آر اف فرکشنال در قزوین

آر اف فرکشنال در قزوین| بهترین کلینیک زیبایی در قزوین+فیلم

آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال یک انقلاب عظیم در عرصه زیبایی محسوب می ‌شود که به طرز قابل توجهی باعث سفت شدن پوست شما می شود و علائم و نشانه های حاصل از بالا رفتن سن را از بین می برد. شما می توانید به کمک این روش خلاقانه به ترمیم و بهبود وضعیت پوست خود بپردازید.

ترکیبی از آر اف ( رادیو فرکانسی) و میکرونیدلینگ باعث به وجود آمدن یک واکنش قوی ترمیم کننده طبیعی در پوست می شود که سفتی پوست، بازسازی سلول ها و تولید کلاژن را به دنبال خواهد داشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در صورتی که از این روش عالی برای برطرف کردن خطوط ریز و چین و چروک صورت یا شلی پوست استفاده شود نتایج بسیار خوبی به دست خواهد آمد. نتایج مطلوب شما به سه جلسه درمان با روش خلاقانه نیاز خواهید داشت که باید ۴ هفته بین هر دو جلسه درمانی فاصله زمانی وجود داشته باشد.

مزایای آر اف فرکشنال شامل چه مواردی است؟

آر اف فرکشنال
آر اف فرکشنال

یکی از بهترین مزایای آر اف فرکشنال به موضوع سفت کردن پوست و جوان سازی آن ارتباط دارد و آر اف می تواند به شما پوستی سفت و جوان هدیه بدهد و خطوط و چین و چروک صورت را از بین ببرد و در همان حین بافت پوست را نیز بهبود ببخشد.

بافت اسکار و خطوط حاصل از کشیدگی پوست را کاهش می دهد هنگامی که بدن شروع به تولید کلاژن جدید می کند پوست سالم تر و سفت تر و جوان تر خواهد شد و به طرز قابل توجهی بافت اسکار روی آن کمتر به چشم خواهد آمد و منافذ پوست را کوچک می کند. اکثر افرادی که آر اف می کنند طی مدت ۲ تا ۵ جلسه شاهد کوچک شدن منافذ باز پوست خود خواهند بود.

چگونه آر اف فرکشنال باعث جوان سازی صورت می شود؟

آر اف فرکشنال یک روش عالی و بی نظیر برای جوانسازی و رفع شلی پوست است. در این روش حیرت انگیز با تولید گرما درون لایه های فوقانی پوست، بافت قدیمی کلاژن و رشته های الاستین با دقت بالا و به شیوه کنترل شده از بین می روند و در همین حین میکرونیدلینگ با ورود به درون سلول های پوست آنها را تحریک می کند به ترمیم پوست بپردازند و کلاژن و الاستین تولید کنند.

پس از آنکه این سلول ها به تولید کلاژن جدید پرداختند پوست سالم تر و جوان تر به نظر می ‌رسد و بافت آن بهبود پیدا می ‌کند و به این ترتیب بافت اسکار کمی روی سطح پوست قابل مشاهده خواهد بود.

آیا آقایان نیز می توانند از آر اف برای جوان سازی صورت خود استفاده کنند؟

این روزها تب زیبایی در میان همه افراد افزایش پیدا کرده است و آقایان نیز از این قافله عقب نمانده اند. آقایان نیز می توانند همانند خانم ‌ها تحت درمان با آر اف قرار بگیرند و ضمن جوان سازی صورت خود از مزایای آن بهره مند شوند.

از دستورات پزشک پیروی کنید تا نتیجه خوبی را به دست بیاورید

در صورتی که شما از همه دست نکاتی که توسط پزشک توضیح داده شده است پیروی کنید می توانید شاهد نتایج عالی از آر اف فرکشنال باشید.

جوانسازی صورت
جوانسازی صورت

یکی از نکات مهم قبل از آر اف این است که حداقل به مدت دو هفته قبل از درمان با این روش عالی از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید یا استفاده از سولاریوم خودداری کنید. به هیچ عنوان قبل از درمان با آراف از وکس یا اسکراب استفاده نکنید.

پس از درمان نیز باید با استفاده روزانه از محصولات آب رسان و استفاده از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی ۵۰ یا بالاتر از پوست خود مراقبت کنید تا دچار عوارض پس از آر اف نشوید.

حداقل به مدت دو روز پس از آر اف از انجام دادن تمرینات ورزشی سنگین یا شنا کردن در استخری که به آب آن کلر اضافه شده است خودداری کنید. رعایت کردن همه این نکات به شما برای کسب نتایج عالی از درمان با آر اف کمک خواهد کرد.

سوالات متداول درباره آر اف فرکشنال

از آر اف برای درمان چه نقاطی می توان استفاده کرد؟

می ‌توان از این انقلاب عظیم در عرصه زیبایی برای درمان صورت و گردن، خط دکلته و دست ها استفاده کرد، تا علاوه بر از بین بردن علائم و نشانه های حاصل از بالا رفتن سن به برطرف کردن شلی پوست این نواحی نیز پرداخت.

کاربرد آر اف فرکشنال

البته می توان از این روش حیرت انگیز برای کاهش علائم و نشانه های پیری در سایر نقاط بدن نیز استفاده کرد. درمان کامل صورت محبوب ترین نقطه ای است که از آر اف برای درمان و جوان سازی آن استفاده می شود اما نمی توان از آر اف برای لب ها و پلک ها استفاده کرد.

همان طور که می دانید همه روش های زیبایی با عوارض جانبی موقتی همراه هستند و آر اف نیز از این قاعده جدا نیست. معمولاً شما پس از درمان با آر اف تا چند ساعت دچار قرمزی پوست خواهید شد که طی مدت کوتاهی برطرف می گردد.

مجدداً تکرار می کنیم که حداقل به مدت یک هفته از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید اجتناب کنید. شما می توانید برای کاهش قرمزی و تورم پوست از اسپری آب خنک برای تسکین التهاب پس از درمان استفاده کنید. معمولاً نیازی به استفاده از کمپرس سرد نیست چرا که قرمزی پوست به طور طبیعی پس از چند ساعت کاملا از بین می رود. در صورتی که از اسپری آب سرد استفاده می کنید اطمینان حاصل نمایید که آب تمیز است و هیچ گونه آلودگی ندارد.

چه مدت پس از درمان با آر اف می توان شاهد نتایج به دست آمده بود؟

در برخی از روش های زیبای مدتی طول می کشد تا نتایج به دست آمده برای فرد متقاضی درمان قطعی و اطرافیان او قابل مشاهده باشد. در آر اف نیز شما می توانید پس از دو هفته شاهد نتایج کسب شده باشید با این حال برخی از افراد می ‌توانند تغییر را در پوست خود احساس نمایند. به طور کلی نتایج نهایی پس از سه ماه به دست می آید و شما تغییرات مهمی را در پوست خود احساس می ‌کنید.

آیا می توان پس از آر اف آرایش کرد؟

اگرچه دوران بهبود در این روش کوتاه است معمولاً پزشکان توصیه می کنند که تا یک روز پس از درمان با این روش خلاقانه از استفاده از هرگونه لوازم آرایش خودداری کنید و به پوست خود اجازه دهید تا نفس بکشد و از سوی دیگر ریسک بروز عوارض جانبی به حداقل برسد.

آر اف فرکشنال در قزوین

آر اف فرکشنال در قزوین
آر اف فرکشنال در قزوین

همان طور که تا کنون متوجه شده اید آر اف یک روش عالی در عرصه زیبایی است که می ‌تواند باعث جوان سازی پوست شما شود و علائم و نشانه های پیری روی سطح پوست را برطرف نماید.

از آنجایی که همه افراد دوست دارند همیشه زیبا و جوان به نظر برسند آر اف را به عنوان یک روش عالی و بی نظیر برای جوان سازی پوست به شما پیشنهاد می کنیم. ما در مراکز زیبایی خود با به کارگیری بهترین متخصصان و جدیدترین روش های زیبایی به شما کمک می کنیم که همیشه زیبا و جوان به نظر برسید.

منتظر حضور سبز شما هستیم.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments