هزینه تزریق چربی به صورت چقدر است

هزینه تزریق چربی به صورت چقدر است ؟!

هزینه تزریق چربی به صورت چقدر است

هزینه تزریق چربی به صورت چقدر است

وقتی که صحبت از عملیات های زیبایی می شود؛ همه تصور می کنند که این عملیات ها بسیار گران قیمت هستند و تنها افراد ثروتمند و مرفه می توانند این کار را انجام دادند. از طرف دیگر ، شرکت های بیمه هم نیز این عملیات ها را پوشش نمی دهد و همین مسئله به این تصور دامن زده است!
اما این درست نیست و بستگی به این دارد که چگونه می خواهید به عملیات های زیبایی نگاه کنید!
به عنوان مثال خیلی ها سوال می کنند که هزینه تزریق چربی به صورت چقدر است ؟ اما این سوال درست نیست یا عبارت دیگر سوال دقیقی نیست.چرا که تزریق چربی به هر یک از نقاط صورت می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد.
اصولاً‌ تزریق چربی برخلاف آن چه که بیشتر افراد فکرش را می کنند، چندان گران نیست! اما چرا چنین حرفی می زنیم؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به خاطر این که نتایجی که تزریق چربی به همراه دارد، به نسبت قیمت آن خیلی فوق العاده است!
گرچه روش های دیگری مثل تزریق ژل و فیلر یا کاشت پروتز هم وجود دارد اما به دلایل مختلفی در حال حاضر تزریق چربی (یا همان انتقال چربی ها) محبوبیت خیلی زیادی در میان افراد پیدا کرده است.
یکی از دلایل محبوبیت این روش، این است که به نسبت دیگر تکنیک های برجسته سازی، عوارض جانبی کمتری دارد چرا که از چربی های خود بدن برای حجم دهی استفاده می کند.

تزریق چربی چگونه انجام می شود ؟

برای انجام عملیات تزریق چربی، در ابتدا باید موارد زیادی مورد بررسی قرار بگیرند. در وهله ی نخست باید دید که آیا شما کاندیدای مناسبی برای انجام این درمان هستید یا خیر! یکی از اصلی ترین فاکتورهای انجام تزریق چربی، این است که به اندازه ی کافی چربی در بدن خود داشته باشید.
بیشتر مواقع از چربی های شکم، پهلوها ، ساق و ران پا برای این عملیات استفاده می شود.
تزریق چربی سه مرحله ی مهم و اساسی دارد :
گام اول : محل اهدا کننده ی چربی ها ( دونر) باید مشخص شود. سپس با استفاده از یک کانولا، چربی ها از آن نقطه استخراج می شوند.
گام دوم : بعد از آن چربی های استخراج شده باید فرآوری شوند. به این معنی که چربی ها برای تزریق در نقطه ی مورد نظر آماده شوند. در ابتدا ناخالصی های چربی گرفته می شود و تا جای ممکن چربی هایی انتخاب می شود که شانس زنده ماندن بیشتری داشته باشند.
گام سوم : در مرحله ی بعد چربی های فرآوری شده باید در نقطه ی مورد نظر تزریق شوند. میزان تزریق به نقاط مورد نظر بستگی به میزان چربی های استخراج شده و هم چنین تمایل شما بستگی دارد.
آن چه که باید بدانید این است که احتمالا در روزهای اول بعد از درمان، نقاط تزریق متورم باشند. اما بعد از این که این ورم برطرف شد، می توانید نتایج اصلی حاصل از این درمان را ببینید!

هزینه تزریق چربی به لب

یکی از اصلی ترین نقاطی که تزریق چربی در آن صورت می گیرد، لب ها هستند. هرچند که تزریق ژل نیز محبوبیت فراوانی دارد اما به خاطر دوام بیشتر و نتایج طبیعی تر تزریق چربی ها، خیلی ها به انجام آن رو آورده اند. علاوه بر این ، هزینه ی پایین تر تزریق چربی به لب باعث شده که روز به روز بر تعداد افرادی که این تکنیک را ترجیح می دهند اضافه شود.

هزینه تزریق چربی به لب

لب ها عضو کوچکی از صورت هستند و به همین خاطر نیاز به چربی زیادی ندارند. به همین دلیل هزینه تزریق چربی به لب از دیگر نقاط بدن پایین تر است. با این درمان می توانید لب هایی برجسته و حجیم داشته باشید که از ماندگاری خوبی هم برخوردار است.

هزینه تزریق چربی به گونه ها

بعد از رسیدن به سنین میانسالی، چربی های گونه ها دچار تحلیل می شوند و به این ترتیب گونه های ما حالتی افتاده و شل پیدا می کنند. با تزریق چربی علاوه بر حجم دهی، می توان مشکل افتادگی گونه ها را نیز برطرف کرد. گونه ها عضو مهمی از صورت ما هستند و هرگونه تغییری در آن ها می تواند اثر زیادی در ظاهرمان داشته باشد.
هزینه تزریق چربی به گونه ها نیز به نسبت لب ها اندکی بیشتر است چرا که به چربی بیشتری احتیاج دارند. نکته ی مهم دیگری که در تزریق چربی به گونه ها باید مدّ نظر داشت این است که مهارت پزشک بسیار مهم می باشد. چرا که هرگونه عدم تقارن در تزریق ، می تواند باعث از ریخت افتادگی گونه ها شود.

هزینه تزریق چربی به گونه ها
هزینه تزریق چربی به گونه ها

عموما در ابتدا باید بررسی شود که به چه میزان چربی نیاز دارید که در هماهنگی کامل با فرم لب ها و هم چنین چانه باشد.
سپس با توجه به تمام این مسائل قیمت مشخصی برای این درمان در نظر گرفته می شود.

هزینه تزریق چربی به سینه

یکی از اصلی ترین عضوهای بدن یک زن، سینه ها هستند و خوش فرمی آن ها باعث می شود که اندام زیبایی داشته باشند!
اما خیلی از بانوان سینه های کوچکی دارند که ممکن است با دیگر اندام های آن ها تقارن نداشته باشد و افزایش حجم آن ها می تواند تاثیر زیادی در فرم کلی بدن داشته باشد.
تزریق چربی یکی از راه های ارزان و به صرفه برای افزایش حجم سینه هاست! اما برای انجام این کار نیاز به چربی بیشتری دارید. عموما برای تزریق چربی به سینه از چربی های باسن یا شکم استفاده می شود که منبع فوق العاده ای از تجمع چربی ها هستند!

هزینه تزریق چربی به سینه
هزینه تزریق چربی به سینه

خیلی از افراد سوال می کنند که آیا به جای تزریق چربی نمی شود از تزریق ژل یا کاشت پروتز برای سینه ها استفاده کرد؟ در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که هزینه های تزریق ژل برای سینه سرسام آور است و خیلی ها از عهده ی پرداخت آن برنمی آیند. هم چنین کاشت پروتز نیاز به عمل جراحی تهاجمی دارد و ممکن است عوارض جانبی زیادی برای فرد به همراه داشته باشد.
به همین دلیل با توجه به هزینه و عوارض جانبی کمتر تزریق چربی، توصیه می شود که برای افزایش حجم سینه ها ، تکنیک تزریق چربی را مد نظر داشته باشید.

هزینه تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن نیز به این بستگی دارد که حجم مورد نظرتان چقدر است؟ در حقیقت تا چه حد می خواهید که باسنی برجسته داشته باشید؟تمام این نکات در تعیین قیمت تزریق چربی به باسن اثرگذار هستند اما بعید است که هزینه تزریق چربی با تزریق ژل یا پروتز برابری کند.

هزینه تزریق چربی به باسن
هزینه تزریق چربی به باسن

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که هزینه تزریق چربی در قیاس با دیگر روش های افزایش حجم بسیار به صرفه تر و ارزان تر است!
گردآورنده : ندا ناصری

منبع 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments