مرکز پاکسازی پوست در تهران

15 نکته مهم از مرکز پاکسازی پوست در تهران: زیبایی سریع، ارزان و ماندگار

مرکز پاکسازی پوست در تهران

بهترین مراکز و کلینیک های پاکسازی پوست تهران

مرکز پاکسازی پوست در تهران؛ سلام. به خانه زیبایی خوش آمدید.

عقلای روزگار گفته اند که برای طراوت و زیبایی پوست، قبل از سیر شدن از خوردن دست بکشید! و دهها توصیه دیگر با خواندن متن زیر….

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا دوست دارین بدون پرداخت پول خاصی خیلی سریع پوستتون رو پاکسازی کنین؟

آیا از روش های میکرونیدلینگ و میکرودرم و پاکسازی پوست توی آرایشگاه دل خوشی ندارین؟

آیا دوست دارین حتی یه ذره هم عوارض پاکسازی پوست رو تجربه نکنین و نتیجه عالی عایدتون شه؟

در متن زیر، در کنار راهنمایی برای زیبایی پوست، بهترین و جدیدترین دستگاه پاکسازی پوست، یعنی دستگاه فیس آپ، را معرفی میکنیم و جزییات اون رو توضیح میدیم.

این متن کپی تکراری از سایتای دیگه نیست؛ بلکه بهترین راهنمای پاکسازی پوست از هر گونه مشکل لک، تیرگی، جای خال و آکنه و زخم و غیره هست. پنج دقیقه با ما همراه باشین.

مرکز پاکسازی پوست در تهران

بهترین روش های آبرسانی عمیق پوست

رازهای زیبا شدن پوست صورت

روش های زیبا شدن پوست خیلی متنوعن. یه سری باید و نبایدها رو اگه رعایت کنیم پوست بهتری خواهیم داشت. البته در این مقاله، به یه روش مدرن و در عین حال ساده و ارزون اشاره می کنیم که خیلی هم سریع نتیجه میگیرین و عوارض پوستی رو هم تجربه نمیکنین.

گاهی قیافه مون خیلی هم خوبه و کافیه به پوستمون برسیم تا زیباییش به چشم بیاد. سریع ترین و بی عارضه ترین راه زیباتر شدن پوست صورت، پاکسازی و لایه برداری پوست به کمک دستگاه فیس آپ هست.

مرکز پاکسازی پوست در تهران- فیلم فیس آپ پوست

15 تا از راههای زیبا شدن پوست صورت

نبایدهای پوستی:

1. مواد زائد و سموم بدن به شکل جوش و آکنه، خال، زگیل، لک و پیس و ضایعه بیرون می زنه. یکی از علت هاش، نفوذ آلاینده ها به داخل پوست و تغذیه ناسالم صنعتی هست. توصیه های طب سنتی برای تغذیه سالم کمک کننده اَن.
بنابراین، تا جای ممکن از مصرف مواد نگهدارنده در خوراک و نوشیدنی صنعتی پرهیز کنین (کنسروجات، سوسیس و کالباس، انواع فست فود، چیپس و پفک و …).

2. پوست رو در معرض هوای آغشته به انواع سرخ کردنی یا شوینده ها یا مواد شیمیایی قرار ندین. پرورش گیاهان مفید و اکسیژن دار به تنفس پوستی کمک می کنه. مثل گل نرگس،…

3. گرد و غبار جاروبرقی یا موجود در هوا برای شادابی پوست ضرر داره.

4. اشعه ماورابنفش نور خورشید و نور سفید مهتابی یا انواع اشعه های مضر شادابی رو از پوست می گیرن. می تونین از کاکتوس برای جذب امواج وای فای استفاده کنین.

بهترین کلینیک پاکسازی پوست تهران
   معرفی بهترین کلینیک های پاکسازی پوست تهران شریعتی-قلهک-قیطریه

5. پوشیدن لباسی از جنس سازگار با پوست نقش مهمی در سلامت پوست داره. واضح تر بگیم: از پوشیدن جوراب نانو، لباس از جنس مواد پلیمری و شیمیایی و نانو، یا پنبه تراریخته (که به صورت دستکاری ژنتیکی بدر پنبه تهیه شده) اجتناب کنیم. بدن ما برای دفع سموم به طور طبیعی به تعرق نیاز داره. به عبارتی، عرق ریختن در حد متعادل برای سلامت پوست خوبه. وقتی جوراب نانو می پوشیم یا اسپری شیمیایی ضد تعرق می زنیم، در واقع به انباشت سموم در زیر بغل و زیر پوست کمک می کنیم. این انباشت به شکل مواد زائد و در قالب جوش و آکنه یا ضایعات دیگه از بدن بیرون میزنه!

6. خیلی از قرص هایی که راحت مثل شکلات مصرف می کنیم پوست را افسرده و تیره می کنند. مثل قرص ضد بارداری که اغلب سبب تولید کیست، مواد زائد و تیرگی و لک میشه.

7. سلامت پوست با سلامت موها رابطه تنگاتنگی داره. بنی آدم اعضای یکدیگرن.

8. درمان مشکلات هورمونی به زیبایی پوست کمک می کنه. یکی از بیماری هایی که از شادابی پوست کم می کنه کم کاری غده تیروئید هست.

9. زیبایی پوست با زیبایی پوست اطراف پلک و زیر چشم رابطه تنگاتنگی داره. رفع تیرگی و گودی زیر چشم با فیس آپ می تونه زیبایی پوست شما رو دو چندان کنه.

10. اگه صورت شما جوش و آکنه می زنه، این طوری نیست که فقط قرص رتینوئید درمانتون کنه. یه مطلب درباره بهترین محصولات ضد آکنه و ضد جوش از سایت زیبان می گذارم. واقعا به درد می خوره، چون به جزییات ترکیبات محلول ها و کرِم های ضد آکنه برای انواع پوست چرب، خشک، حساس و غیره پرداخته:
نکته: ترکیبات بنزوئیل پروکسید و اسید سالیسیلیک خاصیت ضد جوش دارن. در لینک زیر واکنش انواع پوست به این دو ترکیب رو توضیح داده.

لینک:

بهترین کرم ضد جوش و جای جوش

11. شناخت مزاج بدن و تغذیه سازگار با مزاج تون به سلامت و زیبایی پوست خیلی کمک می کنه. برای مثال، مزاج یه نفر بلغمی هست و نباید نشاسته و نون سفید و مرغ صنعتی و این چیزا رو مصرف کنه چون پوست کهیر میزنه و شل تر و افتاده تر میشه.

12. از مصرف مواد آرایشی که منافذ پوستی رو مسدود می کنن پرهیز کنین. محصولات مبتنی بر مواد معدنی بهتر از کرم های شیمیایی چربی دار هستن.

13. بهداشتی بودن ابزار آرایشی و محصولات مرغوب توصیه میشه.

14. مرطوب کننده پوست بدون چربی توصیه میشه و نیز دستکاری نکردن صورت و نکندن جوش و …

و 15 در عنوان بعدی

مرکز پاکسازی پوست در تهران

بهترین روش برای رفع تیرگی پوست صورت

15. کم خونی عامل مهم تیرگی پوست هست. هر چه جریان خون در زیر پوست بهتر باشه، پوست سالم تری خواهیم داشت چون خون سالم سبب تولید و بازسازی سلول های بافت کلاژنی و الاستینی در زیر پوست میشه.

این مواد برای داشتن پوست براّق کمک می کنن:
مصرف قرص خون سنتی ایرانی، زرده تخم مرغ محلی، انجیر و نخود، زیتون سیاه، زعفران، عصاره گوشت گوسفند (بره)، کباب، گلاب زعفران نباتی، آب کرفس و …

بهترین دستگاه پاکسازی صورت

بهترین دستگاه پاکسازی صورت
  بهترین دستگاه پاکسازی پوست صورت و رفع تیرگی های بدن

اگه عجله دارین و سرعت کسب نتیجه براتون مهمه، فیس آپ پوست رو توصیه می کنیم. هم ارزونه و هم تعداد جلساتش خیلی زیاد نیست و هم عوارض نداره. مرکز پاکسازی پوست در تهران (شریعتی) کارشون خوبه و تخفیف ویژه زیبایی دارن و در مورد قیمت هم خیلی منصفن.

نکته شنیدنی و جالب: مرکز پاکسازی پوست در تهران شعبه شریعتی،  با یه ماساژور دورانی فیس آپ و پنج تا هِد مخصوص جداگانه، همزمان 15 تا مشکلات پوستی شما رو برطرف می کنه! باورتون نمیشه، لینک زیر کاربردهای همزمان فیس آپ رو مشاهده کنین:

کامل ترین لینک 15 کاربرد جالب و پر طرفدار فیس آپ پوست

مرکز پاکسازی پوست در تهران

5 تا ازمزایای فیس آپ پوست در مرکز پاکسازی پوست تهران

  1. فیس آپ پوست میکرودرم ابریژن نیست!

2. پودر کریستالی در فیس آپ استفاده نمیشه؛ به جای اون، از ماساژور دورانی با حرکت ملایم و  بی ضرر با پنج هد مخصوص جداگانه به کار میره. هر یک از شما هد مخصوصی برای خودش داره و می تونه ببره و برای جلسه بعد بیاره.

3. لایه برداری پوست با فیس آپ بسیار بهداشتی و ایمنه و امکان انتقال آلودگی صفره.

4. میکرودرم عوارض داشت و برای زیر چشم مناسب نبود اما فیس آپ یه هد (سر) مخصوص پاکسازی و لیفت پوست در اطراف و زیر چشم داره.

5. انواع مشکلات پوستی سمج رو که چندین ساله شما رو اذیت می کنن میشه با فیس آپ برطرف کرد. برای مثال، رفع انواع لک و تیرگی قهوه ای، جای جوش و خال و آکنه، جای زخم و سوختگی، جای تیرگی مونده روی قوزک و پاها و زیر بغل و کشاله ران و غیره.

هر سوالی راجع به فیس آپ و قیمت ها دارین، اینجا تماس بگیرین. تعداد جلساتش خیلی نیست و از نظر قیمت مقرون به صرفه هست. آبرسانی به پوست و مزوتراپی غیر تزریقی هم همزمان انجام میشه. در مرکز پاکسازی پوست شریعتی، محصولات مکمل فیس آپ از آلمان میاد و اصله.

15 کاربرد فیس آپ پوست در مرکز پاکسازی پوست در تهران

15 کاربرد مهم فیس آپ پوست در مرکز پاکسازی پوست در تهران

تصویر فوق کاربردهای دستگاه فیس آپ در مرکز پاکسازی پوست در تهران را نمایش می دهد.

برای داشتن پوستی زیبا چه بخوریم؟ چه نخوریم؟

برای زیبایی پوست، هر چه قدر هم چیزهای مفید بخوریم ولی خواب کافی در شب نداشته باشیم، فایده نداره! غم  و غصه الکی و استرس و فشار روحی هم که همه می دونن پوست رو خراب می کنه.

و اما طبق طب ابوعلی سینایی برای روشنایی و رفع تیرگی پوست اینا رو بخوریم خوبه:

مصرف قرص خون سنتی ایرانی، زرده تخم مرغ محلی، انجیر و نخود، زیتون سیاه، جوانه گندم، زعفران، عصاره گوشت گوسفند (بره)، گلاب زعفران نباتی، آب کرفس، سرکه انگبین با عسل (به خصوص اگر مشکل کبد دارین)، مویز قرمز، انگور قرمز، میوه به، سنجد، نوشیدن چند جرعه آب قبل و بعد از حمام، مصرف نمک اصل قبل و بعد از غذا، میوه هایی مثل گلابی و سیب درختی، و غیره.

نوشیدن آب یخ ممنوع، نوشیدن آب همراه با غذا ممنوع! نوشابه جات صنعتی ممنوع!

مصرف تراریخته ممنوع!مصرف چای سیاه و چای سبز پوست رو تیره تر می کنه!

مصرف بادنجان زیاد، کافئین و قهوه زیاد=تیرگی بیشتر پوست

بر گرفته از طب سنتی): خوردن این چیزها لک پوستی می آورد: ترشی با ماست، ماهی با ماست، سس، زیاده روی در مصرف پیاز خام، سبزی شاهی (با ریحان چایگزین شه)،

هشدار: مصرف مواد خوراکی تراریخته یکی از معضلات تخریب سلامت بدن در دهه های اخیر در ایران هست!


بیشتر بدانید:

پاکسازی پوست با بخور

لینک پاکسازی پوست با بخور


4 اهمیت پاکسازی پوست صورت

پوست پر از لک و تیرگی و چربی به معنی عدم سلامت بدن، افسردگی چهره و تجمع یک عالمه سلول پوستی مزاحم هست. پوست تمیز به عدم تجمع چربی اضافه، باز بودن مسیر برای رشد فولیکول های موهای ابرو، مژه ها و موهای سر و شادابی روحیه کمک می کنه.

اگه هرازگاهی پوستمون رو به روش های درست پاکسازی و آبرسانی کنیم، در واقع، بخش مهمی از سلامت بدن و سلامت روح و روان رو تضمین کردیم.

آقایان و خانم هایی که مرتب پاکسازی پوست انجام میدن، در مقایسه با اونایی که بیخیالن، چند تا مزیت برتر دارن:

  1. اعتماد به نفس بیشتر در اجتماع برای رو در رو شدن با افراد مختلف
  2. وجهه اجتماعی بالاتر و قدرت بیشتر در جذب مخاطب
  3. قدرت بیشتر برای حفظ زندگی مشترک و جلب توجه همسر
  4. شادابی بیشترِ روحیه و فرصت های شغلی بهتر
  5. انتخاب لباس های شیک تر در رنگ های مختلف. شال و روسری های شیک با پوست صاف و براق خانم بیشتر دوستن! بیشتر بهتون میان!

پاکسازی پوست خشک

دوست عزیز، پوست خشک رو خیلی باید مراقب باشین که با هر دستگاهی یا هر ماده ای پاکسازی نکنین. احتمال تحریک و تخریب پوست با مواد شیمیایی لایه بردار یا روش های میکرودرم و میکرونیدلینگ بیشتر هست.

استفاده از محصولات آبرسان ارگانیک و با مقداری چربی طبیعی و مصرف میوه، مایعات طبیعی و سبزیجات تازه برای پوست خشک توصیه میشه.

برای خرید این محصولات با قیمت مناسب و منصفانه،

می تونین با مرکز پاکسازی پوست در تهران شعبه شریعتی در تهران تماس بگیرین.

توصیه می کنم هرگز هیچ ماسکی رو بدون مشورت تخصصی با پزشک یا متخصص طب سنتی روی پوست قرار ندین. هر پوستی یه سری حساسیت ها داره. یکی از بهترین روش های پاکسازی سریع و بدون عارضه پوست صورت فیس آپ هست. کارشناس زیبایی توصیه های لازم رو درباره بهترین محصولات مناسب پوست شما خواهند داشت.

پاکسازی پوست در آرایشگاه-عوارض پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه

چرا نباید در آرایشگاه پاکسازی پوست انجام داد؟

دوست عزیز، پوست یه ساختار پیچیده زیر پوستی در رابطه با اعصاب، شبکه مویرگ های خونی، فولیکول های مو و غدد چربی داره. فقط مسئله رعایت بهداشت نیست!
بهتره پاکسازی پوست رو در مراکز تخصصی زیبایی انجام بدین. آناتومی پوست و واکنش های پوستی هر یک از شما با هم متفاوته. در کلینیک زیبایی، درباره انواع بیماری های بدن، مصرف داروها، و واکنش ها و حساسیت های پوستی شما سوال میشه. اگه بعد از پاکسازی پوست صورت، مصرف دارویی موجب تحریک پوست شما بشه، حتما هشدار میدن. بنابراین، انتخاب یه کلینیک و مرکز زیبایی درست حسابی رو به جای آرایشگاه توصیه می کنیم.

در همین سایت، موارد ممنوعه میکرونیدلینگ و میکرودرم نوشته شده. یه سری افراد اصلا نباید میکرونیدلینگ انجام بدن. تشخیص موارد ممنوعه به عهده پزشک متخصص هست نه یک آرایشگر! لطفا مراقب پوست نازنین خود باشید.

روغن برای پاکسازی پوست

طبق توصیه های طب سنتی-ایرانی، لک های صورت با روغن کرچک برطرف میشن. مالش روغن ختمی به پوست برای براق شدن اون کمک می کنه. روغن بادام شیرین، بنفشه و زیتون توصیه شدن. البته همزمان زیر نور آفتاب نمانید.

نکته: مالش بعضی روغن ها سبب ازدیاد موی زائد میشه. در این مورد، با پزشک یا متخصص طب سنتی مشورت کنین.


بهتر و بیشتر بدانید:

فرمول سلامت پوست:

تعادل در همه چیز از جمله خواب کافی و رعایت آداب خواب+ نوشیدن آب سالم+ خورد و خوراک طبیعی+ چربی غیر صنعتی+ تنفس هوای پاک=داشتن پوست زیبا و شاداب


سرطان پوست و مزاج های چهارگانه

طب سنتی ایرانی دلیل اصلی انواع سرطان را مصرف تغذیه صنعتی و شیمیایی حاوی مواد نگهدارنده و افزودنی و تقلید از الگوهای اشتباه و رعایت نکردن آداب خواب و بیداری و نوشیدن و خوردن، انتقال عفونت های نهفته از مادر به جنین پیش از تولد، و نیز بروز انواع استرس های شدید روحی-روانی می داند. گفته شده که استرس و فشار روی انواع اعصاب از علت های بروز انواع بیماری هاست.
از نظر بزرگان طب سنتی، مزاج های چهارگانه بدن انسان (دموی، بلغم، سودا و صفرا) با سبک زندگی صنعتی سازگاری ندارند. عوامل تغییرات اقلیمی و محیط آلوده صنعتی و تماس مواد شیمیایی و حتی شوینده ها با پوست سلامت انسان را به خطر انداخته اند. در مبارزه ی فعالان مبارزه با تخریب محیط زیست به کرات یادآوری می شود که حال زمین خراب است و حال انسان ها خراب تر و نابودی همه چیز به دست خود انسان پیش می رود!

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments