تزریق چربی در صورت

هر آنچه که باید درباره تزریق چربی صورت بدانید| تزریق چربی ارزان

تزریق چربی در صورت

با بالا رفتن سن به تدریج از حجم چربی های بدن کاسته می شود و چین و چروک و خطوط متعددی روی صورت به وجود می آید. صورت مهم ‌ترین عضوی است که دستخوش این تغییرات می ‌شود و به همین دلیل اکثر افراد به دنبال راهی برای از بین بردن آثار حاصل از پیری هستند. تزریق چربی در صورت یکی از راه حل هایی است که می تواند به طور موثر به کاهش چین و چروک صورت، از بین بردن بافت اسکار حاصل از آکنه و جوان سازی صورت کمک کند.

برای تزریق چربی در صورت از چربی های بدن خود شما استفاده می شود تا علاوه بر از بین بردن خطوط عمیق صورت، رفع چین و چروک آن، بهبود لاغری صورت و افزایش حجم صورت، صورتی جوان تر و شاداب تر داشته باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چه کسانی می توانند متقاضی تزریق چربی صورت باشند؟

تزریق چربی در صورت
تزریق چربی در صورت

تزریق چربی برخلاف سایر روش های زیبایی مانند تزریق بوتاکس برای جوان سازی صورت با هیچ گونه ریسک بروز واکنش آلرژیک همراه نیست و یک روش ایمن محسوب می ‌شود زیرا پزشک از چربی های بدن خود شما برای این کار استفاده می ‌کند.

اگرچه تزریق چربی به صورت نمی توان روند پیر شدن آن را متوقف کند افزایش حجم صورت با تزریق چربی بدن خود شما می ‌تواند باعث شود صورت شما جوان تر شود و نیاز به روش های جراحی از قبیل لیفت صورت، لیفت ابرو و پیشانی یا سایر انواع عمل های جراحی زیبایی به تاخیر بیافتد.

 بهتر است بدانید که برخی از پزشکان برای افزایش میزان تاثیر عمل های جراحی زیبایی از تزریق چربی هم استفاده می کنند تا نتایج بهتری را به دست بیاورند.

بهترین روش برای آنکه بدانید آیا شما متقاضی مناسبی برای تزریق چربی هستید یا خیر این است که با پزشک خود مشورت کنید تا در این رابطه شما را راهنمایی کند. اگر شما شرایط زیر را دارید بدون شک متقاضی مناسبی برای تزریق چربی خواهید بود:

  • اگر خواستار افزایش حجم صورت خود هستید یا به تزریق عمقی چربی به درون بافت صورت نیاز دارید.
  • در شرایط جسمانی سالم و مناسبی قرار دارید.
  • روی صورت شما آثار حاصل از پیری به وجود آمده است.
  • اهداف واقع گرایانه دارید

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تزریق چربی در اهواز اینجا کلیک کنید.

مراقبت های قبل از تزریق چربی شامل چه مواردی است؟

تزریق چربی صورت یک روش بسیار جامع است که در مقایسه با تزریق فیلر و سایر روش های زیبایی کاربردهای بسیار زیادی دارد. برای تهیه چربی مورد نیاز از لیپوساکشن استفاده می ‌شود تا پزشک بتواند فرایند درمان را شروع نماید.

مراقبت‌ های قبل از تزریق چربی
مراقبت‌ های قبل از تزریق چربی

اگرچه تزریق چربی یک روش غیر جراحی است و معمولاً با بی ‌حسی موضعی انجام می ‌شود در صورتی که پزشک شما بخواهد مقدار زیادی چربی برای افزایش حجم صورت را تهیه نماید علاوه بر بی حسی موضعی از بیهوشی نیز استفاده می ‌کند تا بتواند از طریق لیپوساکشن به استخراج چربی بپردازد.

قبل از انجام تزریق چربی به صورت اقدامات زیر صورت خواهد گرفت:

  • انجام آزمایشات لازم برای بررسی سابقه پزشکی شما
  • مصرف برخی داروهای خاص یا تنظیم کردن دوز داروهای مصرفی
  • پرهیز از استعمال دخانیات
  • اجتناب از مصرف آسپرین و داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی زیرا باعث می شوند ریسک بروز خونریزی افزایش پیدا کند.

تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

نحوه تزریق چربی
نحوه تزریق چربی

معمولاً تزریق چربی صورت به عنوان یک عمل سرپایی در نظر گرفته می شود که تحت بی حسی موضعی انجام خواهد شد. معمولا انجام این روش حدود ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت و گاهی اوقات کمی بیشتر طول می کشد و این مسئله به شرایط شما، حجم چربی مورد نیاز برای تزریق، و روش های دیگری که قرار است در کنار تزریق چربی انجام شود بستگی دارد.

برای تزریق چربی پزشک از نقاط مختلف بدن از قبیل ران یا شکم به جمع آوری چربی می ‌پردازد. پس از آنکه چربی مورد نیاز از ناحیه دهنده جمع آوری شد و تحت شرایط خاص ناخالصی های آن از بین رفت برای تزریق آماده می شود. فرایند خالص کردن چربی استخراج شده از طریق دستگاه سانتریفیوژ انجام می شود و به این ترتیب چربی جمع آوری شده آماده می شود. سپس پزشک از طریق یک سوزن مخصوص آن را به درون نقاط مورد نظر صورت تزریق می کنند.

نتایج حاصل از تزریق چربی کی قابل مشاهده است؟

نتایج حاصل از تزریق چربی
نتایج حاصل از تزریق چربی

شما می توانید پس از اتمام کار پزشک شاهد نتایج به دست آمده باشید. البته این احتمال وجود دارد که به علت تورم حاصل از تزریق، موضعی که تحت درمان قرار گرفته است متورم باشد. به تدریج و با گذر زمان تورم ایجاد شده از بین می رود و معمولاً شما می توانید پس از ۳ تا ۴ ماه شاهد نتایج نهایی به دست آمده باشد.

پس از گذشت این بازه زمانی ممکن است به علت متابولیسم بدن مقداری از بافت چربی تزریق شده از بین برود. به طور کلی نیمی از چربی تزریق شده طی مدت ۳ تا ۶ ماه توسط بدن جذب می شود که شما می توانید مجدد برای تزریق چربی و کسب نتایج دلخواه به پزشک خود مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی صورت در دوران بهبود شامل چه مواردی است؟

پس از تزریق چربی شما می توانید فعالیت های روزمره خود را فوراً پس از درمان از سر بگیرید و هیچ گونه ممنوعیتی از این لحاظ وجود ندارد. تورم، کبودی یا قرمزی در محل تزریق چربی طبیعی است پس انتظار آن را داشته باشید اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چراکه طی مدت یک یا دو هفته تورم ایجاد شده برطرف خواهد شد. ممکن است دوران بهبود با توجه به این که از لیپوساکشن استفاده شده است کمی طولانی تر باشد.

در طول دوران بهبود باید از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید اجتناب کنید و هنگامی که می ‌خواهید از منزل خارج شوید از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده کنید.

آیا تزریق چربی خطر دارد؟

مراقبت های بعد از تزریق چربی
مراقبت های بعد از تزریق چربی

همه روش های زیبایی با خطرات خاص خود همراه هستند و تزریق چربی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخی از عوارض جانبی حاصل از تزریق چربی به شرح زیر می باشند:

  • بروز عفونت
  • تشکیل کیست های چربی
  • خون ریزی متابولیسم چربی
  • آب آوردن زیر پوست
  • تغییر دائمی رنگ پوست ناشی از کبودی و تورم و کبودی

جالب است بدانید که از تزریق چربی برای افزایش حجم سینه ها، دست ها، تزریق چربی در  باسن، رفع گودی زیر چشم و افزایش حجم گونه و لب نیز استفاده می شود.

قیمت تزریق چربی به صورت چقدر است؟

تزریق چربی جز روش ‌های زیبایی محسوب می ‌شود و به همین دلیل تحت پوشش بیمه قرار ندارد و آزاد حساب می شود. هزینه تزریق چربی به عوامل متعددی بستگی دارد به عنوان مثال تعداد نقاطی که قرار است درمان شود، حجم چربی مورد نیاز برای تزریق، مهارت و تخصص پزشک و استفاده از سایر روش های زیبایی در کنار تزریق چربی. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با پزشک خود مشورت کنید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنید.

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments