کاربرد میکرونیدلینگ

کاربرد میکرونیدلینگ چیست؟ | درمان میکرونیدلینگ | بخش اول

کاربرد میکرونیدلینگ چیست؟ | درمان میکرونیدلینگ | بخش اول

کاربرد میکرونیدلینگ برای جوانسازی و پاکسازی پوست است. میکروندیلینگ یکی از جدیدترین و بهترین روش های درمان زیبایی برای ترمیم پوست و به ویژه پوست صورت است. این درمان به عنوان آلترناتیوی برای درمان های زیبایی پوست دیگر از جمله میکرودرم ابریژن و هیدرودرم شناخته می شود.

کاربرد میکرونیدلینگ
کاربرد میکرونیدلینگ

بر خلاف دیگر روش های جوانسازی پوست ،میکرونیدلینگ به جای تراشیدن و لایه برداری، مستقیما پوست را تحت تاثیر می دهد تا بتواند کلاژن جدید تولید کرده و پوست عملا خود را بازسازی کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این روش درمانی نوین و مدرن، جزو کم ضررترین و کم عوارض ترین، و در عین حال موثر ترین و بهترین روش های درمان زیبایی پوست به شمار می رود. میکرونیدلینگ همچنین یکی از روش های درمانی تازه وارد در ایران به شمار می رود و مراکز زیادی خدمات آن را انجام نمی دهند.(کاربرد میکرونیدلینگ)

اما همین تازه وارد بودن باعث شده تا برخی از مراکزی که اقدام به ارائه ی خدمات میکرونیدلینگ می کنند، از دستگاه های قدیمی و کم کیفیت استفاده کنند. به یاد داشته باشید، انجام نامناسب این روش درمانی ، به جای بهبود شرایط می تواند آسیب های جدی به پوستتان وارد کند.

همچنین دستگاه های غلطک پوستی خانگی برای میکرونیدنگ وجود دارند که البته هرگز تاثیر درمانی مراکز حرفه ای را ندارند. برای نتیجه گرفتن از این درمان بهتر است یک مرکز درمانی معتبر پیدا کنید و به یک متخصص ماهر اعتماد داشته باشید.

مرکز زیبایی برکه با دراختیار داشتن بهترین و جدیدترین دستگاه های میکرونیدلینگ، یکی از بهترین مراکز درمان میکرونیدلینگ در تهران است. برکه با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای، دارای گواهینامه ی رسمی بوده و آماده ی ارائه ی خدمات میکرونیدلینگ تضمینی و مطمئن به هموطنان عزیز می باشد. سابقه ی طولانی برکه به عنوان یکی از اولین مراکز میکرونیدلینگ در تهران ، نیز گویای صحت تضمین کیفیت کار آن است. شما هم اکنون می توانید برای تماس و تعیین وقت مشاوره و درمان اینجا را کلیک کنید.

پیش از هرگونه تصمیم گیری و اقدام برای میکرونیدلینگ بهتر است کمی بیشتر با این درمان آشنا شوید. برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر در رابطه با درمان میکرونیدلینگ با ما همراه باشید. (کاربرد میکرونیدلینگ)

اطلاعت موردی

درباره میکرونیدلینگ:

  • میکرونیدلینگ یک درمان زیبایی پوست است که از سوزن های کوچک برای نفوذ به داخل پوست استفاده می کند.
  • هدف این درمان تحریک پوست برای تولید کلاژن جدید، و در نتیحه ایجاد بافت پوستی نرمتر، لطیف تر، صاف تر و خوش رنگ تر است.
  • میکرونیدلینگ بیشتر روی پوست صورت انجام می شود و می تواند عارضه هایی همچون اسکار، جوش، و منافذ بزرگ پوستی را درمان کند.

امنیت درمان میکرونیدلینگ:

  • میکرونیدلینگ یک درمان غیر تهاجمی است، بدون نیاز به هیچگونه تخریب و آسیب پوستی.
  • میکرونیدلینگ برای اکثر افرادی که در شرایط سلامتی عمومی مناسبی هستند، درمانی ایمن است.
  • این روش درمانی برای افرادی که از داروهای ضد آکنه استفاده می کنند یا برای خانم هایی که باردار هستند مناسب نیست.
  • تا چند روز پس از عمل، قرمزی و سوزش جزئی را تجربه خواهید کرد.

راحتی درمان میکرونیدلینگ:

  • مدت زمان آماده سازی و زمان اجرای عمل حدودا دو ساعت طول می کشد.
  • تنها یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک یا جراح زیبایی می تواند این عمل را انجام دهد. البته برخی مراکز زیبایی هم هستند که خدمات میکرونیدلینگ را انجام می دهند، اما بهتر است برای این عمل به یک پزشک متخصص اعتماد کنید، تا یک فرد غیر حرفه ای.
  • برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن است حداقل به چهار جلسه ی درمانی یا بیشتر نیاز داشته باشید.

هزینه میکرونیدلینگ:

  • هزینه ی میکرونیدلینگ به بزرگی ناحیه ای از پوست که می خواهید آن را درمان کنید، بستگی دارد. همچنین شرایط پوستی و سلامت فرد نیز در تعیین قیمت موثرند.
  • هزینه ی میکرونیدلینگ تحت پوشش بیمه نیست.

اثر بخشی میکرونیدلینگ:

  • میکرونیدلینگ برای درمان زخم های جزئی ناشی از آکنه، زخم، و پیری موثر است. به احتمال زیاد پوست را روشن تر و ملایم تر نیز خواهد کرد.
  • نتایج ایده آل تنها پس از چند جلسه ی درمانی به دست می آید.
  • انجام میکرونیدلینگ در مراکز معتبر بسیار مؤثرتر از استفاده از غلطک های پوستی خانگی است.
کاربرد میکرونیدلینگ
کاربرد میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ یک درمان زیبایی غیر تهاجمی است که برای درمان عارضه های پوستی از طریق تولید کلاژن، استفاده می شود. همچنین به عنوان درمانی برای القاء کلاژن نیز شناخته می شود. این درمان ممکن است به کسانی که به دنبال کاهش زخم های آکنه و کاهش نشانه های افتادگی و چروک پوست هستند کمک کند.

میکرونیدلینگ همچنین برای درمان علائم پیری و چروک های ناشی از عمل هایی مانند عمل چشم یا ماه گرفتگی مورد استفاده قرار می گیرد. میکرونیدلینگ برای جلوگیری از ریزش مو مناسب نیست، هرچند باعث تولید کلاژن می شود و کلاژن در رشد مو تاثیر دارد. (کاربرد میکرونیدلینگ)

اگر در شرایط سلامت مناسبی هستید و  نگرانی های خاصی درمورد پوستاتن دارید که با درمان های خانگی یا سایر روش های درمان پوستی مانند میکرودرم، برطرف نشده اند، ممکن است کاندید مناسبی  برای انجام درمان میکرونیدلینگ باشید. (کاربرد میکرونیدلینگ)

میکرونیدلینگ همچنین ممکن است آخرین گزینه ی درمانی پیش از اقدام به عمل جراحی برای رفع علائم پیری و عارضه های دیگر باشد. سعی کنید بیشتر در مورد میکرونیدلینگ اطلاعات کسب کنید و با پزشک پوستتان مشورت کنید تا ببینید آیا میکرونیدلینگ برای شما مناسب هست یا خیر. (کاربرد میکرونیدلینگ)

فیلم میکرونیدلینگ

برای آگاهی بیشتر با فرآیند درمانی میکرونیدلینگ، و رفع هرگونه نگرانی در مورد اینکه در روند درمان چه اتفاقی می افتد، بهتر است در صورت امکان فیلم میکرونیدینگ را تماشا کنید. شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت به این فیلم ها دسترسی داشته باشید.

فرق مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ

این دو درمان جز در میزان و عمق نفوذ سوزن ها در سطح پوست، تفاوت چشمگیری ندارند. به دلیل عمق نفوذ کمتر مزونیدلینگ، این درمان هم کم اثر تر است و البته عوارض جانبی کمتری نیز نسبت به میکرونیدلینگ دارد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

مراکز درمانی

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments