به طور طبیعی و بدون دردسر لاغر شوید!

اسید لینولئیک در هم آمیخته یا ترکیبی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قرص های لاغری حاوی اسید لینولئیک
قرص های لاغری حاوی اسید لینولئیک

اسید لینولئیک ترکیبی یا CLA از جمله مکمل های چربی سوز  پر طرفدار در میان مردم است که یکی از هزاران چربی های با ترانس سالم بوده و به طور طبیعی در برخی چربی های غذایی مانند کره و پنیر یافت می شود. اسید لینولئیک اشتها را کاهش می دهدف سوخت و ساز بدن را افزایش اده و فرآیند تجزیه چربی ها در بدن را تحریک می کند. مصرف قرص لاغری اسید لنولئیک باعث می شود که فرد در ماه در حدود 1.3 کیلوگرم وزن کم کند که البته اثرات جانبی احتمالی از جمله بروز مشکلات گوارشی به همراه داشته باشد و در بلند مدت باعث ایجاد کبد چرب و آماس بدن شود. به همین علت، این مقدار ناچیز کاهش وزن به خطر قرص لاغری نمی ارزد.

فورسکولین

فورسکولین: عصاره یک گیاه از خانواده نعناع و موثر در چربی سوزی و کاهش وزن اضافه
فورسکولین: عصاره یک گیاه از خانواده نعناع و موثر در چربی سوزی و کاهش وزن اضافه

فورسکولین عصاره یک گیاه از خانواده نعناع بوده که در فرآیند کاهش وزن بسیار موثر است. اعتقاد بر این است که سطح ترکیبات داخل سلول به نام cCAMP را افزایش داده و همین عامل سبب افزایش فرآیند چربی سوزی می شود. براساس مطالعات و آزمایشاتی که بر روی 30 نفر از مردانی که دارای وزن بیش از حد معین هستند گرفته است، فورسکولین موجب کاهش چربی بدن و افزایش توده عضلانی می شودف بدون انکه تاثیری بر وزن بدن داشته باشد. البته همین آزمایش بر روی 23 نفر از خانم انجام شد اما تاثیر آن مشخص نشد. در اینجا باید گفت که اطلاعات کمی درباره اثرات جانبی احتمالی و خطرات مصرف آن در دسترس است، پس بهتر است تا زمان انجام تحقیقات بیشتر از مصرف آن خودداری کنید.

پرتقال تلخ یا سینفرین

پرتقال تلخ موثر در چربی سوزی
پرتقال تلخ موثر در چربی سوزی

یک نوع پرتقال به نام پرتقال تلخ وجود دارد که حاوی ترکیبات سینفرین است. سینفرین به ماده افدرین مربوط است که از فرمول ساختار آن در ساخت قرص های لاغری بسیار استفاده می شود.  با این وجود، مصرف قرص لاغری افدرین توسط سازمان غذا و دارو و به خاطر داشتن اثرات جانبی بسیار منع شد. سینفرین تقریبا مکانسیم و ساختار یکسانی با افدرین دارد اما تاثیرات آن بسیار کم است. سینفرین باعث کاهش اشتها و افزایش چربی سوزی به مقدار قابل توجهی می شود ولی به دلیل جلوگیری از خطرات احتمالی بهتر است که با احتیاط کامل و تجویز پزشک مصرف شود.

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments