لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل | بهترین مرکز لیزر در اهواز | رفع دائم موهای زیربغل

لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل

اگر از شیو کردن های مداوم، یا درد و هزینه ی اپیلاسیون های گاه به گاه خسته شده اید و می خواهید موهای زیر بغلتان برای همیشه از بین بروند و دیگر رشد نکنند، لیزر آن چیزی است که دنبالش می گردید. اگر موهای زائد بدن خود را لیزر کنید دیگری نیازی نیست پیش از هر مهمانی یا مراسم خانوادگی با عجله از تیغ و ژیلت استفاده کنید یا هر طور شده وقت اپیلاسیون بگیرید. تصور کنید که موهای زائد شما دیگر رشد نخواهند کرد و هرگز نیازی نیست نگران ریشه های خاکستری مو در پوست ، یا رشد مجدد آنها باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

در بین تمام نواحی بدن که موی زائد در آنها رشد می کند، زیر بغل جایی است که معمولا بیشتر از همه موهای زائدش برداشته می شود. کاملا هم طبیعی است، چرا که شما ممکن است مشکلی با موهای ناحیه ی بیکینی نداشته باشید، اما زیر بغل خیلی بیشتر در معرض دید قرار دارد و اگر موهای زائد روی آن وجود داشته باشند هرگز منظره ی خوبی ندارد. به خصوص برای خانم ها. البته آقایان هم از این قاعده مستثنی نیستند.

کسی که موهای زیر بغلش را اصلاح نمی کند و از بین نمی برد، معمولا به عنوان فردی تمیز که در رعایت بهداشت فردی تلاش می کند، شناخته نمی شود. از طرف دیگر از آنجاییکه زیر بغل یکی از فعال ترین نواحی بدن در تولید عرق است، اگر موهای زائد زیر بغل اصلاح نشوند این عرق های چرکی در آنها جمع شده و محیطی به شدت غیر بهداشتی و ایده آل برای رشد باکتری ها فراهم می کنند.

لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

 اما همه ی ما می دانیم که اصلاح یا شیو کردن مداوم موهای زیر بغل گاهی اوقات چقدر می تواند حوصله سر بر باشد. خیلی از اوقات واقعا حوصله یا حتی وقت آن را نداریم که به حمام برویم و موهای زیر بغل خود را اصلاح کنیم. از طرف دیگر سوزش و التهاب بعد از تیغ هم اصلا پدیده ی دلچسبی نیست. تازه بهتر است از خارش شدید پوست بعد از چند روز، ناشی از رشد مجدد موها، هم صحبتی نکنیم. برای همه ما پیش آمده که در جمعی رو در بایستی دار، مثلا در یک جلسه ی کاری نشسته ایم، و ناگهان ناحیه ای که با ژیلت اصلاحش کرده ایم شدیدا شروع به درد و خارش می کند.

خیلی ها، و علی الخصوص خانم ها، سعی می کنند برای رها شدن از دردسر های تیغ، از اپیلاسیون استفاده کنند. بله، اثر اپیلاسیون اندکی دوام بیشتری نسبت به تیغ یا ژیلت دارد. اما به همان اندازه درد و هزینه اش هم بیشتر است.

نکته اینجاست که چه تیغ و چه اپیلاسیون و یا حتی پودرها و خمیر های موبر، همگی جزو روش های موقتی رفع موهای زائد به حساب می آیند. البته می توانید تا آخر عمر آنها را انجام دهید اما هیچ گاه، هیچکدام از این روش ها نمی توانند اثری پایدار برای از بین بردن موهای زائد داشته باشند. اتفاقا برعکس، همه ی آنها جدای عوارشان، درنهایت ریشه و رشد مو را تقویت می کنند.

لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

اما این خبر خوش را به شما می دهیم که امروزه راهی واقعی و موثر برای از بین بردن زائد برای همیشه وجود دارد. لیزر موهای زائد، بهترین و اثرگذار ترین روش برای رفع دائمی موهای زائد به حساب می آید.

برای آشنایی بیشتر با درمان لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر در اهواز

درمان لیزر موهای زائد، امروزه یکی از محبوب ترین درمان ها نیز شناخته می شود. به خصوص لیزر موهای زائد زیر بغل، به عنوان ناحیه ای که بیشتر از دیگر نواحی بدن، مردم برای لیزر کردن موهای زائدش به مراکز لیزر مراجعه می کنند.

لیزر موهای زائد آنقدر همه گیر شده که مراکز زیادی در همه ی شهر های کشور، به خصوص در شهر اهواز به وجود آمده اند که خدمات لیزر موهای زائد ارائه می کنند. حتی برخی از سالن های آرایشی هم دستگاه لیزر دارند.

اما مراقب باشید! هرچند که لیزر موهای زائد زیر بغل یکی از ایمن ترین و کم خطر ترین درمان ها به حساب می آید، اما همچنان سر و کارش با اشعه ی لیزر است. همه ما می دانیم که اشعه ی لیزر چقدر می تواند خطر ناک باشد. درمان لیزر موهای زائد تکنولوژی ای است که این اشعه را به شکلی کنترل شده، با دامنه ی تابش مشخص و محدود بر سطح پوست می تاباند و نمی گذارد لیزر به بافت های عمیق پوستی نفوذ کند. اما به هر جهت درمان لیزر موهای زائد، درمانی حساس و دقیق است که به تخصص و دقت زیادی احتیاج دارد.

لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

به همین دلیل سعی کنید به هر مرکز یا سالنی اعتماد نکنید، چرا که به دلیل ندشاتن تخصص کافی به جای کمک به شما برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل، می توانند آسیب جدی به پوست شما وارد کنند.

در یک مرکز معتبر، پیش از لیزر، متخصص پوست شما را ملاقات می کند و شرایط پوست و موی شما را ارزیابی می نماید. بر اساس اطلاعات به دست آمده، سپس میزان و شدت تابش لیزر، و شکل انجام آن را برای شخص شما تعیین می کند. پس در انتخاب مرکزی معتبر و با کیفیت دقت کنید.

مرکز تخصصی لیزر اهواز یکی از بهترین شعبات مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایران است. این مرکز با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، آماده ی ارائه ی خدمات تضمینی لیزر موهای زائد به مراجعین عزیز می باشد. مرکز لیزر اهواز با مجهز بودن به دستگاه جدید و به روز دایود با تکنولوژی سوپرانو، در کنار تخفیف های ویژه اش، یکی از بهترین و به صرفه ترین مراکز لیزر در این شهر است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه قیمت ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

هزینه ی لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر جزو درمان های دوره ایست. هرچه تعداد جلسات لیزر برای شما بیشتر باشد، هزینه هم متعاقبا بالاتر می رود. تعداد جلسات لیزر به شرایط پوست، جنس و ضخامت مو و بزرگی ناحیه ی درمان بستگی دارد.از آنجاییکه زیربغل جزو نواحی کوچک رشد موهای زائد به حساب می آید،  لیزر موهای زائد زیر بغل یکی از کم هزینه ترین بخش هاست. برای تعیین دقیق تعداد جلسات مورد نیاز، حتما در جلسه ی مشاوره از پزشک در این مورد سوال بپرسید.

 

برای آشنایی بیشتر با قیمت لیزرموهای زائد، این مقاله را مطالعه نمایید.

فاصله جلسات لیزر زیر بغل

پس از هر جلسه لیزر باید مدتی صبر کنید تا موها دوباره اندکی رشد کرده و ریشه بزنند. این به آن دلیل است که مویی بر سطح پوست باشد تا در جلسه ی بعد دوباره لیزر شود. فاصله ی بین جلسات لیزر موهای زائد زیر بغل، معمولا بین 2 الی 5 هفته، برای هر نفر متفاوت است.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments