سفید شدن پوست

درمان تیرگی پوست صورت با طب سنتی + بهترین و سریعترین روش سفید شدن پوست

راه های رفع تیرگی و روشن شدن پوست

سفید و روشن شدن پوست

زیبایی بر مبنای رنگ پوست تعیین نمی شود. با این حال ، اگر می خواهید رنگ پوست خود را روشن تر کنید ، روشی که برای روشن شدن پوست تان به کار می برید ، بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر محصولات تجاری جهت سفید شدن پوست مضر هستند. این محصولات می توانند پوست شما را بدتر کرده و در نهایت وضعیت را وخیم تر کنند. این بدان معنی است که باید به دنبال روش های طبیعی و مطمئن تری برای روشن تر و جذاب تر شدن پوست خود باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از محبوب ترین و کاربردی ترین روش های طبیعی برای رفع کدری پوست صورت ، درمان تیرگی پوست دست ، درمان تیرگی پوست و به طور کلی روشن شدن پوست تان صحبت کنیم. در آخر هم یک پیشنهاد فوق العاده برای تان داریم که کمک می کند خیلی سفید شویم و چگونه پوستی بدون لک داشته باشیم. پس این مطلب را از دست ندهید و تا انتها مطالعه کنید.

برای جستجوی آسان و دسترسی سریع تر به آنچه در ذهن دارید ، می توانید بر روی لینک های موجود در جدول زیر کلیک کنید و مستقیما به موضوعی که مد نظر شماست رجوع کنید.

انواع ماسک برای صاف شدن پوست صورت و قویترین ماسک روشن کننده پوست

انواع ماسک صورت سفیدکننده ولایه بردار صورت و گردن

جهت سفید شدن پوست ، این 12 روش که شامل ماسک سفید کننده صورت فوری است را امتحان کنید.

  1. محلول آب لیمو

لیموترش

لیمو محصولی بسیار محبوب است که سالهاست برای بهبود رنگ پوست و مقابله با انواع بیماری های پوستی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده حاوی اسید سیتریک است که به آرامی پوست را سفید می کند و در نهایت کار خود را با لایه برداری از لایه فوقانی پوست به پایان می رساند.

یک محلول آب لیمو درست کنید و با استفاده از یک تکه پنبه آن را روی پوست خود بمالید. اجازه دهید تا کامل جذب پوست شود و در نهایت آن را بشویید. این کار را یارها و بارها تکرار کنید تا نتیجه قابل مشاهده ای حاصل شود.

  1. استحمام با لیمو و شیر

این روش خصوصاً برای روشن شدن کل بدن موثر است.

وان را از آب گرم پر کنید و یک لیوان شیر پر چرب نیز به آن بیافزایید و آب دو عدد لیموی تازه را بگیرید و به آب اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که شیر و لیمو به درستی با یکدیگر مخلوط شوند. سپس تقریباً به مدت یک ساعت در آن بخوابید و بعد خود را بشویید.

  1. ماسک سفید کننده صورت فوری

جوانسازی صورت
روشنی پوست صورت

با استفاده از مواد طبیعی اثبات شده در روشن شدن پوست ، ماسک خمیر مانند غلیظی تهیه کنید. می توانید از لیمو ، عسل و آلوئه ورا استفاده کنید.

همه این عناصر حاوی خاصیت روشن کنندگی پوست هستند که در صورتی که با هم ترکیب شوند به میزان قابل توجهی کمک خواهند کرد. ماسک را روی صورت خود بمالید و اجازه دهید تقریباً نیم ساعت بماند. بعداً آن را با آب ولرم بشویید. به مدت 3 تا 4 هفته آینده چند بار این عمل را در روز تکرار کنید.

  1. عسل و ماست ، ماسک صورت سفیدکننده ولایه بردار صورت و گردن

ماست نیز درست مانند شیر حاوی آنزیم های روشن کننده پوست است. از طرف دیگر ، عسل نیز خاصیت مرطوب کنندگی و ضد باکتریایی دارد.

این دو ماده را با هم مخلوط کنید تا یک ماسک مغذی تهیه کنید. اجازه دهید این ترکیب به مدت 5 دقیقه استراحت کند و سپس آن را روی پوست صورت و گردن خود بمالید. اجازه دهید ماسک به مدت 20 دقیقه روی پوست بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

  1. چگونه خیلی سریع سفید شویم ؟ با پاپایا

پاپایا

پاپایا حاوی آنزیم های پاپئین (Papain) است که عملکرد شان روشن شدن پوست می باشد. همچنین یک عامل طبیعی جهت مقابله با آکنه است. پاپئین به عنوان یک لایه بردار طبیعی نیز عمل می کند.

پاپایا را به گونه ای له کنید که یک خمیر صاف و یکدست حاصل شود و سپس آن را روی پوست تیره خود بمالید. اجازه دهید این ماسک به مدت 20 دقیقه روی پوست بماند تا به خوبی جذب شود و در آخر با استفاده از آب ولرم آن را بشویید. برای چند هفته آینده همین روش را دو بار در روز تکرار کنید تا نتایج قابل مشاهده ای حاصل شود.

  1. زردچوبه ، روشن کننده پوست صورت

زردچوبه

زردچوبه یکی دیگر از لایه بردار ها و روشن کننده های طبیعی بسیار مهم به شمار می رود. این ماده حاوی ویتامین C ، ویتامینی که مسئول روشن کردن پوست است ، می باشد. همه انواع پوست می توانند از زردچوبه استفاده کنند.

نصف قاشق غذاخوری زردچوبه را با دو قاشق غذاخوری خمیر آلوئه ورا مخلوط کنید تا یک ترکیب یکدست حاصل شود. آن را روی پوست تان بمالید و اجازه دهید تقریباً نیم ساعت بماند و سپس شستشو دهید. این کار را برای چند هفته انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

  1. ژل آلوئه ورا

آلوئه ورا و رفع تیرگی پوست
آلوئه ورا

شما آلوئه ورا را به عنوان یک عنصر اصلی در اکثر محصولات تجاری موجود در بازار پیدا خواهید کرد. این گیاه حاوی ویتامین های A ، C و E است. این ویتامین ها ، لایه بردار های طبیعی به شمار می روند که تولید رادیکال های آزاد را محدود می کنند.

یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا را با یک قاشق چای خوری آب لیمو مخلوط کرده و خوب هم بزنید. سپس آن را روی پوست خود بمالید و بعد از 30 دقیقه بشویید.

  1. روشن شدن پوست دست و صورت با ماست

ماست

ماست هم درست مانند شیر حاوی اسید لاکتیک است که یک ماده روشن کننده طبیعی به شمار می رود. ماست برای پوست های خشک و سایر انواع پوست مفید است.

برای تهیه این ماسک می توانید یک قاشق چای خوری از زردچوبه و ماست را با هم مخلوط کنید و برای چند هفته آینده آن را دو بار در روز روی پوست دست یا صورت خود بمالید.

از طرفی دیگر نیز می توانید ماست را برای از بین بردن لکه ها و سایر مشکلات پوستی خود به کار ببرید.

  1. سفيد كردن پوست آفتاب سوخته با پرتقال

پرتقال

یک عدد پرتقال درست به اندازه لیمو حاوی ویتامین C و اسیدهای لاکتیک است که هم حاوی روشن کننده و هم لایه بردار طبیعی پوست به شمار می روند. شما هم می توانید از پرتقال ترکیبی درست کنید و هم می توانید آن را به عنوان اسکراب بدن استفاده کنید. عناصر موجود در پرتقال حتی می تواند از آسیب های ناشی از خورشید به پوست جلوگیری کند. بنابراین برای رفع تیرگی پوست صورت در اثر آفتاب نیز بسیار مفید است.

پوست پرتقال را در مخلوط کن بریزید تا خمیری صاف و یکدست حاصل شود. آن را روی پوست خود بمالید و بگذارید تقریبا 30 دقیقه بماند. سپس با آب ولرم بشویید. این روش را حداقل برای چند هفته آینده تکرار کنید.

  1. تغییر رنگ پوست به سفید با پوست سیب زمینی

سیب زمینی

اگر با مشکلات مزمن پوستی روبرو هستید این یک روش طبیعی دیگر است که می توانید برای سفید شدن پوست تان از آن بهره ببرید. پوست سیب زمینی حاوی ویتامین B6 است که قدمت دیرینه ای در زمینه روشن کردن پوست و بهبود چهره دارد.

اگر برای استفاده از پوست سیب زمینی راحت نیستید ، می توانید از قسمت های داخلی آن استفاده کنید.

سیب زمینی ها را در تکه های کوچک تر خرد کنید و بعداً آنها را له یا میکس کنید تا خمیری حاصل شود. همچنین می توانید از آب سیب زمینی نیز استفاده کنید.

اکنون سیب زمینی له شده را با آب لیمو مخلوط کنید و سپس آن را روی پوست بمالید. اجازه دهید برای مدتی روی پوست بماند و در آخر بشویید.

  1. آرد نخودچی

آرد نخودچی

آرد نخودچی حاوی مواد مغذی متنوعی است که به ویژه در روشن شدن پوست انسان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مقداری آرد نخودچی را با مقدار کمی آب مخلوط کنید تا خمیری حاصل شود. این ماسک را روی پوست خود بمالید و بگذارید تا کامل خشک شود. در نهایت آن را با آب ولرم بشویید.

  1. خیار

خیار

خیار یکی دیگر از مواد طبیعی است که در صورت بروز مشکلات مزمن پوستی می توانید از آن استفاده کنید. این ماده طبیعی ، کلاژن را به هم پیوند می دهد و همچنین منجر به استحکام پوست شما می گردد. همچنین اثر خنک کننده ای روی پوست دارد. برای هر نوع پوستی می توانید از خیار استفاده کنید.

خیار را خرد کنید و آنها را مستقیماً روی قسمت های تیره پوست خود قرار دهید تا آن را روشن کند. اجازه دهید دقایقی روی پوست تان بماند ، سپس با استفاده از آب ولرم آن را شستشو دهید.

بهترین روش برای رفع تیرگی پوست صورت : لایه برداری پوست صورت با دستگاه

فیس آپ صورت
دستگاه فیس آپ

اگر راهکارهای طبیعی و راه حل های درمانی مختلف قادر نبوده اند کاری در زمینه سفید شدن پوست برای تان انجام دهند ، نگران نباشید. این بار فن آوری به شما کمک می کند تا با استفاده از دستگاه فیس آپ ، جدید ترین نسل میکرودرم ابریشن، به ویژه برای روشن شدن ، رفع تیرگی ها ، جوانسازی ، سفت شدن پوست ، به حداقل رساندن چین و چروک و لایه برداری این نیاز شما محقق گردد. دستگاه فیس آپ صورت بهترین روش برای رفع تیرگی پوست صورت است که بدون دردسر و در مدت زمان کمی قادر است شما را به نتیجه مطلوب تان برساند.

دستگاه لایه بردار و جوان کننده فیس آپ دارای یک هندپیس مکانیکی میکرو پالس مداری است.

در این روش، میکرودرم ابریشن با مجموعه ای از هندپیس های قابل تعویض از جنس کاربید سیلیکون انجام می شود. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست صورت را روشن و نرم سازد.

میکرو پالس، پوست را ماساژ می دهد و همزمان موجب تحریک عضلات در زیر پوست می شود و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک که تنها در یک هندپیس گنجانده شده است ، پوست را نسبت به تولید کلاژن جدید ترغیب و تحریک می کند.

فیس آپ صورت با هدف از بین بردن یا تصحیح مشکلات خاص پوستی ناشی از اپیدرم و لایه های سطحی تر درم صورت می پذیرد.

دستگاه فیس آپ می تواند شرایطی مانند تیرگی های پوست و زیر چشم ، لک های ناشی از سن ، خطوط ریز و اسکار ها را از بین ببرد و در عین حال منجر به تشکیل کلاژن جدید شود. بدین ترتیب ، پوست از همان اولین کاربرد ، درخشان تر ، صاف و جمع و جور تر به نظر می رسد.

نتیجه گیری

لایه برداری پوست صورت با دستگاه فیس آپ

روشن شدن پوست مساله ای نیست که یک شبه حاصل گردد. مهم ترین کاری که باید انجام دهید تکرار این درمان های خانگی و طب سنتی دو بار در روز برای چندین هفته است. این بدان معنی است که شما باید مصمم باشید و آن را به روال روزانه خود تبدیل کنید. آلوئه ورا و بعضی از مواد دیگر مضر نیستند و از این رو می توانید اجازه دهید که تمام شب روی پوست تان باقی بمانند.

تنها در صورت به کار گیری این روش ها به شکلی اصولی و مناسب ، قادر خواهید بود روز به روز شاهد بهبودی پوست تان باشید.

اما اگر از درمان های خانگی خسته شده اید و در صدد رفع کدری پوست صورت ، درمان تیرگی پوست دست ، درمان تیرگی پوست و به طور کلی روشن شدن پوست تان هستید ، به شما فیس آپ صورت را معرفی می کنیم. خوشبختانه مفتخریم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، ظفر ، دروس ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) مجهز به این دستگاه جدید ، مدرن و پیشرفته می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده پوست صورت تان را در اختیار متخصصین با تجربه ما قرار دهید.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی ، خدمات میکرودرم ، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

LIGHTEN-SKIN-TONE

face-up

2.7 7 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments