مرکز لیزر ویژه آقایان

مرکز لیزر ویژه آقایان با قیمت های عجیب و باور نکردنی | مرکز لیزر و زیبایی برکه

مرکز لیزر ویژه آقایان

 

مرکز لیزر ویژه آقایان و پیدا کردن آن کار چندان دشواری نیست. شاید شما هم از آن دسته آقایانی باشید که معتقدند لیزر موهای زائد امری زنانه است و مردان نباید آن را انجام بدهند. اما این کلیشه‌های جنسیتی را دور بریزید. امروزه آقایان زیادی هستند که ورزشکار یا بدنسازند و به همین دلیل، ناچارند که به طور مرتب موهای زائد خود را شیو کنند یا از دیگر روش‌های دردناک رفع موهای زائد استفاده کنند.

مرکز لیزر ویژه آقایان
مرکز لیزر ویژه آقایان

توصیه ما به این دسته از عزیزان این است که لیزر موهای زائد را امتحان کنند. یکی از نکات و مزیت‌هایی که درباره لیزر موهای زائد آقایان وجود دارد این است که بیشتر آنان به علت داشتن موهای ضخیم و پرپشت، بهترین نتیجه را از انجام این شیوه می‌گیرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما پیش از این که به لزوم لیزر موهای زائد برای آقایان بپردازیم ، تصمیم داریم مقدمه ای درباره شیوه ی رفع موهای زائد داشته باشیم.  با ما همراه باشید.

مرکز لیزر برکه مفتخر است که با در اختیار داشتن دستگاه لیزر السکاندرایت اسکلپیون 2018 ، خدمات لیزر موهای زائد ویژه آقایان را نیز ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر وهمچنین مشاهده تعرفه قیمت ها اینجا را کلیک کنید.

بهترین راه برای رفع موهای زائد مردان پرمو چیست ؟ البته می توان آن ها را شیو یا وکس کرد اما آیا تا به حال لیزر موهای زائد را به عنوان گزینه ای پیش رو در نظر گرفته اید ؟

لیزر موهای زائد چیست و چگونه عمل می کند ؟

لیزر موهای زائد نوعی عملیات درمانی است که اشعه های نوری را به سمت پوست می تاباند و فولیکول های مو را هدف می گیرد و به این ترتیب چرخه رشد مو را دچار اختلال کرده بدون این که به خود پوست آسیبی برساند.

همان گونه که فولیکول ها نابود می شوند ،ریشه مو ضعیف می شود و به این ترتیب به طور کلی فولیکول مو از بین رفته و دیگر مویی در آن ناحیه رشد نخواهد کرد.

اشعه ی لیزر توسط رنگدانه های مو جذب می شود ، این اشعه به انرژی گرمایی تبدیل شده و رشد موها را در آینده با تاخیر همراه می سازد.

لیزر موهای زائد چگونه به آقایان ورزشکار کمک می کند؟

ما در مرکز لیزر برکه ، با ورزشکاران و بدنسازان زیادی سر و کار داریم که هیچ گونه مویی روی بدنشان نمی خواهند

هم چنین دوچرخه سواران زیادی به مرکز ما مراجعه کرده و موهای زائد پا و پایین تنه ی خود را لیزر می کنند.موهای زائد می تواند موجب بروز التهاب و عفونت شود مخصوصا اگر دوچرخه سوار هستند و لباس تنگ می پوشید و به خاطر رکاب زدن تعرق می کنید

هم چنین لیزر موهای زائد موجب می شود که عملیات ماساژ، زدن روغن های بدن و البته لوسیون ها راحت تر شود.

از ان جایی که در این روش موها بریده یا قطع نمی شوند ، از بروز دردهای ناشی از التهاب و دیگر مسائل نیز پیشگیری می کنید

لیزر موهای زائد هم چنین برای شناگران نیز بسیار مفید است چرا که آب منبع بسیار خوبی برای ورود باکتری ها و عفونت ها به بدن می باشد و شما با انجام لیزر موهای زائد این ریسک را به حداقل می رسانید

مزیت دیگری که لیزر موهای زائد دارد این است که در زمانی که ورزشکاران برای شیو کردن موهای خود می گذارند ، صرفه جویی می کند و بدن آن ها را قبل از مسابقه آماده می کند.

مرکز لیزر ویژه آقایان
مرکز لیزر ویژه آقایان

تصور غلط دیگری که در این باره وجود دارد : داشتن موهای زائد و زیاد به این معنا نیست که شما فرد تمیز و بهداشتی ای نیستید.بلکه فقط مردانی وجود دارند که با رفع موهای زائد خود ، می خواهند که از دست عفونت و عرق سوز شدن خلاص شوند.

برخی دیگر از آقایان ترجیح می دهند که این شیوه ی درمانی را در تابستان انجام دهند تا به خارش ناشی از عرق سوز شدن و التهاب دچار نشوند.

برخی از آقایان ، باسن و یا کمر بسیار پر مویی دارند و همین امر در روابط جنسی آن ها تاثیر منفی و مخربی گذاشته است و همین مسئله موجب تمایل آن ها به امتحان این شیوه درمانی شده است.

تمام این مسائل را ذکر کردیم که بگوییم لیزر موهای زائد تنها مختص زنان نیست و مردان نیز برای انجام آن دلایل خاص خود را دارند.

لیزر خط ریش یا گونه ها نیز یکی دیگر از نواحی رایجی است که عموما مردان برای لیزر درمانی آن را انتخاب می کنند.

چه بپذیرید و چه نپذیرید ، آستانه تحمل درد آقایان بسیار کمتر از زنان است و به همین علت بیشتر آنان تصور می کنند به علت داشتن موهای ضخیم تر ، ناچارند که درد بیشتری را در طول پروسه لیزر درمانی متحمل شوند. اما این تصور غلط و اشتباهی است چرا که با استفاده از دستگاه های جدید و به روز ، میزان درد بسیار کاهش یافته است و حتی بسیاری از مراجعه کنندگان ما اصولا هیچ دردی را احساس نمی کنند. در ادامه تصمیم داریم به معرفی یکی از بهترین دستگاه های موجود برای لیزر موهای زائد بپردازیم.

لیزر الکساندرایت آقایان

مرکز لیزر برکه مفتخر است که خدمات لیزر ویژه آقایان را نیز ارائه دهد.مرکز برکه با در اختیار داشتن بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت مدیو استار اسکلپیون 2018 ساخت کمپانی زایس آلمان ، بهترین خدمات را برای ورزشکاران و بدنسازان عزیز ارائه می کند. این دستگاه اولین دستگاهی است که کاملا بدون درد بوده و خطر بروز عفونت های ناشی از لیزر را به حداقل رسانده است ( به علت استفاده از سلفون یک بار مصرف برای هر شخص).

مزیت دیگری که این دستگاه دارد این است که بر روی انواع موها جوابدهی بسیار فوق العاده ای دارد و شما می توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

مرکز لیزر ویژه آقایان
مرکز لیزر ویژه آقایان

مراکز لیزر آقایان در تهران

مراکز مختلفی در تهران ویژه لیزر آقایان وجود دارد اما مجموعه آلومینا مفتخر است که در تمام شعبات خود از بهترین دستگاه ها جهت ارائه این خدمات استفاده می کند.

جهت مشاهده تعرفه قیمت ها و هم چنین اخذ نوبت می توانید اینجا را کلیک کرده و با مشاورین و متخصصین ما صحبت کنید

تخفیف لیزر موهای زائد آقایان

مرکز برکه علاوه بر ارائه خدمات استثنایی لیزر موهای زائد ، تخفیفات فوق العاده و جالب توجهی دارد که می توانید از ان ها بهره مند شوید. مزیتی که در ارائه این تخفیفات وجود دارد این است که برعکس سایت هایی مانند تخفیفان و نت برگ نیازی به دریافت هیچ گونه بُن تخفیفی وجود ندارد و شما با مراجعه مستقیم به این مرکز می‌توانید از این تخفیف‌ها استفاده کنید.

علاوه بر این ، تخفیف‌های ما تنها مختص جلسه ی اول درمانی شما نخواهد بود و تا به انتهای دوره درمانی خود ، این تخفیف‌ها اعمال خواهند شد.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاع درباره تخفیفات ما اینجا را کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع 

مرکز لیزر برکه

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments