لیزر کامل بدن

لیزر کامل بدن| لیزر کامل موهای بدن| قیمت لیزر کامل بدن

لیزر کامل بدن

 

همراهان عزیز تهران اسکین سلام عصر روز گرم تابستونی تون بخیر

روزای خنک بهاری تموم شده و تابستون بدو بدو با گرمای داغ و سوزانش رسیده و هوا اونقدر گرم شده که خیلیا رو مثل من کلافه کرده. ولی تابستون و روزهای گرمش با پوشیدن لباسای خنک و نخی دلچسب می شه و از احساس داغی پوست کم میشه ولی یکی از معضلات این روزهای گرم و پوشیدن لباس های راحت اینه که با پوشیدن لباس باز و راحت موهای زائد هم دیده میشه و این مسئله باعث میشه که نیاز به شیو کردن افزایش پیدا کنه و خوب همون طور که می دونید تیغ کشیدن و استفاده از ژیلت معمولاً باعث بریدگی پوست میشه، اپیلاسیون هم که بدتر دردش طاقت فرساست، از بوی بد پودرهای موبر هم هیچی نمیگم براتون? اصلا بذارید یه سوالی ازتون بپرسم.تا حالا به لیزر کامل بدن فکر کردین؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آره درست خوندین، لیزر کامل بدن. یعنی همه موهای زائد بدن رو برای همیشه از بین ببرید و با دنیای تیغ کشیدن و اپیلاسیون خداحافظی کنید. شما هم مثل من ذوق زده شدین؟ پس با من همراه باشید تا براتون بگم که لیزر کامل بدن چه انقلابی را به وجود آورده.

لیزر موهای زائد بدن

لیزر کامل بدن

لیزر یک روش بسیار ایمن و موثر است که به شما کمک می کند بدون آسیب رساندن به پوست و یا حتی اندام های داخلی بدن برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید. در این روش با تکیه بر نور لیزر به هدف قرار دادن فولیکول های مو می توان همه موهای زائد نقاط مختلف بدن را به طور کامل از بین برد.

فناوری لیزر مسیری طولانی را طی کرده است تا به آنچه که امروز مشاهده می ‌کنید رسیده است و می ‌تواند طی مدت کوتاهی همه موهای زائد بدن شما را از بین ببرد. از لیزر به عنوان یک فناوری موثر و غیر تهاجمی یاد می ‌شود و اکثر مراجعه ‌کنندگان به مرکز لیزر می توانند پس از ۳ تا ۵ جلسه شاهد نتایج حاصل از لیزر باشند. البته به خاطر داشته باشید از آنجایی که بدن همه افراد شبیه هم نیست ممکن است عکس العمل بدن آنها به درمان با لیزر یکسان نباشد.

لیزر کامل بدن
لیزر کامل بدن با مزایای متعددی همراه است و علاوه بر آن که موهای زائد بدن را به طور کامل از بین می برد و باعث می شود که ریسک رشد موها به سمت داخل پوست به صفر برسد و از سوی دیگر باعث جوان سازی و لطافت بیشتر پوست می شود. لیزر موهای زائد بدن می تواند علاوه بر این موارد باعث بهبود ساختار پوست شود و می تواند از میزان لکه های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی بکاهد اما در کنار همه این موارد مهم ترین و بهترین مزیت لیزر کامل بدن این است که برای همیشه موهای زائد را از بین می برد و شما دیگر نیازی به شیو کردن یا مراجعه به مراکز اپیلاسیون نخواهید داشت.

امروزه دستگاه های لیزر مختلفی طراحی شده است که برای افراد مختلف با رنگ پوست های متفاوت سازگاری دارند و به آنها کمک می ‌کند طی مدت کوتاهی بدنی تمیز و بدون مو داشته باشند. معمولاً مراجعه کنندگانی که تحت درمان با لیزر قرار گرفته اند ادعا می کنند نتایج حاصل از لیزر باعث شده که پوست آنها جوان شود و آنها از نتایج حاصل از لیزر موهای زائد خود رضایت کامل دارند.

پنج واقعیت درباره لیزر کامل بدن

 

    • لیزر کامل بدن برای همه افراد مناسب است و همه خانم ها و آقایان می توانند متقاضی درمان با لیزر کامل بدن باشند. فناوری نور لیزر که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد آنقدر اثر گذار است که می ‌توان از آن برای برطرف کردن همه موهای زائد تیره و زبر بدن استفاده کرد و هیچ تفاوتی بین موهای زائد خانم ها و آقایان وجود ندارد.
    • هیچ یک از روش هایی که برای برطرف کردن موهای زائد وجود دارد نمی تواند به طور کامل موهای شما را برطرف کند و معمولاً ادعاهای تولید کنندگان آنها ۱۰۰ درصد درست نیست اما لیزر موهای زائد توانسته است گوی سبقت را از همه بروید و یک تازه عرضه میدان رقابت باشد زیرا در صورتی که شما برنامه درمان با لیزر را تکمیل کرده باشید همه مو های زائد شما برای همیشه از بین خواهد رفت و شما دیگر نگران دیده شدن آنها نخواهید بود.

لیزر کامل بدن

  • می توان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن استفاده کرد لیزر موهای زائد صورت، پشت ‌لب، کمر، دور سینه، چانه، دست و پا، خط بیکینی، ناحیه تناسلی، پهلوها، باسن، زیر بغل و موهای زائد روی انگشتان دست و پا متقاضیان بسیار زیادی دارد و می تواند شما را با آنچه که انتظارش را دارید برساند.
  • لیزر موهای زائد برای انواع پوست ها مناسب است و همه افراد می ‌توانند متقاضی درمان با لیزر باشند و اصلاً مهم نیست که پوست آنها سبزه است یا سفید. البته روزهای اولی که فناوری لیزر بار در عرصه زیبایی گذاشت همه افراد نمی ‌توانستند از آن برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کنند اما به تدریج و با پیشرفت علم دستگاه های مختلفی تولید شده است که پاسخگوی نیاز همه افراد است.
  • لیزر کامل بدن دیگر شما را دچار دردسرهای حاصل از رشد موهای زائد به داخل پوست نمی کند این مشکل در سایر روش های موجود از قبیل شیو کردن یا موم انداختن بسیار شایع است.
  • همان طور که در قسمت بالا گفتیم لیزر موهای زائد باعث می شود که فولیکول های مو زیر سطح پوست از بین بروند اما در شیو کردن فقط موها از روی سطح پوست برداشته می شوند که گاهی اوقات این وضعیت باعث می شود موهای زائد دوباره رشد نکنند و زیر سطح پوست گیر بیافتند. رشد موها به سمت داخل پوست یک وضعیت دردناک است که احتمالاً شما هم آن را تجربه کرده اید اما لیزر موهای زائد شما را برای همیشه از این مشکل رها خواهد کرد.

آیا همه افراد می توانند متقاضی درمان با لیزر باشند؟

اگرچه همه افراد می ‌توانند متقاضی درمان با لیزر کامل بدن باشند اما در این خصوص محدودیت هایی وجود دارد و همه افراد نمی توانند از مزایای عالی لیزر کامل بدن بهره مند شوند. پزشکان به خانم های باردار و خانم‌ هایی که در دوران شیردهی به سر می ‌برند اجازه نمی ‌دهند که موهای زائد بدن خود را لیزر کنند زیرا می ‌گویند هنوز تحقیقاتی چندانی بر روی تاثیرات لیزر روی جنین انجام نشده است و نمی ‌دانیم که آیا لیزر موهای زائد تاثیری روی جنین یا نوزادی که شیر می خورد دارد یا خیر. به همین دلیل به آنها توصیه می ‌کند که لیزر موهای زائد بدن خود را به پس از اتمام دوران بارداری و شیردهی موکول کنند.

لیزر کامل بدن

افرادی که سابقه تشنج دارند و افرادی که از پیس میکر یا همان باطری قلب استفاده می ‌کنند نیز مجاز به لیزر موهای زائد بدن خود نیستند. لیزر موهای زائد بدن افرادی که دچار عفونت ‌های پوستی هستند یا افرادی که موهای آنها قرمز یا سفید است و همچنین افرادی که پوست خود را برنزه کرده ‌اند انجام نمی شود. افرادی که تا همین چند وقت اخیر از رتینوئیدها استفاده می کرده اند یا افرادی که از داروهای استفاده می کنند که نباید در مقابل نور آفتاب قرار بگیرند نیز مجاز به لیزر موهای زائد خود نیستند.

اگر شما شامل هیچ یک از گروه‌ های بالا نیستید می توانید با خیال راحت برای لیزر موهای زائد بدن خود اقدام کنید و از مزایای لیزر و داشتن پوستی تمیز و لطیف بهره مند شوید.

 

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع یک

منبع دو

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments