لیزر موهای زائد در رشت

مهمترین نکاتی که باید درباره درمان قطعی موهای زائد بدانید|لیزر موهای زائد در رشت

مهمترین نکاتی که باید درباره لیزر موهای زائد بدانید

بالغ بر ۳۵ درصد از خانم ها از شیو کردن موهای زائد خود متنفر هستند و به دنبال راهی برای درمان قطعی موهای زائد خود می گردند که برای همیشه با دنیای تیغ و ژیلت خداحافظی کنند. در گذشته درمان قطعی موهای زائد یک رویای دست نیافتنی بود اما در حال حاضر با ظهور فناوری لیزر تعداد بسیار زیادی از خانم‌ ها متقاضی درمان با لیزر هستند تا موهای زائد خود را برای همیشه از بین ببرند.

استفاده از لیزر برای درمان قطعی موهای زائد در سال‌ های اخیر در میان خانم ‌ها و آقایان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. کاربرد لیزر برای رفع موهای زبر و سیاه زیر بغل و ناحیه بیکینی بیشتر از سایر نقاط بدن است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از سوی دیگر آقایان دوست دارند از این روش خارق العاده برای برطرف کردن موهای زائد کمر و قفسه سینه خود استفاده کنند چرا که تاثیرات حاصل از لیزر بیشتر از تیغ و ژیلت است و می تواند آنها را برای همیشه از دردسرهای شیو کردن خلاص کند.

اگر شما تصمیم گرفته اید موهای زائد خود را لیزر کنید اما اطلاعات چندانی درباره لیزر ندارید این مقاله برای شما نوشته شده است پس از خواندن آن را از دست ندهید.

آیا من متقاضی مناسبی برای لیزر موهای زائد هستم؟

متقاضی مناسب لیزر موهای زائد
متقاضی مناسب لیزر موهای زائد

قبل از آنکه برای لیزر موهای زائد خود اقدام کنید اولین چیزی که باید از خودتان بپرسید این است که آیا شما متقاضی مناسبی برای لیزر موهای زائد هستید یا خیر.

برخی از دستگاه هایی که برای لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد برای همه افراد مناسب نیست زیرا معمولاً افرادی نتیجه خوبی از لیزر به دست می ‌آورند که رنگ موهای آنها قهوه ای یا مشکی باشد به همین دلیل انتخاب بهترین دستگاه لیزر اهمیت بسیار زیادی دارد.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه لیزر باعث درمان قطعی موهای زائد می شود؟ در فناوری لیزر از نور لیزر استفاده می ‌شود و پزشک هندپیس را روی سطح ناحیه که قرار است لیزر شود قرار می دهد و به این ترتیب نور لیزر به سمت فولیکول های مو ارسال می گردد. رنگدانه های موجود در فولیکول های مو به جذب نور لیزر می پردازند و هنگامی که نور لیزر به گرما تبدیل شد این گرما باعث از بین رفتن فولیکول می شود.

با از بین رفتن فولیکول روی سطح پوست شما هیچ گونه موی زائدی دیده نخواهد شد. از لیزر به عنوان یک روش موثر برای درمان قطعی موهای زائد یاد می ‌شود و حدود ۱۰ تا ۱۴ روز پس از شروع فرآیند درمان با لیزر موهای زائد ناحیه ای که لیزر شده است شروع به ریزش خواهد کرد.

به برنامه تعیین شده برای لیزر موهای زائد توجه کنید

جلسات لیزر موهای زائد
جلسات لیزر موهای زائد

فناوری لیزر، موهایی را هدف قرار می ‌دهد که در فاز فعال رشد هستند و هیچ گونه تاثیری بر روی موهایی که در فاز استراحت یا ریزش به سر می ‌برند نخواهد داشت. این امر بدین معنا است که شما حداقل به ۳ تا ۶ جلسه درمان نیاز دارید تا نتایج خوبی را از لیزر به دست بیاورید.

مرحله‌ ای که موهای زائد روی سطح پوست قرار دارند اما هنوز به پوست متصل هستند فاز آناژن نام دارد. آنان بهترین فاز برای هدف قرار دادن موهای زائد و جلوگیری از رشد مجدد آن ها است.

اپراتور، بر اساس تعداد نقاطی که قرار است تحت درمان با لیزر قرار بگیرد جلسات لازم برای کسب نتیجه دلخواه را مشخص می نماید. معمولاً بین هر دو جلسه لیزر حدود ۴ تا ۶ هفته فاصله زمانی وجود دارد تا همه موها به درستی وارد فاز فعال شوند.

قبل از درمان قطعی موهای زائد توسط لیزر شیو کنید

قبل از مراجعه به مرکز لیزر و برنامه درمان، همه موهای زائد خود را شیو کنید. شیو کردن موها باعث می شود که از میزان درد حاصل از لیزر کاسته شود. به خاطر داشته باشید که به هیچ عنوان از موم یا بند برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده نکنید.

شیو کردن قبل از لیزر
شیو کردن قبل از لیزر

هنگامی که از بند انداختن یا موم انداختن برای از بین بردن مو های خود استفاده می کنید ریشه موها نیز کنده می شود از آن جایی که وجود ریشه موها برای درمان با لیزر ضروری است در روند درمان با این فناوری حیرت انگیز اختلال ایجاد خواهد شد.

 

شیو کردن ناحیه ای که قرار است لیزر شود اهمیت بسیار زیادی دارد. شیو کردن علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی به برطرف شدن هرگونه چربی از روی سطح پوست کمک خواهد کرد.

 

برای کسب نتایج بهتر از لیزر موهای زائد نباید هیچ گونه مانعی بین هند پیس دستگاه لیزر و فولیکول‌ های مو وجود داشته باشد. به همین دلیل شیو کردن و حفظ بهداشت ناحیه مورد نظر بسیار حائز اهمیت است. بهتر است حدود ۱۲ تا ۲۴ ساعت قبل از شروع جلسه لیزر شیو کنید.

آستانه تحمل درد را در خود بررسی کنید

آستانه تحمل درد در همه افراد یکسان نیست و همه افراد تجربه یکسانی را از لیزر موهای زائد نخواهند داشت. معمولاً اکثر افرادی که موهای زائد خود را لیزر کرده‌ اند می ‌گویند درد حاصل از لیزر به صورت سوزش پوست حاصل از آفتاب سوختگی یا برخورد کش با پوست احساس می ‌شود.

برخی از دستگاه هایی که برای برطرف کردن موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند مجهز به سیستم خنک کننده هستند و با خنک کردن پوست در طول درمان به شما کمک می کنند احساس خوبی داشته باشید.

لیزر موهای زائد در برخی از نقاط بدن که پوست این نواحی حساس تر است با درد بیشتری همراه می باشد مانند لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی، دور سینه و زیر بغل. برای لیزر موهای زائد این نقاط اپراتور لیزر می ‌تواند از تنظیمات مخصوص دستگاه برای درمان این نقاط استفاده کند.

از بی رنگ کردن موهای خود اجتناب کنید

همان طور که در قسمت بالا توضیح دادیم دستگاه های لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن رنگدانه های موجود در مو و تخریب فولیکول به درمان قطعی موهای زائد می ‌پردازند. هنگامی که شما به بی رنگ کردن موهای خود می پردازید رنگدانه های آن را از بین می برید و نور لیزر نمی تواند به خوبی این موها را درمان کند.

از بین بردن رنگدانه های مو باعث می شود نتوانند به خوبی به جذب نور لیزر بپردازند و به این ترتیب هدف قرار دادن موها کار دشواری خواهد بود و شما نمی توانید نتایج خوبی را از لیزر به دست بیاورید.

حداقل حدود ۶ هفته قبل از شروع برنامه لیزر از محصولات بی رنگ کننده استفاده نکنید و اجازه بدهید موها به رنگ طبیعی خود برگردند تا شما نتیجه خوبی از لیزر به دست بیاورید.

درمان قطعی موهای زائد : لیزر موهای زائد در رشت

 لیزر موهای زائد در رشت
لیزر موهای زائد در رشت

اگر شما ساکن شهر زیبا و سرسبز رشت هستید و دوست دارید که برای همیشه از شر موهای زاید خود خلاص شوید اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک مرکز لیزر معتبر را در شهر رشت پیدا کنید و سپس برای جلسه مشاوره قبل از لیزر آماده شوید.

شما می توانید به مرکز تخصصی آمتیس که زیر نظر دکتر معصومه امامی سیگارودی فعالیت می کند مراجعه کنید و موهای زائد خود را برای همیشه از بین ببرید. شما می توانید در جلسه مشاوره همه سوالاتی که دارید را از خانم دکتر بپرسید تا هیچ نقطه مهمی در ذهن شما باقی نماند.

در صورتی که از یک داروی خاص استفاده می کنید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید زیرا مصرف برخی داروهای خاص باعث می شود ریسک سوختگی و تاول پوستی بعد از لیزر افزایش پیدا کند. در صورتی که از داروهای هورمونی از قبیل قرص ضد بارداری، داروهای مخصوص آکنه یا آنتی بیوتیک استفاده می کنید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

ما در مرکز لیزر موهای زائد در رشت با استفاده از آخرین و جدیدترین دستگاه های لیزر به شما کمک می کنیم نتایج خوبی را از درمان به دست بیاورید چرا که لیزر یک روش معتبر برای درمان قطعی موهای زائد است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه لیزر موهای زائد در رشت به اینجا مراجعه کنید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments