پروتز مو اهواز

پروتز مو در اهواز : آنچه باید در اینباره بدانید

پروتز مو یکی از راه حل های متنوع و نوین برای رفع مشکلات مرتبط با ریزش مو است. پروتز مو با اثر فوری ، نتایج طولانی مدت و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به جراحی کاشت مو ، درمان مناسبی برای ریزش مو محسوب می گردد. کاشت مو یا پیوند مو (hair transplant) روشی است که طی آن جراح پلاستیک یا جراح پوست و مو، موها را جهت ادامه رشد به نواحی بدون موی سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از قسمت پشت یا طرفین سر به قسمت جلویی یا بالای سر منتقل می کند. کاشت مو به طور معمول در مطب و تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

زنان و مردان بسیاری از روش پروتز مو استفاده می کنند و از تأثیرات زیبایی شناختی آن بهره مند می شوند (روشی که بسیاری آن را روش غیر جراحی کاشت مو می نامند).

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ما متداول ترین سوالات راجع به پروتز مو در اهواز را در اینجا جمع آوری کرده ایم تا به شما در درک عمیق این روش کمک کنیم و تا بتوانید تصمیم بگیرید که این بهترین راه حل موجود برای مشکل شما به شمار می رود یا خیر. برای جستجوی آسان و دسترسی سریع تر به پاسخ سوالات خود می توانید بر روی لینک های موجود در جدول زیر کلیک کنید و مستقیم به سوالاتی که مد نظر شماست رجوع کنید.

 

پروتز مو چیست؟

پروتز مو اهواز
پروتز مو در اهواز

پروتز، قطعه ای ساخته شده برای جایگزینی مو است که مناطق طاس یا دارای چگالی کمتر مو را پوشش می دهد. رشته های پروتز به صورت تکی یا از دسته های کوچک تشکیل شده و از جنس الیافی است که پوست انسان را شبیه سازی می کند. سپس این پایه به طور جداگانه برای مدتی موقت یا نیمه دائمی به سر پیوند داده می شود.

 

تفاوت بین پروتز و کلاه گیس چیست؟

چسب پروتز مو در اهواز
تفاوت بین پروتز مو و کلاه گیس

این یک سوال دشوار است ، زیرا هیچ تعریف “رسمی” برای این اصطلاحات وجود ندارد که اجازه دهد آنها 100٪ تمایز داد. ظاهراً در آمریكا اصطلاح “پروتز مو” اجازه می دهد كه بیمارانی كه در اثر بیماری ، جراحت یا درمان دچار ریزش مو می شوند ، بتوانند هزینه های این وسایل را جزء هزینه های پزشکی طبقه بندی كنند و از آنجایی که هزینه های پزشکی تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند، می توانند خدمات بیمه درمانی و کسر درآمد مالیاتی را دریافت کنند.

برخی معتقدند که این قطعات تنها در صورت استفاده در زمینه های پزشکی پروتز محسوب می شوند. برخی دیگر می گویند تفاوت شان تنها این است که کلاه گیس با نوارهای لاستیکی ، گیره های کاغذ یا منگنه به سر متصل می شود ، در حالی که پروتز با چسب یا ماده چسبناک مخصوصی بر روی سر کاربر قرار می گیرد که این امر به شخص اجازه می دهد تا ورزش کند ، استحمام کند یا وارد استخر شود بدون این که لازم باشد پروتز را از سر خود در بیاورد. نکته سوم این است که پروتز می تواند مطابق با نیاز مشتری برای قسمت های کوچک تر سر را پوشش دهد ، در حالی که کلاه گیس قطعه ای است که همیشه کل سر را پوشش می دهد.

 

مزایا و معایب پروتز مو در اهواز

پروتز مو اهواز اینستا
پروتز مو در اهواز

مزایا

  • با کلیه موارد قطعی طاسی از کوتاه مدت گرفته تا دراز مدت (مانند آلوپسی آندروژنیک ، آلوپسی آره آتا ، آلوپسی دیواره سلولی ، تلوژن افلوویوم ، تریکوتیلومانیا و بیماران تحت شیمی درمانی) مطابقت دارد.
  • نتیجه آن فوری است.
  • قیمت آن بسیار پایین تر از کاشت مو است.
  • اگرچه دائمی نیست ، اما یک راه حل طولانی مدت است.
  • به کاربر این امکان را می دهد تا تمام فعالیت های زندگی روزانه خود (مانند ورزش ، ورود به استخر یا دریا ، حمام کردن ، خوابیدن) را بدون هیچ محدودیتی انجام دهد.
  • یک عمل جراحی به شمار نمی رود.
  • موارد منع مصرفی ندارد (به جز در موارد حساسیت به هر یک از مواد مورد استفاده که آن هم بسیار نادر است؛ زیرا بیشتر اجزای سازنده پروتز و نگهداری آن ها ضد آلرژی هستند).
  • اگر نتیجه رضایت بخش نباشد ، کاملاً برگشت پذیر است.

معایب

  • به مراقبت دوره ای نیاز دارد.
  • بعضی از مدل های با کیفیت بالاتر که نتایج طبیعی تری دارند، معمولاً بسیار گران هستند.

 

آیا نتیجه پروتز مو در اهواز واقعاً خوب و طبیعی است؟

پروتز مو در اهواز
مرکز پروتز مو در اهواز

اگر پروتز از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و کاربرد آن به روشی مناسب و دقیق انجام شود ، نتیجه بسیار رضایت بخشی خواهد داشت. جای هیچ نگرانی ای نیست ، گزینه های طبیعی و با کیفیت عالی بسیاری در بازار وجود دارد که می توانند نتیج مطلوبی به شما ارائه دهند.

 

پروتز مو در چه اندازه هایی در دسترس است؟

پروتز مو اهواز
پروتز مو در اهواز

شما می توانید درخواست یک محصول با اندازه های سفارشی خود را بدهید. در حالت اول ، متخصصی که پروتز شما را تولید می کند ، سر شما (یا منطقه خاصی که نیاز به پوشش دارد) را به دقت اندازه گیری می کند و پروتز را بر مبنای اندازه های تان تولید می کند. در حالت دوم ، تولید کننده معمولاً پروتز هایی را به شما ارائه می دهد که بیشترین تناسب با سرتان را دارد و شما مجبورید یکی از آنها را انتخاب کنید.

در بین محصولات پیش ساخته ، متداول ترین پروتز ها آنهایی هستند که تنها قسمت بالای سر (کلاه گیس) را می پوشانند ، از الگوی غالب طاسی مردانه بالاتر می روند و پوست سر را کاملاً می پوشانند (پروتز جمجمه یا کامل). برخی از آنها را می توان در اندازه دلخواه برش داد و الگوی متناسب با نیاز خود را تهیه کرد.

 

پس از پروتز مو در اهواز مو طبیعی است یا مصنوعی؟

قیمت پروتز مو در اهواز
پروتز مو در اهواز

در حال حاضر رایج ترین مدل ترجیح داده شده ، پروتز موی طبیعی است که از دوام بیشتری برخوردار بوده و نتیجه زیبایی شناسی مطلوب تری را ارائه می دهد ، اما پروتز هایی با موی مصنوعی نیز وجود دارد که نسبت به موهای طبیعی ارزان قیمت تر هستند.

 

پایه (بخشی که با پوست در تماس است) از چه ماده ای ساخته شده است؟

در ساخت پایه اغلب از دو ماده استفاده می شود: “اسکرین و میکروسکین”.

اسکرین ها همانند یک لاله بسیار ظریف هستند که در تماس با پوست کاربر پروتز، “استتار” می شوند و در صورت استفاده صحیح ، تقریباً غیر قابل رویت هستند. علاوه بر نتیجه زیبایی شناختی ، اسکرین ها اجازه تهویه پوست سر را به کاربر می دهند و حتی در حالی که پروتز به سر وصل باشد نیز قابل شستشو است. برخی از طرح های الیاف پروتز، بازتر است و این امر به کاربر این امکان را می دهد که موهای طبیعی از لا به لای حفره ها با پروتز ترکیب شوند تا نتیجه طبیعی تری به وجود آورد.

اسکرین ها معمولاً به صورت بی رنگ و شفاف و یا همرنگ پوست ، از جنس از نایلون (پلی آمید) یا پلی استر ساخته می شوند. سخت ترین ماده شناخته شده با نام مونوفیلمنت که به طور معمول در قسمت فوقانی دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد ، این امکان را به وجود می آورد که موها به چند بخش تقسیم شوند.

انواع شناخته شده پروتز مو ، فرانسوی (متداول تر ، دارای نتیجه و ماندگاری بسیار خوبی هستند) و سوئیسی (با ارائه نتایج بهتر ، نازک تر و پنهان سازی آسان تر نسبت به پروتزو های فرانسوی است ، اما بسیار ظریف تر است و به راحتی آسیب می بیند ، و به همین دلیل تنها برای کاربران با تجربه توصیه می شود) می باشند.

میکروسکین (نازک پوست یا پلی اسکین) یک ورق نازک و شفاف است که معمولاً از سیلیکون یا پلی اورتان (PU) ساخته شده و در پوست سر کاربر چسبیده می شود. میکروسکین نسبت به اسکرین مقاوم تر است و نه تنها اغلب ماندگاری طولانی تری دارد و متصل کردن آن ایمن تر است ، بلکه همچنین از نظر زیبایی شناختی نتیجه بهتری دارد و مشهود تر نیز هست.

در بخش بزرگی از پروتز ها از پایه میکروسکین استفاده می شود. بعضی از مدل ها دارای حفره های بسیاری ریزی هستند تا تهویه پوست سر امکان پذیر باشد ، اما بعضی از مدل ها برای تمیز کردن سر و پروتز باید جدا شوند.

طرح هایی وجود دارد که به طور انحصاری با اسکرین یا میکروسکوین ساخته می شوند ، اما یافتن قطعات با ترکیب های مختلفی از این دو ماده بسیار متداول است: معمولاً میکرو در محیط منحنی پروتز برای ایجاد نیروی بیشتر در ناحیه کاربرد استفاده می شود و کاربرد دارد. اسکرین در قسمت بالاي سر (برای تهويه مناسب و توزيع موها با اثری طبيعي تر) و جلوی سر (براي ارائه نتیجه ای طبيعي تر) به پروتز و پوست كاربر متصل می شود و خط مو طبیعی را شبيه سازي مي كند. برخی از طرح ها از الیاف الاستیک قوی تر و مشهود تری در قسمت پشت سر استفاده می کنند.

 

مدت ماندگاری پروتز مو در اهواز چقدر است؟

به طور کلی پروتز مو از 6 ماه تا 2 سال دوام دارد اما بسته به کیفیت و مقاومت مواد مورد استفاده در ساخت قطعه و توجه به نگهداری و مراقبتی که کاربر از خود ارائه می دهد، این زمان ممکن است بکمتر یا بیشتر نیز شود.

 

آیا هر روز باید پروتز مو را در آورد؟

خیر. محصولاتی که با چسب یا مواد مخصوص به پوست سر وصل شده اند ، می توانند برای مدت زمان 20 روز به طور مداوم استفاده شوند (این زمان بسته به مواد مورد استفاده در پایه و نوع چسب یا ماده چسبنده متفاوت است). در پایان هر دوره پروتز باید برداشته شود تا چسب قدیمی پاک شود ، پروتز و پوست سر را تمیز کرده و مجددا بر روی سر نصب گردد. این روش می تواند توسط متخصص بر روی منطقه انجام شود ، اما بسیاری از کاربران با تجربه تر خود می توانند این کار را بدون مشکل در خانه انجام دهند.

 

چه موارد احتیاطی ای در مورد پروتز مو در اهواز وجود دارد؟

قیمت پروتز مو مردانه
پروتز مو اهواز
  • ضروری است دوره استفاده مستمر برای پروتز تان را در نظر بگیرید ، از آن به طور صحیح استفاده کنید و آن را تمیز و مرتب نگه دارید.
  • معمولاً توصیه می شود موها را با شامپوی خنثی بدون سولفات و نمک بشویید و از مصرف هرگونه محصول حاوی الکل خودداری کنید.
  • در مدل هایی که موها با موهای طبیعی ترکیب می شوند ، از مصرف کرم و نرم کننده در نواحی نزدیک به پایه خودداری کنید ، زیرا این کار منجر به تضعیف گره ها شده و باعث ریزش موهای پروتز می شود.
  • از آنجا که در این روش، موها در فولیکول قرار نمی گیرند ، سبوم که باعث آبرسانی ، صافی و محافظت از موهای طبیعی می شود ، دریافت نمی کنند. برای جبران این امر ، توصیه می شود روغن های مو را به طور مرتب بر روی ساقه موهای خود (مجددا تاکید می کنیم ، به غیر از پایه) بمالید.
  • حین استفاده از پروتز مجاز به ورزش و ورود به دریا یا استخر هستید ، اما توصیه می شود که بعد از آن همیشه سر خود را بشویید.
  • برای جلوگیری از شکنندگی و شل شدن موها ، با احتیاط از آنها مراقبت کنید ، بنابراین باید آنها را با یک برس نرم و بدون حرکات ناگهانی شانه کنید. برای شستشو ، به جای این که موهای تان را چنگ بزنید ، کافی است به آرامی با شامپو ماساژ داده و در یک جهت (از بالا به پایین) حرکت کنید.
  • به دلیل این که برچسب ها باعث افزایش چسبندگی پروتز در پوست سر می شوند ، همیشه برای پشتیبانی از پروتز و پوست سر از فشار بیش از حد آن جلوگیری می کنید.

 

آیا می توان پروتز مو را رنگ کرد ، صاف کرد یا تغییرات دیگری ایجاد کرد؟

این بستگی به مواد دارد. رنگ مو برای موی طبیعی است و معمولاً به خوبی در موهای مصنوعی عمل نمی کند. عموماً پروتز مو گرمای زیادی را تحمل نمی کند ، بنابراین سشوار کردن ، استفاده از اتوی مو و بابلیس (حتی با سایر منابع گرما ، مانند خشک کردن با حرارت بخاری و اجاق گاز) توصیه نمی شود.

میزان روشنایی و درخشندگی برخی از موهای مصنوعی بسیار بیشتر از موهای طبیعی است و همین امر باعث می شود ظاهر آن تا حدی مصنوعی به نظر برسد (برخی افراد برای اصلاح این اثر از پودر صورت یا پودر بچه استفاده می کنند).

پروتز موی طبیعی همه نوع درمان ها را به طور استاندارد می پذیرد ، با این حال به برخی مراقبت های خاص نیز احتیاج دارد: همانطور که اصل مو (اکثراً آسیا) معمولاً از قبل رنگ دارد ، برای صاف کردن پیشرونده یا دائمی آن ، انواع محصولات مختلفی در بازار فروخته می شود. ایده آل این است که از پروتز تان همانطور با ظرافت مراقبت کنید که از موی طبیعی تان می کنید.

برای شستشوی سر، استفاده از شامپوها ، نرم کننده ها ، خنثی کننده ها ، محصولات بدون الکل ، آب سرد و کرم های ضد گره توصیه می شود. همچنین توصیه می شود از استفاده از نرم کننده ها و کرم های در نزدیکی ریشه مو خودداری کنید (به ویژه در مدل هایی که مو به پایه مو از طریق یک گره به پروتز متصل می شود ، نرم کننده باعث می شوند که مو در جهت ریزش تحریک شود) و در آن منطقه از رنگ مو استفاده نکنید. باید مراقب باشید رنگ روی پروتز مو تأثیر نگذارد.

 

در صورت استفاده از پروتز مو در یک نقطه خاص ، موها متفاوت نخواهند بود؟

نه. در این حالت ، یک سری پروتز (از لحاظ رنگ ، بافت و تراکم مو) شبیه موهای طبیعی تان دریافت می کنید. سپس یک آرایشگر ماهر می تواند برش و فرهای لازم را بر روی موهای پروتز ایجاد کند تا آن را با موهای واقعی شما مطابقت دهد.

 

آیا لازم است پروتز مو را اصلاح کنیم؟

این بستگی به پروتز تان دارد. اگر با چسب یا ماده ای چسبنده روی سر تنظیم شود شود ، ایده آل این است که نقاطی که پروتز روی پوست سر قرار گرفته است را در معرض دید قرار دهید. در برخی موارد که موی پروتز بلند تر است، لازم است موی مصنوعی را کوتاه کنید تا مطابق با اندازه موهای طبیعی تان گردد. اما در برخی موارد که پروتز از کیفیت بالاتری برخوردار است و ظاهری طبیعی تر دارد، نیازی به این کار نیست.

 

قیمت پروتز مو در اهواز چقدر است؟

قیمت پروتز های مو بسیار متفاوت است. به طور کلی می توان پروتز های خوبی را با قیمت های مختلفی پیدا کرد ، اما بسته به فاکتور های مختلفی چون اندازه پروتز ، مواد تشکیل دهنده ، تولید با کیفیت ، طول ماندگار آن ، نتیجه آن و غیره… هزینه آن می تواند به میزان قابل توجهی نوسان داشته باشد. جهت اطلاع از قیمت پروتز مو مردانه کلیک کنید.

 

مرکز  پروتز مو در اهواز کجاست؟

پروتز خود را می توانید در فروشگاه های تخصصی این محصولات خریداری کنید. بیشتر کاربران این محصولات را در اینترنت یا فروشگاه های مجازی (ملی و بین المللی) که اغلب دارای قیمت های پایین تری هستند پیدا می کنند؛ اما ما به هیچ وجه این راه را به شما پیشنهاد نمی دهیم. مرکز  پروتز مو در اهواز جایی است که می توانید قبل از خرید، آن محصول را مشاهده کرده و آن را بررسی کنید ، یا حتی پروتز متناسب با خودتان را سفارش دهید.

جهت اطلاعات تکمیلی درباره پروتز مو در اهواز و ادرس  پروتز مو در اهواز لطفا به این صفحه مراجعه فرمایید.

زیبا و تندرست باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

unisima

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
Amin
Amin
2 years ago

قیمتش چنده