اشتیاق مردان برای تمیزی و آراستگی

آراستگی ظاهر

با توجه به تحقیقات انجام شده اخیر توسط مشاوره خدمات بازاریابی،  سهم مردان بریتانیایی از محصولات آرایشی و زیبایی در حدود 71 پوند و ارزش سهم خانم های بریتانیایی از محصولات زیبایی 203 پوند است.

در این مطالعه همه جانبه محققان درصدد بررسی رفتار مصرف کنندگان و اشتیاق آنها برای زیبایی و تمیزی و آراستگی بودند و در نهایت به شناسایی پنج گروه مختلف از مصرف کنندگان بر خوردند: اشخاص متعصب، اشخاص متعهد، اشخاص کنجکاو، افراد جذاب و ملبس به لباس مناسب. مطالعات نشان می دهد 20 درصد آقایان جزء گروه اول و دوم دسته بندی شدند؛ بدین معنی است که این دسته از آقایان در خرید محصولات زیبایی وسواس و دقت خاصی به خرج می دهند و جز مواردی که مورد تایید متخصصین پوست و زیبایی است، بدون تحقیقات لازم  اقدام به مصرف محصولی جدید نمی کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

زیبایی ظاهر در مردان

هنگامی که زمان تصمیم گیری برای خرید محصولات آرایشی و زیبایی و حتی نظافت می رسد، بازاریابی مهمترین محرک اصلی برای جلب نظر مشتریان مرد است؛ 40 درصد از آقایان اظهار داشتند زمانی که صحبت از خرید محصول جدید آرایشی  زیبایی به میان می آید، نام برند تجاری محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و  برای 18 درصد از آقایان، تنها استفاده از تستر (tester )  و امتحان کردن  آن پیش از خرید محصول کافی است.

جذابیت در مردان

در کنار جمعیت عظیمی از خریداران خانم محصولات آرایشی و زیبایی، امروزه برندهای تجاری شناخته ای شده برای مشتریان آقا به بازار رقابت ارائه شده است. امروزه تمیزی و آراستگی مردان کاملا در جوامع پذیرفته شده است. بسیاری از افراد به دنبال ظاهر زیبا هستند و به شیک پوشی خود می بالند. آقایان تمایل دارند که سهم قابل توجهی از درآمد خود را صرف خرید محصولات زیبایی معتبر کرده تا از ظاهری زیبا و و جذاب برخوردار باشند.

 

منبع:

http://professionalbeauty.co.u

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

er]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments