هزینه پروتز لب

هزینه پروتز لب |فاکتورهای موثر در تعیین قیمت پروتز لب چیست؟!

هزینه پروتز لب

هزینه پروتز لب چقدر است؟
همه دلشان می خواهد که لب هایی زیبا و برجسته داشته باشند. از قدیم الایام روش های مختلفی برای برجسته سازی لب ها انجام می شد اما هیچ کدام روشی معقول و دائمی به حساب نمی آمد. اما در حال حاضر با پیشرفت علم پزشکی زیبایی، این کار دیگر چندان دور از دسترس نیست!
روش کاشت پروتز لب یکی از راهکارهایی است که برای برجسته سازی و فرم دهی به لب ها استفاده می شود. اما خیلی ها نگران این هستند که با هزینه های انجام این جراحی چه کار کنند؟ آیا قیمت پروتز لب به اندازه ای است که همه بتوانند این گزینه را نیز در نظر بگیرند؟!

هزینه پروتز لب
هزینه پروتز لب

خب در این مقاله تصمیم داریم راجع به هزینه پروتز لب و فاکتورهایی که در تعیین آن موثرند صحبت کنیم.
در صورتی که تصمیم به انجام این عملیات زیبایی را دارید، توصیه می کنیم که کار را به ما بسپارید. در هر نقطه از شهر که هستید و هرچقدر که می خواهید هزینه کنید، ما در کنار شما خواهیم بود تا بهترین ها را پیدا کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به هزینه ها و هم چنین بهترین پزشکان زیبایی سراسر ایران، به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با همکاران ما در این بخش مشورت نمایید.

اما هزینه پروتز لب به صورت عمومی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.
شاید مهم ترین فاکتور این باشد که اصولاً پیش چه پزشکی این عملیات را انجام می دهید. در صورتی که به سراغ یک پزشک تازه کار و بی مهارت بروید، قطعاً هزینه هایتان پایین تر خواهد بود اما مشخص است که نمی توان انتظار کسب نتیجه ای فوق العاده را داشت!
فاکتور بعدی این است که جنس پروتز استفاده شده برای لب ها چیست! بیشتر مواقع جنس این پروتز از مواد سیلیکونی است که هیچ گونه حساسیت و واکنش های آلرژیک نیز برای فرد نداشته باشد. اما برخی مواقع ممکن است پزشکان غیر معتبر از مواد دیگری برای کاشت پروتز استفاده کنند که مرغوبیت خوبی نداشته و ممکن است به لب ها آسیب وارد کنند.

هزینه پروتز لب
هزینه پروتز لب

هزینه پروتز لب در سال 98

با توجه افزایش قیمت ها در سال های اخیر، طبیعی است که هزینه پروتز لب نیز بالاتر رود. اصولا بسته به فاکتورهای مختلف ، ممکن است هزینه شما چیزی حدود 3.5 الی 8 میلیون تومان شود. هرچه تخصص و مهارت پزشک در انجام این پروسیجر زیبایی بیشتر باشد، احتمال افزایش قیمت وجود خواهد داشت.
اما در صورتی که به دنبال روش های ارزان تری برای برجسته سازی لب هایتان می گردید، تزریق ژل لب یا تزریق چربی به لب ها انتخاب های خوبی می توانند باشند.
تنها مشکل این روش ها این است که دائمی نیستند و بعد از مدتی به تجدید درمان احتیاج دارند.
اما نکته ی بسیار مثبتی که در رابطه با تزریق ژل و چربی وجود دارد این است که عوارض بسیار کمتری نسبت به کاشت پروتز دارند.
در روش کاشت پروتز لب ، جراحی باید صورت بگیرد.به این صورت که شکافی از داخل لب ایجاد شده و پروتز سیلیکونی در آن جای گذاری می شود. بعد از آن برش ایجاد شده ، بخیه می شود!
طبیعی است که انجام جراحی، عوارض مخصوص به خود را دارد. از جمله :
خونریزی
عفونت
قرمزی و التهاب
تورم زیاد
و…
اما با تزریق ژل و چربی احتمال بروز این مشکلات کمتر خواهد بود و در صورتی که رخ دهند هم در مدت زمان کوتاه تری بهبود پیدا می کنند.

هزینه پروتز لب
هزینه پروتز لب

پروتز لب طبیعی

متاسفانه در حال حاضر نگاه مثبتی نسبت به انجام این گونه عملیات های زیبایی وجود ندارد. افراط برخی ها در انجام عملیات زیبایی باعث شده که چهره ی عادی آن ها به کلی از بین برود و دیدگاه مردم به صورتی شکل بگیرد که همه ی جراحی های زیبایی به همین شکل خواهند بود.
اما نکته ی مهم این جاست که به هیچ وجه چنین مسئله ای صحت ندارد.پزشکان ماهر و با اخلاق به هیچ وجه حاضر نیستند عملیاتی را انجام دهند که چهره ی فرد از شکل عادی و طبیعی خود خارج شود.
در مورد پروتز لب نیز به همین صورت است. برای کاشت پروتز لب ، در ابتدا باید بررسی شود که آیا فرد به آن احتیاج دارد یا خیر!! برخی ها لب هایی باریکی دارند یا این که تناسبی میان لب بالا و پایین این افراد وجود ندارد. در چنین شرایطی، بهترین روش کاشت پروتز لب است.
اما به خاطر داشته باشید که همه چیز باید در خدمت طبیعی بودن ظاهر باشد! اگر فکر می کنید که پزشکتان به انجام مدل های عجیب و غریب تمایل دارد، بهتر است فوراً مطب وی را ترک کرده و به دنبال پزشکی باشید که هدف اصلی اش ساختن ظاهری طبیعی برای لبهایتان باشد.

پروتز لب بالا

شاید شما هم با برخی افراد برخورد کرده باشید که لب بالایی آن ها بسیار نازک است و تناسبی با لب پایین ندارد. این دسته افراد معمولا ترجیح می دهند که لبخند نزنند. چرا که با لبخند زدن، لب بالای آن ها نازک تر شده و دندان هایشان مشخص می شود!
این مسئله می تواند به عذابی مسلم تبدیل شود اما با کاشت یک پروتز لب متناسب می توانید از این معضل رهایی پیدا کنید!
اصولاً مهم ترین مسئله این است که انتخاب پروتز به گونه ای صورت بگیرد که در تناسب کامل با لب بالایی باشد. در صورتی که لب بالا خیلی بزرگ تر یا خیلی نازک تر از لب پایین باشد، فرم کلی آن ها نا به هنجار شده و تاثیری منفی در زیبایی می گذارد.
در ادامه می توانید انواع مدل های پروتز لب را مشاهده کنید :

هزینه پروتز لب
هزینه پروتز لب

پروتز لب مدل باربی

یکی دیگر از مدل هایی که امروزه بسیار باب شده، همین مدل باربی و عروسکی است. اما توصیه ی خیلی مهمی برای شما داریم :
این گونه مدل ها به هیچ وجه برای چهره های ایرانی مناسب نیست و ظاهر به شدت وحشتناکی به فرد می دهد. در این مدل، تلاش می شود تا ظاهر لب ها شبیه به عروسک باربی شود. به همین خاطر معمولاً باید یک عمل جراحی درشت کردن چشم ها هم انجام شود، گونه ها نیز باید تغییر کند و ده ها جراحی تکمیلی صورت گیرد تا به شکل مورد نظر دست پیدا کنند.
اما انجام چنین عمل هایی صرفا می تواند فرم طبیعی و عادی را از چهره بگیرد و این مسئله به هیچ وجه خوشایند نیست!
پس به عنوان کلام آخر توصیه ما به شما این است که همواره ظاهر طبیعی را برای لب های خود انتخاب کنید!

گردآورنده : ندا ناصری

منبع 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments