لیزر موهای زائد قیمت مناسبی دارد ! مرکز لیزر برکه : بهترین تخفیف های لیزر در کشور!!

لیزر موهای زائد قیمت

لیزر موهای زائد قیمت ؛ عوارض و …

مژده مژده قیمت لیزر موهای زائد کل بدن فقط 130 هزار تومن!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید این گونه عبارت ها را روی تراکت های تبلیغات خیابانی زیاد دیده باشید. اما همین جا به شما می گوییم، فریب این گونه تبلیغات واهی را نخورید.لیزر موهای زائد قیمت

لیزر موهای زائد قیمت
لیزر موهای زائد قیمت

مرکزی که حاضر است با چنین قیمت های ارزان و چشم پر کنی لیزر را برای شما انجام دهد یا وسایل خوب و درستی برای لیزر ندارد، یا خدماتی که به شما ارائه می دهد هیچ شباهتی به لیزر ندارد. در چنین مراکزی ممکن است به جای موهای زائد سلامت پوستتان را از دست بدهید.لیزر موهای زائد قیمت

برای مثال به این نمونه ی واقعی توجه کنید. یکی از بستگان نزدیک من با دیدن یکی از این تراکت های تبلیغاتی که به مخاطب وعده می داد می تواند موهای زائد پا ها را تنها با جلسه ای  70 هزار تومن برای همیشه از بین ببرد، تصمیم گرفت به آن مرکز مراجعه کند.لیزر موهای زائد قیمت

بله، قیمت واقعی بود اما خام! وقتی روی صندلی مخصوص لیزر نشسته بود تازه کم کم واقعیت هزینه ی لیزر برایش روشن شد. یعنی زمانی که تکنسین برای هر کدام از بخش های بدیهی فرآیند لیزر قیمت های مازاد به او ارائه می داد.

مثلا هزینه ی سَری مخصوص لیزر 30 هزار تومن بود! هزینه ی لیزر کردن مچ پا جدا از ساق پا بود! انگشتان پا قیمتی جداگانه داشتند! خلاصه برای هریک از خدمات طبیعی لیزر مجبور شده بود هزینه ی جداگانه پرداخت کند. در نهایت پس از اولین جلسه ی لیزر دیده بود باید حدود 150 هزار تومن هزینه بپردازد. تازه این تمام ماجرا نبود! چون او را مجبور کرده بودند بخشی از هزینه ی جلسه ی بعد را هم بدهد!!

بله، همین تبلیغی که وعده ی درمانی ارزان را به او می داد در نهایت گران تر از همه ی موارد دیگر تمام شد.

لیزر موهای زائد قیمت
لیزر موهای زائد قیمت

به همین خاطر است که اکیدا توصیه می کنیم فریب چنان تبلیغاتی را نخورید چراکه جدای از هزینه ی زیادی که در نهایت برای شما خواهند داشت، احتمالا ایمنی لازم را هم ندارند و می توانند به جای کمک کردن، به پوستتان هم آسیب برسانند.

در ادامه قصد داریم بیشتر در مورد قیمت واقعی لیزر با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

هزینه لیزر موهای زائد به صرفه است ؟

لیزر موهای زائد در حقیقت یکی از به صرفه ترین درمان ها به حساب می آید. چراکه در وهله ی اول بعد از اتمام دوره ی چند جلسه ای لیزر دیگر هیچگاه لازم نیست پولی بابت رفع موهای زائد خود پرداخت کنید. تا آخر عمر!

بهتر است بدانید که لیزر موهای زائد تاثیر دائمی و همیشگی برای از بین بردن موهای زائد بدن دارد.

از طرف دیگر در طول درمان لیزر، در یک مرکز معتبر و با کیفیت،  شما هزینه ی هر جلسه از لیزر را بعد از همان جلسه پرداخت می کنید. حال از آنجاییکه فاصله ی بین هر دو جلسه ی لیزر تقریبا یک ماه یا بیشتر است، در واقع عملا شما کل هزینه ی دوره را به شکل اقساط ماهیانه می پردازد.

پس لیزر کردن موهای زائد در مرکزی معتبر، هیچگونه فشار مالی به شما وارد نمی کند.

هرچند لیزر درمان ارزانی نیست، اما هرگز درمان گرانی هم محسوب نمی شود. همین ترس عموم از قیمت لیزر است که سبب می شود تبلیغاتی که وعده ی لیزر ارزان می دهند نظر مردم را به خود جلب کنند.

هزینه لیزر موهای زائد
هزینه لیزر موهای زائد

یادتان باشد که هیچ ارزانی بی سبب نیست. اندکی هزینه ی بیشتر یعنی در واقع معقول تر و انجام لیزر در مرکزی با کیفیت قطعا نتیجه ی بهتری برای شما به همراه خواهد داشت، در کنار اینکه در مجموع هم هزینه اش کمتر است.

برای آشنایی بیشتر بهتر است نگاهی هم به مقاله ی قیمت لیزر کردن موهای زائد بیاندازید.

لیزر موهای زائد در تهران

همانطور که گفتیم مراکز زیادی برای لیزر کردن موهای زائد در تهران وجود دارند، اما همه ی آنها کیفیت لازم را ندارند. برای اینکه درمانی ایمن را پشت سر بگذارید و بیشترین تاثیر را در عین کمترین عوارض دریافت کنید، بهتر است مرکزی معتبر را برای لیزر دائمی موهای زائد انتخاب کنید.

مرکز لیزر برکه در محله ی قلهک، یکی از بهترین مراکز لیزر در سطح شهر تهران است. داشتن بهترین و جدیترین دستگاه های لیزر در کنار تکنسین های متخصص و حرفه ای، برکه را به یکی از با کیفیت ترین مرکز های لیزر موی زائد در تهران تبدیل کرده است. شما می تویند با مراجعه به صفحه ی تماس با ما با لیست تعرفه های قیمیتی برکه آشنا شوید و برای لیزر نوبت بگیرید.

اما آنچه این روزها برکه را از سایر مراکز متفاوت می کند، استفاده از تکنولوژی عینک واقعیت مجازی، به جای عینک های معمولی در حین لیزر است. با این کار شما می توانید تجربه ای منحصر به فرد و شگفت انگیز از ریلکسیشن در حین لیزر را پشت سر بگذارید.

لیزر موهای زائد بیکینی  ایمن است یا خیر؟!

بسیاری از مردم فکر می کنند لیزر موهای زائد خطرناک است و عوارض زیادی دارد. این در حالی است که اتفاقا بر عکس، لیزر یکی از کم عوارض ترین درمان هاست. البته تا وقتی که مرکز مناسب و معتبری را برای آن انتخاب کنید.

اما یکی از بزرگترین نگرانی ها در مورد خطرات لیزر، این باور غلط است که لیزر موهای زائد بیکینی می تواند موجب نازایی یا ناباروری شود!

اشعه ی مورد استفاده در درمان لیزر موهای زائد آنقدر کوتاه برد است که تنها می تواند تا ریشه های مو نفوذ کند و نه بیشتر. پس هرگز نمی تواند به عمق پوست برسد، چه برسد به بافت ها و اندام های داخلی.

لیزر موهای زائد بیکینی
لیزر موهای زائد بیکینی

نگران نباشید، لیزر موهای زائد هیچگاه موجب ناباروری یا نازایی نمی شود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟ را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد زیربغل

ناحیه ی زیر بغل به عنوان یکی از پر تعرق ترین نواحی بدن، یکی از ناحیه هایی است که موی زائد زیاد در آن رشد می کند. جدای از اینکه تمیز نگه داشتن این ناحیه بسیار مهم است، بدون مو بودن آنهم تاثیر زیادی در ظاهر فرد دارد.

لیزر موهای زائد زیربغل
لیزر موهای زائد زیربغل

لیزر کردن موهای زائد زیربغل به شما این امکان را می دهد تا برای همیشه از شر ژیلت و تیغ که در نهایت هم باعث رشد بیشتر موهای زائد می شوند، خلاص شوید و تا آخر عمر نیاز نداشته باشید موهای زائد زیر بغلتان را شیو کنید یا نگران ظاهر نامطلوب آن باشید.

محقق : ندا ناصری

پزشکان و متخصصین پوست و موی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments