برای زیبایی لب ها چه کنیم؟ | معرفی بهترین مراکز زیبایی در مشهد

برای زیبایی لب ها چه کنیم؟

برای زیبایی لب ها چه کنیم؟ سوالی که بسیاری از افراد به دنبال پاسخ آن می گردند. خیلی از افراد در مشهد و شهرهای اطراف، به دنبال مراکز زیبایی هستند تا بتوانند به کمک عمل های تزریق ژل، زیبایی لب های خود را چند برابر کنند. در این مقاله، بهترین مراکز زیبایی برای این عمل در مشهد و شهرهای اطراف معرفی شده اند.

چند نوع ژل لب داریم؟

تزریق ژل لب به کمک فیلرها (پرکننده های) مختلفی صورت می گیرد. این فیلرها ممکن است از جنس چربی، کلاژن یا هالورونیک اسید باشند که در ادامه درباره هر یک از آن ها، توضیح مختصری ارائه می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلرهای چربی

وقتی از چربی برای حجیم کردن یا زیبایی لب ها صحبت می کنیم، نباید فراموش کنیم که به عمل خطرناک و پر از عوارض جانبی دست زده ایم. در واقع در طی یک عمل جراحی مشابه با لیپوساکشن، چربی از یک قسمت بدن برداشته می شود و به قسمت های دیگر تزریق می شود. اگرچه لازم است یادآوری شود که تزریق چربی به لب ها امروزه کمتر استفاده می شود.

تزریق لب ها در مشهد
تزریق چربی به لب

فیلرهای کلاژن

کلاژن یک ترکیب پروتئینی است که در بدن به طور طبیعی تولید می شود. بنابراین استفاده از آن خطرات کمتری دارد. اما متاسفانه این نوع از فیلرها ماندگاری کمی دارند و به همین خاطر است که استفاده از آن ها، امروزه محدود شده است.

تزریق ژل لب در مشهد
فیلرهای کلاژن

فیلرهای هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید هم یک ترکیب طبیعی است که در بدن برای حفظ شادابی ماهیچه ها استفاده می شود. فیلرهای هیالورونیک اسید ماندگاری بالایی دارند و می توانند به خوبی برای زیبایی لب ها استفاده شوند.

ژل و فیلر لب
فیلر هیالورونیک اسید

آیا ژل لب عوارض دارد؟

استفاده از فیلرهای موجود در بازار برای تزریق ژل، به طور کلی عوارضی ندارند. اما ممکن است عده ای از افراد به آن ها حساسیت داشته باشند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، اصلا نگران نباشید. شما می توانید با راهنمایی پزشک متخصص، بهترین نوع فیلر را انتخاب کنید.

تزریق ژل لب در بهترین مراکز زیبایی مشهد
عوارض تزریق ژل لب

آیا ژل لب درد دارد؟

بسیاری از فیلرهایی که برای زیبایی لب ها استفاده می شوند، دارای لیدوکائین هستند. لیدوکائین به عنوان یک ترکیب بی حسی موضعی اجازه نمی دهد که شما درد را احساس کنید. البته بعضی از افراد به لیدوکائین حساسیت دارند. اگر شما هم از جمله این افراد هستید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

تزریق ژل لب در نیشابور
تزریق ژل لب بدون درد

آیا ژل لب جذب می شود؟

فرآیند تزریق ژل برای زیبایی لب ها، یک فرآیند همیشگی نیست. بعد از چند ماه باید این فرآیند تکرار شود. برای بعضی از فیلرها،‌ این زمان شش ماهه است. فیلرهای جدید ماندگاری بیشتری دارند و می توانند تا دوازده یا هجده ماه بعد هم باقی بمانند.

آیا ژل لب سرطان زاست؟

موادی که برای تزریق ژل لب به کار می روند، موادی کاملا بی خطر هستند. بنابراین این ادعا که ژل لب سرطان زاست، کاملا غلط است.

تزریق ژل لب در نیشابور
تزریق ژل لب، سرطان زا نیست.

چگونه ژل لب تزریق کنیم؟

وقتی به پزشک متخصص مراجعه می کنید، به کمک سوزن های بسیار نازک، تزریق ژل به لب ها انجام می گیرد. اگر فیلرها خودشان لیدوکائین داشته باشند، نیازی به بی حسی نیست. در غیر این صورت باید قبل از انجام تزریق، بی حسی را دریافت کنید.

برای خوابیدن ورم ژل لب، چه باید کرد؟

بلافاصله بعد از تزریق ژل لب، بهتر است به مدت نیم ساعت روی لب ها یخ بگذارید. یخ به کم شدن ورم لب ها کمک می کند. البته ممکن است این تورم تا چند روز باقی بماند که اصلا نگران کننده نیست.

بعد از تزریق ژل لب
بعد از تزریق ژل لب، ممکن است لب ها ورم کنند

تزریق ژل لب در بارداری

هنوز هیچ مدرک قطعی وجود ندارد که بگوید مواد مورد استفاده در فیلرها، برای بارداری خطرناک هستند. از آن گذشته، تزریق ژل لب به صورت سطحی انجام می شود. اما چون هنوز به قطعیت مشخص نشده است که تزریق ژل لب در دوران بارداری، بی خطر است، بهتر است که انجام آن را تا بعد از پایان بارداری به تعویق بیندازید.

بهترین مراکز تزریق ژل لب در سبزوار
تزریق ژل لب در بارداری

چند مدل تزریق ژل لب داریم؟

برای زیبایی لب ها، ژل های لب به مدل های مختلفی تزریق می شوند. مدل کلاسیک، مدل گرد، مدل عروسکی و انواع دیگر که می توانید هر یک از آن ها را انتخاب کنید. اما نکته ای که باید به آن دقت کنید، این است که مدلی را انتخاب کنید که ترکیب و تناسب صورت شما را به هم نریزد و به اصطلاح به صورت شما بیاید.

مدل های مختلف تزریق ژل لب
مدل های تزریق ژل لب

اینجا کلیک کنید: انواع مدل های تزریق ژل لب

تزریق ژل برای زیبایی لب ها، آری یا نه؟

بسیاری از افراد برای زیباتر شدن و پرحجم شدن لب هایشان از ژل لب استفاده می کنند. اما اگر یکی از شرایط زیر را دارید، نمی توانید تزریق ژل لب را انجام دهید:

  • اگر باردار هستید، دلیل این موضوع در همین مقاله توضیح داده شده است.
  • اگر سابقه ابتلا به تبخال دهانی را دارید. تزریق ژل لب می تواند باعث عود مجدد تبخال شود.
  • اگر سیگار می کشید. سیگار می تواند اثربخشی ژل ها را در زیبایی لب ها کاهش دهد.
  • اگر دیابت دارید.
  • اگر به بیماری هموفیلی مبتلا هستید یا دچار مشکل انعقاد خون هستید.
تزریق ژل لب در مشهد
دیابت مانعی برای تزریق ژل لب

بهترین مراکز زیبایی در مشهد

احتمالا بعد از خواندن این مقاله، پاسخ سوالات خود را درباره تزریق ژل برای زیبایی لب ها گرفته اید. حال وقت آن است که بهترین مراکز زیبایی در مشهد به شما معرفی شود.

بهترین مراکز زیبایی در نیشابور و سبزوار

بسیاری از افرادی که در نیشابور و سبزوار زندگی می کنند، دوست دارند عمل های زیبایی خود را در مشهد انجام دهند. این دو شهر  از لحاظ مسافت، فاصله کمی با مشهد دارند. هم چنین امکانات بیشتر و پزشکان مجرب در مشهد، امکان انتخاب بهتری را برای آن ها فراهم می کند.

کلینک تزریق ژل در مشهد
بهترین مراکز زیبایی در مشهد، نیشابور و سبزوار

برای اینکه بتوانید بهترین مراکز زیبایی را در مشهد و شهرهای اطراف  پیدا کنید، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

اینجا کلیک کنید: معرفی بهترین مراکز زیبایی در مشهد، سبزوار و نیشابور

منابع

منبع

منبع

نگارنده و مترجم: سیمین معروف

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments