌عمل بسیار سریعی است که در کلینیک و تحت نظر پزشک متخصص انجام می شود. حداکثر زمانی که برای تزریق ژل در لب ها نیاز دارید،  بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه است.

تزریق ژل لب
زمان لازم برای تزریق ژل لب

۵- هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

سه عامل مهم در تعیین هزینه تزریق ژل لب نقش دارند.وقتی به کلینیک زیبایی مراجعه می کنید، پزشک شما می تواند هزینه تزریق ژل را برای شما مشخص کند.

فیلر مورد استفاده برای تزریق ژل لب

اولین عامل فیلری است که استفاده می کنید. انواع مختلفی از فیلرها در بازار لوازم آرایشی وجود دارند که برای تزریق ژل به کار می روند.

فیلرهای لب چند نوع هستند
انواع برندهای فیلر لب

اینجا کلیک کنید: بهترین نوع فیلرها برای تزریق ژل

پزشک مناسب برای تزریق ژل لب

پزشکانی که مجاز به انجام این عمل زیبایی هستند، جراحان زیبایی، متخصصان پوست و مو و هم چنین جراحان پلاستیک هستند. اگرچه تزریق ژل لب عمل بسیار ساده ای است، اما اگر به درستی انجام نشود می تواند آسیب جدی به سلامتی شما بزند. پس حتما در انتخاب پزشک دقت کنید.

تزریق ژل لب در کلینیک زیبایی
پزشک برای تزریق ژل لب

محلی که زندگی می کنید.

محلی که زندگی می کنید، در تعیین هزینه های تزریق ژل لب نقش بسیار مهمی دارد. اما ممکن است در یک منطقه، چندین پزشک و چندین مرکز برای تزریق ژل لب وجود داشته باشد. چگونه می توانید بهترین مرکز را پیدا کنید؟ نگران نباشید. ما به شما کمک می کنیم. فقط کافی است به لینک زیر بروید و فرم را پر کنید. بعد از آن در مدت زمان کوتاهی، بهترین کلینیک زیبایی به شما معرفی خواهد شد.

مراکز تزریق ژل لب
بهترین مراکز کلینیک تزریق ژل لب در سراسر ایران

اینجا کلیک کنید: دریافت مشاوره رایگان برای کلیه خدمات زیبایی

۶- آیا تزریق ژل لب درد داره؟

خیر. بسیاری از فیلرهایی که امروزه استفاده می شوند، لیدوکائین دارند. لیدوکائین یک بی حس کننده موضعی است که اجازه نمی دهد شما دردی را احساس کنید. اگر هم فیلر، لیدوکائین نداشته باشد، پزشک از انواع دیگر بی حس کننده استفاده می کند. بنابراین مطمئن باشید که پاسخ سوال آیا تزریق ژل لب درد داره؟ منفی است.

فراموش نکنید که اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

۷- آیا تزریق ژل لب در بارداری ضرر دارد؟

حقیقت این است که هیچ شواهد مطمئنی درباره بی ضرر بودن مواد ژل لب برای بارداری وجود ندارد. یک نظریه موافق و یک نظریه مخالف در این باره وجود دارد. اما هنوز به طور کامل مشخص نشده است که آیا می توان در دوران بارداری، تزریق ژل لب را انجام داد.

آیا تزریق ژل لب در بارداری خطر دارد؟
تزریق ژل لب در بارداری

نظریه موافق

پزشکانی که موافق انجام جراحی زیبایی تزریق ژل لب در دوران بارداری هستند، می گویند که فیلرهای استفاده شده، سطحی هستند و نمی توانند به جنین آسیبی بزنند.

نظریه مخالف

پزشکانی که معتقدند انجام تزریق ژل در بارداری خطرناک است، می گویند که این مواد می تواند حساسیت هایی را در مادر ایجاد کند. احتمالا این نظریه برای افرادی که به لیدوکائین حساسیت دارند، درست است.

تزریق ژل لب درد دارد
بی حسی موضعی در تزریق ژل لب

۸- بعد از تزریق ژل لب، چگونه بخوابیم؟

بعد از تزریق ژل لب، بلافاصله دراز نکشید. زیرا جاذبه زمین ممکن است باعث افتادن ژل لب شود. هم چنین اولین روز بعد از تزریق، به پهلو دراز نکشید. به پهلو دراز کشیدن، قدرت نیروی جاذبه را افزایش می دهد.

تزریق ژل لب
نحوه خوابیدن بعد از تزریق ژل لب

۹- آیا تزریق ژل لب کبودی دارد؟

ممکن است بعد از تزریق ژل لب، کبودی روی لب های شما به وجود بیاید. دلیل آن این است که سوزن ها گاهی به عمق زیادی نفوذ می کنند. اگر این اتفاق افتاد، اصلا نگران نباشید. فقط کافی است به مدت نیم ساعت، یخ روی لب های خود قرار دهید. اما مراقب باشید که یخ را فشار ندهید.

عوارض تزریق ژل لب
کبودی ناشی از تزریق ژل لب

۱۰- پزشک برای تزریق ژل لب، از کجا پیدا کنم؟

ممکن است در شهری که زندگی می کنید، پزشکان و متخصصان زیادی وجود داشته باشند که عمل تزریق ژل لب را انجام می دهند. لازم است که شما بهترین آن ها را پیدا کنید. برای اینکه بتوانید به لیست بهترین مراکز تزریق ژل لب دسترسی داشته باشید، کافی است لینک زیر را ببینید.

بهترین کلینیک تزریق ژل لب
معرفی بهترین مراکز تزریق ژل لب

اینجا کلیک کنید: بهترین مراکز تزریق ژل لب

منابع

منبع ۱

منبع ۲

نگارنده و مترجم: سیمین معروف

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments