چرا باید قبل از انجام لیزر موهای زائد پچ تست انجام داد؟

[su_animate type=”wobble” duration=”2.5″]

چرا باید قبل از انجام لیزر موهای زائد پچ تست انجام داد؟

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اغلب این سوال در ذهن مراجعه کنندگان بوجود می آید که چرا باید قبل از انجام لیزر موهای زائد پچ تست انجام داد؟

در این مقاله می خواهیم اطلاعات مفید و جامعی در مورد پچ تست به شما ارائه دهیم ، بنابراین این مقاله را تا پایان و به دقت بخوانید .

علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در بیشتر کلینیک های لیزر موهای زائد انجام پچ تست را به طور رایگان یا با هزینه ی نا چیزی به مراجعه کنندگان شان ارائه می دهند .

پس از بحث در مورد فرآیند لیزر درمانی و تعیین این که آیا شما نامزد مناسبی برای انجام لیزر درمانی هستید یا خیر ،  متخصصین کلینیک باید انجام پچ تست را بر روی پوست شما انجام دهند .

[su_animate type=”tada” duration=”2″]

[/su_animate]

معمولا تست حساسیتی پوست بر روی ناحیه کوچکی از پوست انجام می شود . انجام این تست به منزله ی چگونگی واکنش پوست نسبت به لیزر انجام می شود. هر واکنش پوستی به غیر از قرمزی خفیف یا سوزش بسیار نادر است، اما متخصصین با انجام پچ تست پوست را ارزیابی می کنند و بررسی می کنند که چه دستگاهی و با چه تنظیماتی با پوست شما سازگاری دارد .

 

انجام پچ تست به شما این امکان را می دهد تا نوع دستگاه لیزر را انتخاب کنید . همچنین در این تست میزان آستانه تحمل  تابش نور لیزر بر روی پوست سنجیده می شود . است.

پچ تست  فرصت خوبی برای دیدن نتایجی که شما انتظار آن را دارید نیز می باشد . گرچه عاقلانه نیست که پچ تست را بر روی نواحی همچون صورت و یا قفسه سینه انجام ، بلکه می توان تست حساسیتی را بر روی نواحی که در معرض دید نمی باشند مانند بازوها، زیر بغل و یا ناحیه بیکینی انجام داد . بسیاری از کلینیک ها با توجه به آنچه باور دارند ، این تست را تنها در نواحی خاصی از بدن انجام می دهند .

[su_animate type=”pulse” duration=”2″]

[/su_animate]

انجام پچ تست نه تنها به نفع شماست ، بلکه به نفع متخصصی که وظیفه انجام این کار را برعهده دارد نیز می باشد  ، زیرا با انجام این تست نوع لیزر و تنظیم منطبق با مو و پوست شما در نظر گرفته می شود .

همچنین پزشک می تواند تعیین کند که چه نوع لیزری استفاده کند تا که بهترین نتایج ممکن بدست آید .

انجام پچ تست بر روی پوست های روشن به سرعت قابل ارزیابی قرار می گیرد ، اما انجام این تست بر روی  افرادی با پوست تیره تر ممکن است چندین روز به طول بیانجامد تا مطمئن شد که هیچ تغییری در رنگ پوست به وجود نیامده است .

[su_animate type=”rollIn” duration=”0.5″]

[/su_animate]

برخی کلینیک های لیزر درمانی تست حساسیتی پوست را در طول مشاوره انجام می دهند و برخی دیگر تنها چند روز قبل از شروع لیزر درمانی اینکار را انجام می دهند اما ممکن است کلینیک های دیگری کمی بیشتر صبر کنند تا مطمئن شوند که هیچ عوارض جانبی بروز نکرده است .

 

دستگاه لیزر موهای زائد ابزاری بسیار قدرتمند و قوی است که می تواند به پوست آسیب برساند، به خصوص اگر انجام این کار توسط فردی بی تجربه صورت بگیرد و یا فردی که می خواهد موهای زائد بدنش را لیزر کند کاندیدای مناسبی برای لیزردرمانی نباشد .

هر چند که انجام پچ تست ضروری نمی باشد اما انجام آن کاری عاقلانه است . بیش از هر چیز، انجام پچ تست این اطمینان را به شما خواهد داد که لیزرموهای زائد روشی کاملا ایمن می باشند.

 

تست حساسیتی برای لیزرموهای زائد فرآیندی سریع و آسان است، اما شما می توانید از پزشک خود بپرسید که قبل و بعد از پچ تست چه مواردی باید رعایت و در نظر گرفته شود .

[su_animate type=”shake” duration=”2″]

[/su_animate]

گرچه معمولا متخصصین به شما پیشنهاد می کنند که قبل از انجام لیزر به هیچ وجه  اپیلاسیون نکنید و همچنین از قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز باید اجتناب کرد .بعد از انجام پچ تستمتخصصی که اینکار را انجام داده است نتایج حاصل از پچ تست را ارزیابی می کند و همچنین برای جلسات لیزر درمانی در آینده برنامه ریزی می کند  .

[divider]

مترجم و محقق : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود.

سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

[divider]

[su_button url=” http://www.hairremoval.org/laser-hair-removal-why-you-should-do-a-test-patch/” target=”blank” style=”3d” background=”#fa26ff” color=”#3d0101″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع [/su_button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments