هزینه لیزر پا

هزینه لیزر پا برای رفع موهای زائد در یک مرکز معتبر چقدر است و چگونه تعیین می شود؟

هزینه لیزر پا

هزینه لیزر پا

اولین ناحیه از بدن که خانم ها معمولا به فکر لیزر کردنش می افتند پا ها هستند. چون شیو کردن یا حتی اپیلاسیون کردن آنها پر دردسر و وقت گیر است. ضمنا بیشتر از سایر نواحی بدن که موی زائد دارند می توانند در معرض دید قرار بگیرند. البته در خانه و مجالس.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر کردن موهای زائد مزایای بسیار زیادی دارد. از جمله ی آنها این است که برای همیشه و تا آخر عمر شما را از شر هر گونه تیغ و ژیلت و اپیلاسیون و غیره خلاص می کند. اما جدای از آن باعث می شود پوست پایتان به خاطر بسته شدن منافذی که جای مو ها بوده اند، بعد از لیزر ظاهری صاف و صیقلی داشته باشد.

هزینه لیزر پا
هزینه لیزر پا

درمان لیزر موهای زائد این روز ها نامی آشنا در میان مردم ایران پیدا کرده. و خیلی ها هستند که از وجود و مزیت های آن آگاهند. به خاطر همین مسئله هم تقاضا و درخواست های مردم برای انجام این درمان روز به روز بیشتر می شود.

نکته: لیزر موهای زائد فقط مختص پا نبوده و شما می توانید موهای زائد هر نقطه از بدتان را لیزر کنید. علاوه بر آن نیز تنها ویژه ی خانم ها نیست و آقایان هم می توانند به همان اندازه از آن بهره ببرند. برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد آقایان را مطالعه کنید.

بیشترین نگرانی که در مورد لیزر وجود دارد، به مسئله ی هزینه ی آن بر می گردد. اگر دوستان و اطرافیان زیادی داشته باشید که تجربه ی لیزر موهای زائد را داشته اند، احتمالا خبر ها و گزارشات بسیار متفاوتی از قیمت لیزر به گوشتان خورده است. مراکزی وجود دارند که قیمت های گزافی برای لیزر می گیرند، در حالی که مراکز یا سالن های آرایشی دیگری هستند که قیمتشان به شکل اعجاب آوری پایین و ارزان است.

اما همیشه یه یاد داشته باشید، که وقتی چیزی زیاده از حد لازم گران یا بیشتر از آنچه که باید ارزان است، یا کیفیتی که وعده اش را به شما می دهد ندارد، یا فاقد حداقل کیفیتی است که باید داشته باشد. در این بین مراکزی هستند که قیمت های میانه و متوسطی را به شما پیشنهاد می کنند که با خدماتشان همخوانی کامل دارد.

اگر می خواهید معیار مناسبی از قیمت های معقول لیزر به دست بیاورید، بهتر است نگاهی به تعرفه های مرکز لیزر برکه بیاندازید.

هزینه لیزر پا
هزینه لیزر پا

اما بهتر است بیشتر در مورد هزینه لیزر پا صحبت کنیم. هزینه لیزر به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله حساسیت درمان، بزرگی ناحیه ی تحت درمان، تعداد جلسات مورد نیاز و غیره. پا ها بخش های مختلفی دارند که لیزر هرکدام از بخش های آن جداگانه است. مثلا شما می توانید ساق پا را لیزر کنید یا ران پا یا هر دو.

اینکه وسعت ناحیه ی تحت لیزر در پا ها بنا به تصمیم شما چقدر است در تعیین هزینه ی آن نقش مهمی دارد. در مورد تعداد جلسات لیزر پا که بیشترین اهمییت در تعیین هزینه لیزر پا را دارد، در ادامه ی مقاله صحبت خواهیم کرد.

با ما در ادامه همراه باشید.

عملکرد لیزر

برای اینکه خیالتان را از راحتی و ایمنی درمان لیزر موهای زائد راحت کنیم، قصد داریم بیشتر در مورد عملکرد لیزر توضیح بدهیم. اگر با نحوه ی کار لیزر آشنا شوید، احتمالا راحت تر می توانید به آن اعتماد کنید.

هزینه لیزر پا
هزینه لیزر پا

اساس کار این درمان استفاده از حرارت متمرکز است. این حرارت متمرکز به واسطه ی اشعه ی لیزر به دست می آید. این اشعه که در دستگاه لیزر به شدت کنترل می شود تا کمترین خطر را به همراه داشته باشد، در واقع مجموعه ای از پرتو های پر انرژی نوری و متراکم است.

کار اصلی اشعه ی لیزر تاباندن حرارت زیاد به ریشه های مو است که این امر موجب از بین رفتن ماده ای به نام فولیکول می شود که عامل اصلی رشد مو به شمار می رود. اگر فولیکول که از مواد طبیعی بدن محسوب می شود طی چند جلسه ی متناوب و منظم از بین برود بدن رفته رفته تولید آن را متوقف می کند که این کار در نهایت سبب توقف دائمی رشد موهای زائد می گردد.

اما نکته ای درباره ایمنی لیزر موهای زائد:

همانطور که گفتیم اشعه ی لیزر ماهیت نوری دارد. بنابراین طبیعتا مایل است که جذب نقاط کم نور و تاریک بشود. به عبارتی دوست دارد به جای تابیدن بر سطوح روشن و بازتاب دهنده، وارد نقاط تیره رنگ گردد. بر سطح پوست ناحیه ی تحت درمان، نقاط روشن را بافت پوستی تشکیل می دهد و نقاط تیره را ریشه های موهای زائد. به همین دلیل اشعه ی لیزر تابیده شده مستقیما جذب ریشه ی مو شده و روی بافت پوست هیچ اثری نمی گذارد.

هزینه لیزر پا
هزینه لیزر پا

برد اشعه هم در این درمان بسیار کنترل شده است، به صورتی که حداکثر تا عمق ریشه های مو نفوذ می کند نه بیشتر. بنابراین نمی تواند به اندام داخلی هیچ گونه آسیبی برساند.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی عملکرد لیزر را مطالعه کنید.

تعداد جلسات لیزر

قبلا هم اشاره کردیم که تعداد جلسات لیزر نقشی تعیین کننده در هزینه لیزر پا و سایر نقاط بدن ایفا می کند. قبلا با لزوم وجود جلسات متعدد لیزر نیز آشنا شدید، اما بهتر است با فاصله ی بین جلسات لیزر هم آشنایی پیدا کنید.

در هر جلسه ی لیزر ریشه های مو سوخته و از بین می روند، اما این تاثیر هنوز دائمی و همیشگی نشده. به این معنی که مو ها بعد از مدتی دوباره شروع به رشد می کنند، چون فولیکول هنوز کاملا از بین نرفته است. بنابراین باید صبر کنید تا ریشه های موی ناحیه ی تحت درمان به قدر کافی قوی شده باشند، تا بتوانید دوباره برای لیزر کردنشان در جلسه ی بعدی اقدام کنید.

هزینه لیزر پا
هزینه لیزر پا

فاصله ی جلسات لیزر به سرعت رشد مو در بدن هر فرد بستگی دارد، اما افراد به صورت میانگین معمولا به 4 الی 6 هفته زمان نیاز دارند تا بتوانند برای جلسه ی بعدی آماده شوند.

تعداد جلسات لیزر هم برای هر کس با دیگری متفاوت است و به شرایط خاص پوست و مویش وابسته است. اما افراد به طور معمول به حداقل 6 الی 10 جلسه برای لیزر کامل یک ناحیه از بدن احتیاج خواهند داشت.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی فاصله ی بین جلسات لیزر را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

مرکز لیزر برکه با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر، یکی از بهترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد در تهران است. مجهز بودن به بهترین و جدید ترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار قیمت های استثنایی، برکه را به مرکزی با کیفیت و در عین حال به صرفه تبدیل نموده است. شما می توانید برای مشاهده ی لیست تعرفه های برکه و همچنین تماس برای اخذ نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

هزینه لیزر پا
هزینه لیزر پا

محقق : ندا ناصری

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments