کاشت پروتز گونه

کاشت پروتز گونه| قیمت پروتز گونه چقدره؟| بهترین متخصص کاشت پروتز گونه

کاشت پروتز گونه

کاشت پروتز گونه به بهبود حجم و حالت بخش میانی صورت کمک می ‌کند و افرادی که ساختار گونه آنها ضعیف است یا گونه های صاف و بدون برجستگی دارند یا به علت بالا رفتن سن و تحلیل رفتن گونه از ظاهر خود راضی نیستند می توانند از مزایای پروتز گونه بهره مند شوند و به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنند.

ساده بودن عمل جراحی برجسته کردن گونه و پایین بودن قیمت ایمپلنت گونه باعث شده است که این عمل جراحی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. از سال ۱۹۵۶ ایمپلنت های استخوانی گونه مورد استفاده قرار می گیرد و یک گزینه عالی و موثر و ایمن برای بهبود حالت گونه محسوب می شود. این ایمپلنت ها از مواد سنتی تیک مختلفی ساخته می شوند که نسبتاً ظاهر سخت تا نرمی دارند. این نوع ایمپلنت ها در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند و در اکثر موارد پس از ارزیابی کامل صورت فرد ساخته و طراحی می شوند تا با همه اجزای صورت او مطابقت داشته باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاشت پروتز گونه

برخی از انواع ایمپلنت های گونه مانند ایمپلنت های سیلیکونی با بافت صورت پیوند می خورد و می توان بعدها اقدام به خارج کردن آنها نمود. سایر انواع ایمپلنت های استخوانی گونه از قبیل ایمپلنت های هیدروکسیل آپاتیت با بافت طبیعی استخوان پیوند می خورند و به یک بخش از ساختار گونه تبدیل خواهد شد.

جراحی پروتز گونه

هنگامی که ایمپلنت گونه در کنار سایر عمل های جراحی پلاستیک صورت از قبیل لیفت صورت، لیفت ابرو، رینوپلاستی یا لیفت پلک انجام می شود می توان از طریق برش هایی که در صورت برای این عمل های جراحی انجام شده است اقدام به کاشت پروتز گونه نمود.

در مواردی که به غیر از کاشت پروتز گونه هیچ عمل جراحی دیگری انجام نمی شود برش های کوچکی درون دهان یا پلک پایین ایجاد خواهد شد و پروتز از طریق آنها روی گونه قرار می گیرد. سپس جراح از بخیه برای بستن بروش های ایجاد شده استفاده می کند و در صورتی که بخیه ها جذبی نباشند پس از ۱۰ روز اقدام به کشیدن آنها خواهد کرد.

عوارض و خطرات کاشت پروتز گونه

اگر چه ریسک بروز عوارض و خطرات کاشت پروتز گونه نادر است همواره احتمال بروز آنها وجود دارد. یکی از خطرات اولیه در خصوص کاشت پروتز گونه به مسئله واکنش آلرژیک به داروی بی حس کننده مربوط است که در طول جراحی مورد استفاده قرار گرفته است.

اگر شما از دخانیات استفاده می کنید باید بدانید که ارتباط مستقیمی بین عوارض بیهوشی و مصرف تنباکو وجود دارد به همین دلیل ترک کردن محصولات حاوی تنباکو قبل از جراحی اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که از داروهای ضد افسردگی استفاده می کنید حتما به پزشک خود اطلاع دهید تا اقدامات لازم را انجام دهد.

کاشت پروتز گونه

برخی از عوارض جانبی پس از جراحی کاشت پروتز گونه عبارت است از بروز عفونت که می ‌توان به کمک داروهای آنتی بیوتیک به درمان آن پرداخت، قرار دادن پروتز گونه به صورت نامناسب که باعث عدم تقارن گونه ها خواهد شد به نحوی که گاهی اوقات انجام جراحی دوم برای اصلاح این مشکل ضروری است.
اگر قصد انجام جراحی کاشت پروتز گونه را دارید و دوست دارید که ریسک عوارض پس از جراحی را به حداقل برسانید بهترین و تنها کاری که می ‌توانید انجام دهید این است که در انتخاب جراح پلاستیک خود دقت کافی داشته باشید و به تحقیق بپردازید.

قیمت پروتز گونه

قیمت پروتز گونه عامل مهمی است که می ‌تواند در تصمیم شما برای کاشت پروتز و مراجعه به پزشک تاثیر بگذارد. هزینه برجسته کردن گونه به کمک ایمپلنت در نقاط مختلف یکسان نیست و به عوامل متعددی از قبیل موقعیت فیزیکی مطب پزشک، تخصص و مهارت او و مواردی از این قبیل بستگی دارد.

آزمایشات لازم قبل از عمل و عکس برداری از صورت نیز در تعیین هزینه کاشت ایمپلنت گونه تاثیر دارند. معمولاً در مواردی که جراحی کاشت پروتز گونه در کنار سایر عمل های جراحی پلاستیک صورت انجام شود هزینه کمتری به شما تحمیل خواهد شد.

چه کسانی می توانند از پروتز گونه استفاده کنند؟

علاوه بر اهداف زیبایی و برجسته کردن گونه ها می توان از پروتز گونه برای افرادی که صورت آنها آسیب دیده است به عنوان مثال دچار سوختگی شده استفاده کرد. در این شرایط پیوند پوست به یک گزینه روی میز تبدیل می ‌شود اما گاهی اوقات به علت ناکافی بودن پوست برای پیوند امکان انجام چنین کاری وجود ندارد که در این حالت می توان از پروتز گونه بهره گرفت.

برخی از افرادی که به علت تصادف یا سایر انواع آسیب ها، صورت آنها دچار بد شکلی شده است نیز می توانند متقاضی درمان با پروتز گونه باشند. در برخی موارد که صورت به علت اختلال پزشکی از قبیل رشد تومور از بین رفته است پس از خارج کردن تومور چندین بافت اسکار روی پوست باقی می ماند و ظاهر نامطلوبی را به وجود خواهد آورد که می توان در این افراد اقدام به کاشت ایمپلنت گونه کرد تا ظاهر صورت آن‌ها بهتر شود.

تزریق فیلر برای برجسته کردن گونه

 

تزریق فیلر به گونه برای برجسته کردن آن یک روش کم تهاجمی است که قیمت مناسبی دارد. معمولاً از ژل هیالورونیک اسید برای افزایش حجم گونه ها استفاده می شود و به درون موضع مورد نظر تزریق می گردد. در برخی موارد نیز از تزریق چربی برای این کار استفاده می ‌شود که معمولاً ادعا می شود نتایج حاصل از تزریق چربی پایدارتر است اما در نهایت ژل و چربی به طور کامل جذب می ‌شوند و ممکن است نیاز به تزریق مکرر باشد.

اگرچه تزریق فیلر یک روش محبوب برای افزایش حجم گونه است طبق اظهارات انجمن جراحان پلاستیک آمریکا جراحی کاشت پروتز گونه از سال ۲۰۱۱ در مقایسه با سال‌ های گذشته افزایش قابل توجهی داشته است چرا که تعداد زیادی از خانم ها قصد دارند با این روش آثار حاصل از بالا رفتن سن خود را از بین ببرند و صورت شان را جوان کنند.

کاشت پروتز گونه
امروزه ایمپلنت ها ظاهر طبیعی تری دارند و معمولاً جراحان از کامپیوتر برای اسکن ساختار اسکلتی صورت افراد استفاده می کنند تا بتوانند از یک ایمپلنت متناسب با شرایط صورت آنها استفاده نمایند. یکی از مزایای عالی کاشت ایمپلنت گونه این است که نتایج حاصل از آن دائمی است و عوارض جانبی مرتبط با آن بسیار نادر است.

از آنجایی که ایمپلنت ها زیر عضله درون دهان قرار داده می شوند حالت طبیعی تری دارند و مهمتر از همه آنکه که باعث ایجاد بافت اسکار روی پوست نخواهند شد. در این نوع عمل جراحی از بیهوشی عمومی استفاده می ‌شود و دوران بهبود پس از جراحی نیز حدود دو هفته طول می کشد و پس از آن فرد می تواند از ظاهر جدید گونه خود لذت ببرد. نکته جالبی که در خصوص این نوع ایمپلنت ها وجود دارد این است که در صورتی که فرد از ظاهر جدید خود راضی نباشد و یا بنا به هر دلیلی گونه خود را دوست نداشته باشد می تواند به پزشک مراجعه کند و اقدام به خارج کردن آن نماید.
اگر شما قصد برجسته کردن گونه خود را دارید و از ظاهر گونه خود راضی نیستید می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی ما از خدمات مربوط به کاشت پروتز گونه و سایر موارد مشابه بهره مند شوید و به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. حتی آقایان نیز می توانند برای بهبود حالت صورت خود اقدام به کاشت پروتز گونه نمایند.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

1.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments