به طور طبیعی و بدون دردسر لاغر شوید!

عصاره دانه های سبز قهوه
عصاره دانه های سبز قهوه

عصاره دانه های سبز قهوه

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دانه های سبز قهوه صرفا دانه های قهوه ای هستند که هنوز بو و حرارت داده نشده اند. دانه های سبز قهوه حاوی موادی هستند که موجب کاهش وزن می شوند: کافئین و اسید کلوروجنیک.

کافئین موجب افزایش چربی سوزی و اسید کلوروجنیک فرآیند تجزیه ترکیبات کربوهیدرات دار در معده و روده را کاهش می دهد. براساس مطالعاتی که بر روی نوع انسان صورت گرفته است، عصاره دانه های سبز قهوه به افراد در کاهش وزن کمک می کند. برررسی ها نشان می دهد این مکمل غذایی به کاهش وزن بیش از 2.5 کیلوگرم در ماه در مقایسه با نوع شبه داروی آن کمک می کند. عصاره دانه های سبز قهوه موجب پایین آوردن سطح قند خون و فشار خون می گردد. این ماده در پادزنگ ها به مقادیر فراوان یافت می شود. عصاره دانه های سبز قهوه می تواند اثرات جانبی مانند کافئین داشته باشد و اسید کلوروجنیک نیز می تواند موجب بروز اسهال در برخی افراد بشود. براساس مشاهدات، عصاره دانه های سبز قهوه می تواند به اندازه ناچیزی باعث کاهش وزن انسان شود اما به خاطر داشته باشید که تمام این ها در حد حرف هستند.

گولوکومانان

گلوکومانان موثر در کاهش چربی های اضافه بدن
گلوکومانان موثر در کاهش چربی های اضافه بدن

گلوکومانان یک نوع فیبر موجود در ریشه سیب زمینی ست که نام دیگر آن “کونجاک” است. گلوکومانان آب را به خود جذب می کند و حالت خمیری به خود می گیرد. گلوکومانان خمیر مانند تمام فضای معده شما را پر می کند به گونه ای که احساس سیری به شما دست می دهد و سبب می شود که کالری کمتری مصرف کنید. در صورت استفاده از گلوکومانان همراه یک رژیم غذایی مناسب، افراد در حدود 3.5 تا 4.5 کیلوگرم در عرض پنج هفته وزن کم می کنند. گلوکومانان یک نوع فیبر است که به عنوان ماده غذایی باکتری مفید موجود در روده مصرف می شود و سبب کاهش سطح قند خون و فشار خونف کلسترول خون و تری گلیسرید می شود و برای رفع یبوست بسیار سودمند است. مصرف گلوکومانان موجب نفخ شکم و مدفوع نرم می شود و می تواند بر اثر بخشی داروهای دیگر تاثیر بگذارد. حتما گلوکومانان باید یک ساعت پیش از غذا و همراه با آب زیاد مصرف شود.

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments