چین و چروک های پوستمان را چطوری از بین ببریم؟ تزریق فیلر در مرکز لیزر و زیبایی برکه

چین و چروک ها ی پوستمان را چطوری از بین ببریم؟ تزریق فیلر در مرکز لیزر و زیبایی برکه

چین و چروک های پوستمان را چطوری از بین ببریم؟ تزریق فیلر در مرکز لیزر و زیبایی برکه

چین و چروک های پوستمان را چطوری از بین ببریم؟ تزریق فیلر در مرکز لیزر و زیبایی برکه

تزریق کلاژن  صورت شما را پرتر و ظاهر آن را صاف تر می کند. اگر چه کلاژن یکی  از شناخته شده ترین مواد پرکننده است ، بسیاری مواد پرکننده دیگر نیز وجود دارد.   پزشکان حتی می توانند از پوست خود شما ، از جمله چربی بدن و مواد مصنوعی برای از بین بردن چروک ها استفاده کنند. در این مقاله یک توضیح دقیق از نحوه کار کلاژن را می خوانید  و به دنبال آن یک لیست از سایر پرکننده های تزریقی که ممکن است پزشک به شما توصیه کند.

از بین بردن چروک ها با کلاژن

برای اینکه بدانید کلاژن برای جوان نگه داشتن پوست شما چه می کند ، ابتدا باید پوست خود را بشناسید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پوست شامل سه لایه است :

  • اپیدرم ،
  • درم ،
  • بافت زیر جلدی (hypodermis).

لایه بالایی که به عنوان اپیدرم شناخته می شود  از دست رفتن آب از سلول ها و بافت ها را کنترل می کند.  بدون این مانع حفاظتی ، بدن به سرعت دچار کم آبی می شود.

لایه دوم یا درم درست زیر اپیدرم است. درم ، اگر چه حاوی رگ های خونی ، اعصاب و فولیکول های مو است ، عمدتاً از یک پروتئین به نام “کلاژن” تشکیل شده است. این پروتئین  شبکه ای از فیبر ها است که چارچوبی برای رشد سلول ها و عروق خونی ایجاد می کند. از آنجا که کلاژن جزء اصلی درم است ، به عنوان ساختار پشتیبانی برای پوست عمل می کند.

Hypodermis یا بافت زیر جلدی  یک لایه از بافت چربی و بافت همبند است که شامل عروق و عصب های بیشتری است. همچنین  غدد عرقی ، چربی و سلول های کلاژن در این لایه قرار گرفته اند.  Hypodermis  مسئول کنترل دمای بدن و محافظت از اندام های داخلی حیاتی بدن شما است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

چرا چین و چروک ها بر روی پوست ظاهر می شود؟

در پوست های جوان ، فرم کلاژن بی نقص است و به همین دلیل پوست مرطوب و انعطاف پذیر است.   این کلاژن است که پوست ما را نسبت به قرار گرفتن در معرض روزمره محیط زیست مقاوم می کند.   اما  با گذشت زمان این ساختار حمایتی تضعیف می شود و خاصیت الاستیکی پوست کمتر می شود.  پوست شروع به از دست دادن تُن خود کرده و تولید کلاژن به تدریج کاهش پیدا می کند.    هر زمانی که شما لبخند بزنید ، اخم کنید و یا چشم های خود را ریز کنید ، بر روی کلاژن موجود در پوست خود فشار وارد می کنید.  تأثیر این حرکات باعث جمع شدن پوست در این مناطق است و در نتیجه چین و چروک های صورت ظاهر می شوند.

 

فیلر کلاژن چگونه کار می کند؟

چین و چروک های پوستمان را چطوری از بین ببریم؟ تزریق فیلر در مرکز لیزر و زیبایی برکه

تزریق کلاژن طبیعی به عنوان پرکننده پوست را احیا می کند و چین و چروک ها را از بین می برد. زیبایی طبیعی را به پوست شما باز می گرداند.  زیرا با تزریق کلاژن طراحی و ساختار صورت شما بازسازی می شود.

کلاژن حتماً باید فقط توسط یک پزشک متخصص و آموزش دیده به پوست شما تزریق شود.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه تزریق ژل و فیلر و لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

نتیجه تزریق فیلرهایی مانند کلاژن چیست؟

قبل از تزریق فیلر کلاژن ، ممکن است یک تزریق کوچک برای بی حسی موضعی به منظور بی حس کردن ناحیه تحت درمان دریافت کنید. احتمال وجود کبودی کمی نیز پس از تزریق  وجود دارد و ممکن است عوارضی از قبیل تورم ، قرمزی و حساسیت را در اطراف محل درمان تجربه کنید.

این مهم است که قبل از تزریق فیلر با پزشک معالج خود صحبت کنید و به او بگویید که از درمان چه انتظاراتی دارید.    شما می توانید اولویت بندی مناطق مورد نظر صورت خود را که مایل هستید درمان شوند را با پزشک در میان بگذارید.  همچنین در مورد  تعداد درمان مورد نیاز و هزینه های آن سؤال کنید.

لازم است بدانید که تزریق پرکننده در یک منطقه فقط چروک های همان قسمت را از بین می برد و سایر چروک ها باقی می مانند.  مثلاً اگر برای از بین رفتن خطوط لبخند فیلر تزریق می کنید انتظار نداشته باشید که خطوط اطراف لب ها هم از بین بروند.  باتوجه به نوع فیلری که تزریق کرده اید ، درمان خود را ادامه دهید تا پوست صورت تان صاف و بدون چروک شود.

 

اندازه فیلر یا کلاژن مورد نیاز چگونه تعیین می شود؟   

تعیین اندازه مورد نیاز فیلرها و کلاژن بستگی به نوع پرکننده دارد. درست مانند کلاژن طبیعی ، کلاژن جایگزین شده هم پس از مدت زمان خاصی شروع به کم شدن می کند در نهایت از بین می رود. برای تداوم نتایج درمان ممکن است نیاز به تزریق کلاژن دو تا چهار بار در سال داشته باشید.

 

از کجا بدانیم که تزریق فیلر برای ما مناسب است؟   

هنگام مراجعه به پزشک شما و دکتر تان در مورد سابقه پزشکی و مناطقی که می خواهید با پرکننده های تزریقی تحت درمان قرار گیرند ، صحبت خواهید کرد.  تزریق برای برخی از خطوط خاص و زخم ها یا بیماری های خاص پزشکی مناسب نیست.  بسیار مهم است که در مورد روش تزریق پرکننده و نتایج آن با پزشک خود مشورت کنید و اطلاعات کافی داشته باشید.

اگر شما و پزشک تان به این نتیجه رسیدید که تزریق فیلر برای شما  مناسب است ، ممکن است پزشک کار خود  را با یک آزمایش پچ بر روی پوست ساعد دست شما شروع کند تا تعیین کند که آیا به مواد فیلر مورد استفاده حساس هستید یا خیر. شما باید به مدت بیش از یک دوره چهار هفته ای مراقب باشید و اگر نشانه های حساسیت وجود نداشت آنوقت برای تزریق اصلی به پزشک معالج خود مراجعه کنید.  بسیاری از مردان و زنان آزمایش شده هیچ واکنشی به تست پچ نشان نمی دهند.

 

چرا کرم های حاوی کلاژن چین و چروک ها را از بین نمی برند؟  

کرم های کلاژن فقط روی سطح پوست تأثیر می گذارندو چین و چروک ها را از بین نمی برند.  یک کرم مرطوب کننده با یا بدون کلاژن نمی تواند به پوست نفوذ کند و کلاً ساختار آن به صورتی طراحی نشده که جذب پوست بشود.  هیچ مرطوب کننده نمی تواند اثر تجمعی از دست رفتن کلاژن را از بین ببرد. کرم ها عمدتاً سرعت از دست دادن آب از سطح پوست را کاهش می دهند و پوست را نرم و انعطاف پذیر می کنند.

 

سایر پرکننده های تزریقی

 چین و چروک های پوستمان را چطوری از بین ببریم؟ تزریق فیلر در مرکز لیزر و زیبایی برکه

روش تأثیر گذاری سایر پرکننده ها با تزریق کلاژن متفاوت می باشد.  از دکتر خود بپرسید که کدام پرکننده برای شما مناسب است. سایر پرکننده های پوست صورت عبارتند از :

Radiesse
Sculptra
Juvederm, Juvederm Voluma
Restylane
Restylane Lyft
Belotero Balance
Captique
Bellafill

برای مشاوره و گرفتن وقت برای تزریق ژل و فیلر و لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments