بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان در تهران و شهرستان ها

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان: دهها پرسش و پاسخ رایج

 لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان و دنیای فشن شو

بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

لیزر موهای زائد نواحی تناسلی در آقایانسلام و روز و شبتون خوش!

رابطه بسیار نزدیکی بین زیبایی اندام های سیکس-پک و لیزر موهای زائد، از جمله، لیزر موهای تناسلی، وجود دارد. اغلب مواقع، قهرمانان مرد در دنیای فشن شو مجبورند از لیزر موهای زائد استقبال کنند تا زیبایی اندامشان ماندگارتر و چشم گیرتر شود. همچنین، بسیاری از آقایان برای لذت جنسی بیشتر و رضایتمندی شریک مقابلشان، ناحیه تناسلی خود را لیزر می کنند. داشتن پوست صاف و عاری از موهای اضافه و پر از چربی و جرم یک نعمت است. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

وقتی  درباره لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان فکر می کنید، چه سوالاتی در ذهن شما پدید می آید؟ سوالاتی مانند عوارض آن برای بچه دار شدن؟ فواید آن برای لذت جنسی بیشتر یا فایده های دیگر؟ خلاصی از شر تیغ های بُرنده و کرم های موبر موقتی و حاوی مواد شیمیایی مضر؟اثرات لیزر بر رفع موهای زائد ناحیه تناسلی: درد، تورم، حساسیت پوستی، و غیره؟ تداخلات دارویی و لیزر ناحیه تناسلی مردان؟

در متن زیر به تمامی این سوالات پاسخ داده شده است. با تهران اسکین همراه باشید.

فیلم لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

روی فیلم دوبار کلیک کنید تا در صفحه کامل نمایش داده شود.

برای دیدن ویدئوهای های بیشتر، اینجا کلیک کنید.

نیاز مردان ورزشکار به لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی؟

اگر در رشته های زیر فعال هستید، نمی توانید از لیزر موهای زائد کل بدن و از جمله ناحیه تناسلی فرار کنید.

  1. دوچرخه سواری
  2. شنا
  3. بدنسازی
  4. رقص باله مردان و …

عوارض و معایب لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

دوستای خوبم. ممکنه افرادی به جای لیزر از کرم های موبر یا پودرهای موبر سنتی و غیرسنتی استفاده کنن. ممکنه هر لیزری مناسب پوست شما نباشه؛ اما هیچ ماده ای خالی از عوارض نیست. مواد موبر چه شیمیایی و چه طبیعی می توانند سبب شکسته شدن موهای زائد، سوزش و تحریک پوست شما شوند. البته میزان استفاده از این مواد نیز اهمیت دارد.

لیزرها در صورتی عوارض ایجاد می کنند که موارد زیر رعایت نشوند:

  1. انتخاب دستگاه نامعتبر مانند لیزرهای آی.پی.ال.
    برای مثال، لیزر ان.دی.یاگ بریا پوست تیره مناسب است. اگر پوستتان خیلی روشن و حساس باشد و دستگاه لیزر ان.دی.یاگ برای شما انتخاب شود، بروز سوختگی، تاول، زخم و قرمزی پوست دور از انتظار نیست.
  2. انتخاب کادر پزشکی ناوارد و غیرمتخصص پوست و مو: اگر پزشک پزشک نباشد (به ساختار و واکنش های پوست و موی شما آشنا نباشد)، عوارض بعدی در انتظارتان خواهد بود.
  3. عدم مراقبت های قبل و بعد از لیزر طبق چارت مراقبت های لیزردرمانی. برای مثال، مصرف برخی داروها با لیزر تداخل جدی دارد. برای اطلاعات یبشتر، اینجا کلیک کنید.

لینک عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی؛ کلیک کنید.

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان بر باروری؟

یکی از سوالاتی که آقایون و خانوماشون دایم می پرسن اینه: اگه پرتو لیزر با اندام خصوصی من برخورد کنه، احتمال داره عقیم بشم؟

سالهای سال هست که لیزر موهای زائد تناسلی انجام شده و هنوز هیچ گزارش علمی و دقیقی درباره چنین عوارضی نشده. پرتو لیزرهای امروزی اونم با دستگاه های فوق پیشرفته بسیار کنترل شده است و فرصت نفوذ در رگ های خونی بیضه ها یا آلت رو نخواهد داشت. پرتوهای فرشکنال با دسته های فوق باریک فقط فولیکول های موهای زائد رو هدف می گیرند و نه پوست ناحیه تناسلی رو.

بهترین کاندید  لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان؟

هر چه قدر موهای شما ضخیم تر و مشکی تر و پوستتون روشن تر باشه، جوابگیری لیزر قسمت تناسلی هم بهتر خواهد بود. برای اینکه بدانید چه تیپ پوستی دارید، اینجا کلیک کنید (تست غربالگری پیش از لیزر)؛ برای اینکه بدانید چه دستگاه لیزری برای شما مناسب تر است، اینجا کلیک کنید.

قیمت لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

قیمت لیزر موهای زائد تناسلی شما به تراکم و ضخامت موهایتان، تعداد جلسات و نیز کیفیت دستگاه انتخابی بستگی زیادی دارد. با این حال، سایت تهران اسکین به صورت فصلی و در اعیاد مهم جشنواره های تخفیف استثنایی لیزر موهای زائد (کل بدن یا اجزاء بدن) را برگزار می کند. شما می توانید چند روز پیش از آغاز تعطیلات و اعیاد ما ایرانی ها با سایت تماس بگیرید و از چگونگی تخفیف ها در بهترین مراکز تخصصی آگاه شوید. به عنوان مثال، می توانید با کلیک روی لینک زیر، قیمت ها و تخفیف های یکی از اعیاد را ببینید.

عفونت و زخم پس از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان؟

قبل از لیزر موهای زائد، معاینه پوست ناحیه تناسلی مردانه الزامیست.

  1. ممکن است فردی به زگیل تناسلی یا عفونت های پوستی دیگری مبتلا باشد. عفونت قبلی یا فعلی پوست با لیزر ناسازگار است.
  2. همچنین، اگر ناحیه تناسلی یک آقا تاتو شده باشد، برای لیزر موی زائد مناسب نیست. دلیلش این است که لیزر رنگدانه فولیکول مو در محل تاتو را هدف گرفته و زخم و سوختگی زیادی ایجاد می کند.
  3. به علاوه، لیزردرمانی با پیلینگ شیمیایی سازگاری ندارد.

لینک علت تداخل لیزر موهای زائد با پیلینگ شیمیایی؛ اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد روی ناحیه تناسلی مردان

تغییرات هورمونی و لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

یکی از نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد، بررسی اختلالات هورمونی ست. اگر خانم یا آقایی در اثر مشکلات هورمونی دچار پرمویی شده باشد، ابتدا باید هورمون درمانی شود و سپس لیزردرمانی. گاهی اختلالات هورمونی با نشانه هایی مانند جوش و آکنه، چاقی و رشد ناگهانی و پرتراکم موهای زائد همراهند. در اینجا، متعادل کردن هورمون ها بر لیزر اولویت دارد.

ریشه های اختلالات هورمونی در آقایان عبارتند از:

  1. ژنتیکی
  2. مصرف داروهای برهم زننده نظم هورمونی مانند داروهای بدنسازی، تستسترون، کورتیزون، ماینوکسیدیل، فنیتوئین، ..
  3. وجود تومورها یا بیماری های غده آدرنال
  4. اختلالات مغز و اعصاب

مدت جوابگیری و نتیجه ی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

نتایج لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردانه، در حرفه ای ترین مراکز، پس از گذشت یکی دو ماه ظاهر می شوند. برای نتیجه بهتر، به چندین ماه لیزر در جلساتی با فاصله زمانی (چهار هفته و یا شش هفته طبق فاز رشد موها) نیاز دارید. دکتر سعیدیان از پزشکان برتر لیزر موهای زائد در اصفهان جواب های کاملی به چگونگی تعیین جلسات طبف فاز رشد موها داده اند. برای دیدن توضیحات ایشان، اینجا کلیک کنید.

نکته مهم: یادمان باشد همه افراد کاندید مناسبی برای لیزر ناحیه تناسلی نیستند. بنابراین، فریب شعارهایی مانند نتیجه صد درصدی و قطعی برای همه را نخورید. در یک مرکز خوب،ابتدا شرایط پوست و مو و واکنش های احتمالی بدن شما به لیزر بررسی می شود؛ سپس برای لیزر انتخاب می شوید یا نمی شوید.

اثر تراکم و ضخامت مو بر لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

لذت جنسی بیشتر مردان با لیزر موهای زائد 

اغلب خانم های امروزی از مردان پرمو دل خوشی ندارند. رضایت جنسی در زندگی زناشویی برای آن ها اهمیت دارد. یکی از راه های افزایش رضایتمندی شرکای جنسی از یکدیگر، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی هر دو زن و مرد می باشد.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد مردان (الکس، آپوجی، کندلا، دایود…)

برای مقایسه دستگاه های پیشرفته ی الکس آپوجی، الکس کندلا، ان.دی.یاگ، دایود و اینکه کدامیک برای شما مناسبترند، اینجا کلیک کنید.

بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زائد مردان در تهران و شهرستان ها

قابل توجه آقایان:

اگر به انتخاب یک مرکز بسیار معتبر با بهترین کادر پزشکی+ تخفیف های ویژه تمایل دارید، برای اطلاعات تماس و آدرس، اینجا را کلیک کنید.

 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments