به طور طبیعی و بدون دردسر لاغر شوید!

داروی هیدروکسی کات موثر در کاهش وزن
داروی هیدروکسی کات موثر در کاهش وزن

مکمل غذایی هیدروکسی کات

حدود یک دهه است که هیدروکسی کات یکی از محبوب ترین مکمل های غذایی کاهش وزن در جهان است. انواع مختلفی از مکمل های غذایی وجود که موثرترین آن همین هیدروکسی کات است. مکمل غذایی هیدروکسی کات حاوی مواد مغذی است که به کاهش وزن کمک می کنند، برای مثال: کافئین و چند عصاره گیاهی.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تحقیقات نشان می دهد که در طی سه ماه، مصرف مکمل غذایی هیدروکسی کات باعث کاهش وزن در حدود 9 کیلوگرم می شود. در صورتی که فرد به مصرف کافئین حساسیت دارد، این امکان وجود دارد که دچار لرزش دست، عصبانیت، بی خوابی، اسهال و خارش بدن شود. متاسفانه، تنها یک بار بر روی این مکمل غذایی پژوهش صورت گرفته است و هیچ نوع اطلاعاتی از میزان اثر بخشی این مکمل غذایی وجود ندارد.

 

 

کافئین

کافئین موثر در درمان چاقی و کاهش وزن اضافه
کافئین موثر در درمان چاقی و کاهش وزن اضافه

کافئین از جمله پر مصرف ترین ماده روان گردان (نه به معنای منفی بلکه به علت اثراتی که بر سیستم عصبی و خلق و خو می گذارد) در جهان است که به وفور در قهوه، چای سبز  و شکلات تلخ و به هنوان ماده افزودنی در غذاها و نوشیدنی ها یافت می شود. کافئین یک تقویت کننده خوب سوخت و ساز بدن است و اغلب به مکمل های غذایی کاهش وزن افزوده می شود. مطالعات نشان می دهد که کافئین به سوخت و ساز بدن را از سه تا یازده درصد و چربی سوزی را تا 29 درصد افزایش می دهد. تحقیقات نشان میدهد که کافئین باعث کاهش وزن ناچیزی در فرد می شوند. در برخی افراد، مصرف زیاد کافئین باعث بروز بی خوابی، خارش بدن، اسهال، لرزش ناخودآگاه دست و پا و علائم  دیگر می شود. البته مصرف کافئین اعتیاد آور است و می تواند بر کیفیت خواب شخص اثر بگذارد. هیچ لزومی ندارد که همراه کافئین، قرص یا مکمل غذایی مصرف شود و بهترین منابع حاوی کافئین، قهوه و چای سبز هستند که خود منابع غنی پادزنگ و دیگر مواد مفید برای سلامتی انسان هستند. اگرچه کافئین باعث افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی می شود، اما تمام این موارد مقطعی بوده و قدرت تحمل فرد در برابر اثرات جانبی آن کم خواهد بود.

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments