تزریق بوتاکس در یزد

تزریق بوتاکس در یزد| تخفیفات بوتاکس در یزد

کاربردهای شگفت انگیز بوتاکس

تزریق بوتاکس یا همان سم بوتولینیوم A از درمان تعریق شدید تا سردردهای میگرنی کاربرد دارد و می ‌توان از آن برای درمان برخی از اختلالات پزشکی استفاده کرد.

کاربردهای تزریق بوتاکس بیشتر در علم زیبایی و برای از بین بردن چین و چروک و خطوط پیشانی و پاک کردن خطوط پنجه کلاغی شناخته شده است اما جالب است بدانید این محصول عجیب در علم پزشکی نیز کاربردهای متعددی دارد و برای اهداف مختلفی از این محصول استفاده می ‌شود. با ما همراه باشید تا کاربرد‌های بوتاکس را برای تان توضیح دهیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمان اسپاسم پلک

اسپاسم پلک یا بلفارواسپاسم اختلالی است که می توان با تزریق بوتاکس به درمان آن پرداخت. نوروتوکسین موجود در بوتاکس باعث فلج شدن موقت می شود و به این ترتیب تعامل اعصاب با عضلات را مسدود می کند. این عملکرد برای پزشکان بسیار مهم است زیرا می توانند به درمان مشکلات و اختلال عملکرد عضلات بپردازند.

درمان اسپاسم پلک با بوتاکس
درمان اسپاسم پلک با بوتاکس

در حقیقت سازمان غذا و داروی آمریکا در سال ۱۹۸۹ تزریق بوتاکس را به عنوان یکی از روش های درمان اسپاسم پلک تایید کرده است. افرادی که دچار اسپاسم پلک هستند توانایی یک بخش از مغز که وظیفه کنترل حرکات چشم را بر عهده دارد از دست می دهند.

حرکات غیر طبیعی صورت باعث بروز اختلال در انجام امور روزمره می ‌شود. در صورتی که این اختلال خیلی شدید شده باشد باعث بروز مشکل در بسته شدن چشم می شود. در این حالت تزریق بوتاکس با مسدود کردن گیرنده های عصبی و فلج کردن عضلات به بهبود این مشکل کمک می کند.

تعریق بیش از حد

برخی از افراد به شدت عرق می کنند و به عبارتی دچار هایپرهیدروزیس هستند. میزان تعریق در زیر بغل، دست ها، پاها، سر و صورت بسیار زیاد است و آنها را کلافه می ‌کند. یکی از کاربردهای تزریق بوتاکس به درمان تعریق بیش از حد ارتباط دارد و یک روش درمانی موثر است.

درمان تعریق زیاد با بوتاکس
درمان تعریق زیاد با بوتاکس

در حقیقت تزریق بوتاکس باعث می شود که تا ۸۷ درصد از میزان تعریق در نواحی تحت درمان قرار گرفته کاسته شود. تزریق بوتاکس برای درمان تعریق کف دست ها تا ۹۰ درصد با تاثیرات مثبت همراه است.

اگرچه عرق کردن برای بدن ضروری است و به تنظیم دمای بدن کمک می کند تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد یک روش موثر تلقی می ‌شود چرا که در نقاطی که تحت درمان با بوتاکس قرار گرفته اند فقط درصد کوچکی از غدد عرق وجود دارند. به عنوان مثال در زیر بغل کمتر از ۲ درصد از غدد عرق بدن وجود دارند و سایر غدد عرق بدن می تواند به تنظیم دمای بدن بپردازند.

تزریق بوتاکس برای درمان میگرن مزمن

در سراسر جهان تعداد بسیار زیادی از افراد دچار میگرن مزمن هستند و از این وضعیت ناراحت کننده رنج می برند. در سال ۲۰۱۰ تعداد زیادی از افراد مبتلا به میگرن تحت درمان با بوتاکس قرار گرفتند و نتایج خوبی را به دست آوردند.

افرادی که دچار حملات میگرن می ‌شوند ساعتها تب و استفراغ و حساسیت به نور و درد شدید را در سر خود احساس می ‌کنند که درد در قسمت عضلات سر بیشتر است. پزشکان از تزریق بوتاکس در قسمت پشت گردن و در قسمت قاعده سر برای شل کردن عضلات و تسکین درد استفاده می ‌کنند البته می ‌توان بوتاکس را بین ابروها نیز تزریق کرد و به تسکین درد کمک نمود.

فلج بل

فلج بل به فلج شدن یک عصب در صورت گفته می شود که باعث می شود نیمی از صورت حالت افتاده پیدا کند. این اختلال زمانی به وجود می ‌آید که یک عصب خاص در صورت تحریک شود و معمولا در دوران بارداری و به ویژه در افراد دیابتی به وجود می آید. فلج بل یک اختلال موقت است اما تزریق بوتاکس می تواند به شل شدن عضلات فلج صورت کمک کند و دوران بهبود را تسریع نماید.

تزریق بوتاکس برای بهبود روابط جنسی دردناک

برخی از خانم ها به علت انقباضات عضلات کف لگن یا واژن در حین رابطه جنسی دچار کرده بسیار زیادی می شوند. تزریق بوتاکس می تواند با شل کردن عضلات از منقبض شدن آنها جلوگیری کند تا خانم ها در روابط جنسی خود دچار درد نشوند.

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک صورت

تزریق بوتاکس برای رفع چروک
تزریق بوتاکس برای رفع چروک

با بالا رفتن سن و رسیدن به دوران پیری روی صورت خطوط به وجود می آید و حجم عضلات صورت افزایش پیدا می ‌کند و متابولیسم کلاژن کاهش می ‌یابد و به این ترتیب چین و چروک متعددی روی صورت ایجاد می شود.

برخی از افراد هیچ گونه مشکلی با چروک پوست خود ندارند اما برخی دیگر از این وضعیت ناراحت می شوند و دوست دارند آنها را برای همیشه برطرف کنند تا صورت شان جوان شود. تزریق بوتاکس به این افراد کمک می کند چین و چروک صورت خود را از بین ببرند و به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنند. در برخی موارد تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک به همراه تزریق فیلر انجام می شود تا نتیجه بهتری به دست بیاید.

نکاتی که باید قبل از درمان اختلالات پزشکی با بوتاکس بدانید

نمی ‌توان از بوتاکس به عنوان یک معجزه یاد کرد چراکه برای همه افراد کاربرد ندارد و ممکن است لازم باشد از محصولات دیگری به جای بوتاکس استفاده شود. از آنجایی که بوتاکس است یک نوع سم است و در ما شروع به ایجاد مقاومت در برابر آن می کند و پس از مدتی اثر آن از بین خواهد رفت.

دز مورد نیاز برای تزریق بوتاکس در اهداف پزشکی بیشتر از دز آن در اهداف زیبایی است. در حال حاضر شرکت های مختلف با ایجاد تغییراتی در ساختار این محصول سعی می کنند سیستم ایمنی را فریب بدهند تا بتواند میزان اثر گذاری بوتاکس را افزایش دهند.

آیا آقایان هم می توانند از تزریق بوتاکس بهره بگیرند؟

مزایای شگفت انگیز بوتاکس برای همه کاملاً روشن است و آقایان نیز می توانند مانند خانم ها از بوتاکس برای برطرف کردن خطوط ریز یا عمیق صورت خود بهره بگیرند و ظاهری جوان و شاداب داشته باشند.

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در یزد

تزریق بوتاکس در یزد
تزریق بوتاکس در یزد

اگر روی صورت شما هم تعدادی خط و چین و چروک به وجود آمده است و دیدن این وضعیت شما را ناراحت کرده ما استفاده از بوتاکس را به عنوان یک روش موثر برای از بین بردن خطوط صورت پیشنهاد می کنیم

. ما در مراکز تخصصی خود با استفاده از بهترین مارک بوتاکس و به کارگیری بهترین تیم تخصصی به شما کمک می کنیم ظاهر صورت خود را بهبود ببخشید و خطوط آن را از بین ببرید. به ما اعتماد کنید و با ما زیبا شوید و زیبا بمانید.

سخن آخر

اثر بخشی بوتاکس در همه افراد یکسان نیست و به طور کلی اثر بوتاکس طی مدت ۳ تا ۴ ماه از بین می رود، این مسئله در خصوص کاربرد بوتاکس برای اهداف پزشکی و زیبایی صدق می کند. به عبارتی بوتاکس یک راه حل موقت برای اهداف زیبایی و درمان اختلالات پزشکی است و ممکن است شما به تزریق مجدد آن نیاز داشته باشید.

دقت داشته باشید که تحت هیچ شرایطی فریب مراکز ارزان قیمت را نخورید چرا که استفاده از محصولات بی کیفیت می تواند شما را دچار مشکلات بسیار زیادی نماید و عوارض جانبی زیادی را به دنبال داشته باشد. همیشه به خاطر داشته باشید که زیبا شدن و زیبا ماندن هزینه دارد.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک  منبع اول

لینک منبع دوم

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments